Szkalują o. Rydzyka pod byle pretekstem

Data: 2011-07-16 19:44:37
Autor: abc
Szkalują o. Rydzyka pod byle pretekstem
Z panem Andrzejem z Katowic (nazwisko do wiadomości redakcji), pielgrzymem
pobitym przez operatora stacji Polsat News, rozmawia Marta Ziarnik

Marta Ziarnik: - W ostatnich dniach stał się Pan "bohaterem mediów", nawet
sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu postanowiła poświęcić Panu
posiedzenie...

P. Andrzej: - Pani redaktor, już teraz widać, kto był celem tej prowokacji i
kto jest tym "bohaterem mediów". Ja w tych mediach jestem tylko tłem i
pionkiem, a na pierwsze strony i na wokandę komisji został wyciągnięty
niczemu niewinny ojciec Tadeusz Rydzyk. Właśnie o to mediom cały czas
chodziło. Moja osoba była tylko tematem zastępczym, za pomocą którego
chciano uderzyć w dyrektora Radia Maryja. Z pewnością rządzący wykorzystają
to także w kampanii wyborczej.

Marta Ziarnik: - Potwierdza to chociażby fakt, że wczoraj - pomimo wielu
relacji świadków, że 10 lipca to ekipa stacji Polsat News wywołała incydent
i dopuściła się wobec Pana rękoczynów - sejmowa komisja kultury próbowała
skarcić nie winnych zajścia, tylko Radio Maryja, Telewizję Trwam oraz klub
Prawa i Sprawiedliwości za - jak to ujęto w projekcie stanowiska - "czynną i
słowną napaść na dziennikarzy".

P. Andrzej:  - To jedynie potwierdza moje przypuszczenia. Dość szczegółowy
opis zajścia wiernie przekazałem podczas mojego przesłuchania na policji w
Częstochowie. Tymczasem zarzuty komisji są sprzeczne z prawdą. Podkreślam:
ani w słowach, ani w czynach, ani nawet w myślach nie dopuściłem się
przemocy wobec zaczepiającej mnie dziennikarki Polsatu oraz towarzyszącego
jej operatora. Żadne tego typu oskarżenia nie zostały przez pracowników
wspomnianej telewizji wobec mnie złożone - bo nic podobnego nie zrobiłem.

Więcej http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110716&typ=po&id=po04.txt

Szkalują o. Rydzyka pod byle pretekstem