Szkła korekcyjne do masek (market)

Data: 2010-10-07 14:22:44
Autor: in for
Szkła korekcyjne do masek (market)
Coś mi się zdaje, że rozwiązaliśmy pewien kłopot:

W Centrum Nurkowym Crazy Shark, Warszawa, ul. Popiełuszki 19/21 lokal 20 i 21
wstawiamy szkła korekcyjne do masek w każdym zakresie korekcji wzroku, w tym
szkła sferyczne, astygmatyczne, dwuogniskowe (doklejane).

Przy minusach zastępowane jest szkło maski soczewką z mocą, przy plusach albo są
doklejane zewnętrznie, albo wstawiane są wkładki wewnętrzne tak jak w goglach
narciarskich.

Do jakich masek? Tylko dwudzielne maski, z tzw. dobrymi wpustami mocującymi. Nie
ma problemu z kształtem szkła (np. Posejdon).

Najłatwiej jest dorobić szkła do masek Oceanic, kolekcja Ion oraz Pionieer.
Równie łatwo można założyć korekcję do Look 1 i 2, Ist (wszystkie z aluminiową
ramką), niektóre modele Cressi.

Poza tym możliwe jest wstawienie szkieł korekcyjnych do każdej maski metodą
doklejania.

Przy okazji badanie wzroku na miejscu (!!!), czas wstawienia szkieł od 2 dni do
2 tygodni (przy korekcji wykonywanej na zamówienie. Koszty - od 400 zł w górę za
obydwa szkła).

Gwarantowana jest szczelność maski po założeniu korekcji.

Więcej informacji: (22) 833-33-50 - Tomek Grobelny, gg 4329611

Jacek

Data: 2010-10-10 18:28:16
Autor: valdiver
Szkła korekcyjne do masek (market)

Witam

Może kogoś zainteresuje moja oferta ?
Posiadam ok 100 par nowych fabrycznie szkieł korekcyjnych firmy Technisub o
różnych stopniach korekcji.
Pasują do większości masek dzielonych.
Sprzedam w cenie 50 zł za sztukę net.
Wystawiam faktury VAT.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-12 17:06:00
Autor: 666
Szkła korekcyjne do masek (market)
A jakie masz najsłabsze (dla dalekowidza z bardzo małą korekcją)?
Głównie chodzi o czytanie zegarów i komputera przy zmęczonym wzroku.

-- -- -

Data: 2010-10-13 08:44:04
Autor:
Szkła korekcyjne do masek (market)
Sprawdzę to, ale myślę, że zaczynają się od + 0,5

Data: 2010-10-13 17:12:28
Autor: 666
Szkła korekcyjne do masek
Jak będą "połówki" dla słabego dalekowidza to daj proszę znać.

-- -- -

Data: 2010-10-14 07:53:26
Autor:
Szkła korekcyjne do masek
niestety, najmniejsza korekcja zaczyna się od + 1,5 ...