Szklane japko do kosza?

Data: 2011-03-07 20:11:55
Autor: atm
Szklane japko do kosza?
On 2011-03-07 19:07, TGor wrote:
Jak wiemy Japkowe telefony "wcale się nie rysują z tyłu a z przodu tym
bardziej". Dlatego na pewno, aby dać się choć trochę dogonić konkurencji
Apple wraca do starego, nudengo aluminium:

http://fkn.pl/quq

Swoja droga, strasznie niedopracowane sa obecne urzadzenia tego typu.
Iphone 4 ma swoj chwyt smierci plus byc moze jeszcze nie rozwiazany problem white balance'u.
Testowalem ostatnio trzy telefony na Androidzie :Desire, Defy i Galaxy S.
Kazdy z nich ma mniejsze lub wieksze niedobrobki. Odnosze wrazenie, ze sa to wersje beta z dopiskiem na pudelku "przetestowac na klientach"...
Prawde powiedziawszy Ipod 2 touch z tej calej grupy najlepiej sprawowal sie w codziennym uzytkowaniu. Najmniej bylo dziwnych przyciec, komunikatow o bledach czy totalnych zawieszen.
Android po pierwszym kontakcie dosc mocno mnie rozczarowal.
IOS wydaje sie o wiele bardziej dopracowany, ale bazuje na wersji w/w Ipoda.

Data: 2011-03-07 19:33:28
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Mon, 07 Mar 2011 20:11:55 +0100, atm napisał(a):

Prawde powiedziawszy Ipod 2 touch z tej calej grupy najlepiej sprawowal sie w codziennym uzytkowaniu. Najmniej bylo dziwnych przyciec, komunikatow o bledach czy totalnych zawieszen.

Wła¶nie dlatego, że to iPod. 99.99% tego co użyszkodnicy nazywaj± się
wieszaniem, blokowaniem, zacinaniem itp w telefonach jest wtedy, kiedy
telefon czeka na zakończenie obsługi modułu telefonicznego.
I dotyczy to w zasadzie dowolnego telefonu z dowolnym systemem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2011-03-07 15:13:24
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1tpaeab3pdxfm$.dlglepper.institute.com...
[...]

Marzy Ci się - nie dotyczy iPhone 4 - nic się tam nie przycina ani
nie blokuje. Nie ma żadnego czekania na "moduł telefoniczny".
To s± jakie¶ wymówki nieudaczników.

Data: 2011-03-07 21:33:54
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Mon, 7 Mar 2011 15:13:24 -0600, Pszemol napisał(a):

Marzy Ci się - nie dotyczy iPhone 4 - nic się tam nie przycina ani
nie blokuje. Nie ma żadnego czekania na "moduł telefoniczny".
To s± jakie¶ wymówki nieudaczników.

i dlatego wła¶nie animowane kółeczko jest najczę¶ciej ogl±dan± animacj± w
tym urz±dzeniu, buszmenie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-03-07 15:46:11
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:dwi9g7f3jd6e.dlglepper.institute.com...
[...]

Jakie animowane kółeczko??? O czym Ty bredzisz, buszmenie?
Używałe¶ kiedy¶ iPhone 4 czy znasz go tylko z opowiadań ludzi
nieprzychylnych? Dla mnie to co piszesz brzmi jak jakie¶ bajki
szaleńca co to iPhone 4 na oczy nie widział nawet na wystawie...

Data: 2011-03-07 21:57:39
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Mon, 7 Mar 2011 15:46:11 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Nie, no co¶ ty, nawet na applefobię nie wchodzę jak wcze¶niej nie wył±czę
wy¶wietlania obrazków w moim Internet Explorerze 5

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-03-07 17:11:53
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1kd1x8btjtkur.dlglepper.institute.com...
[...]

Wybacz, ale używam iPhone 4 od wielu miesięcy i mogę Cię
zapewnić, że mój telefon nie cierpi na dolegliwo¶ci opisane
wcze¶niej. Nie ma żadnych zwisów, czekania na moduł telefoniczny.
Żadnych animowanych kółeczek. Kto¶ Ci nagadał bajek a Ty wierzysz.

Data: 2011-03-08 00:03:27
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Mon, 7 Mar 2011 17:11:53 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

o tym to będzie można porozmawiać jak już pewnego dnia wstaniesz z klęczek,
zdejmiesz go z ołtarzyka i zaczniesz używać.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-03-08 07:10:37
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:wz3jyckchftr$.dlglepper.institute.com...
[...]

Nie oceniaj innych według siebie z tym antyołtarzykiem i Apple-voodoo... :-)

Używam go bardzo intensywnie -  ci±gle w tle pracuje Skype,
Fring zalogowany do wszystkiego co można się zalogować.
Klienta poczty elektronicznej albo przegl±darkę Safari staram
się zamykać gdy nie potrzebuję, ale zdarza się że i całymi dniami
chodz± w tle. Oprócz tego program do pogody, GasBuddy do
lokalizacji cen paliwa na stacji i kilka innych, często używanych
programów. Wielokrotnie przeł±czam się w czasie rozmowy
telefonicznej na jak±¶ aplikację, najczę¶ciej Safari lub e-mail
aby co¶ sprawdzić dzwoni±cemu "bo ja mam internet a on nie".
Telefon się chowa w górny pasek ekranu i w każdej chwli
można go spowrotem wywołać na pierwszy plan.

Może te problemy o których usłyszałe¶ od kogo¶ dotyczyły
starszych wersji OSa? Nie wiem - nic takiego się u mnie nie dzieje.

Data: 2011-03-08 13:22:32
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 07:10:37 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

ROTFL!!!!! Chodz± w tle.... systemy ci się niuniek pomerdały.
"Multitasking" w ko¶ciele Apple oznacza, że aplikacja nie jest ubijana, ale
tylko zamrażana. Tylko kilku nielicznych producentów dostało od Apple
błogosławieństwo żeby w tle ci±gle działać i to też tylko bardzo krótki
czas, około 10 minut, po czym program jest zamrażany. Programy które maj±
dostęp (i pozwolenie) do notyfikacji systemowych s± wybudzane w momencie
zaistnienia okreslonych zdarzeń (np. przychodz±ce wiadomo¶ci), choć
najczę¶ciej jest to tylko systemowe powiadomienie i balonik przy ikonce.

Niemniej jak po typowym kociku ¶wiadków Jobsa nie spodziewałem się po tobie
jakiejkolwiek rzetelnej wiedzy na temat tego co tak bezkrytycznie wpychasz
innym, więc nie martw się, wcale mnie nie zawiodłe¶.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

Data: 2011-03-08 09:57:30
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1x3ogeojm7p6n$.dlglepper.institute.com...
[...]

Piszesz nie na temat. Pisali¶my o tym, że co¶ tam czeka na
moduł telefoniczny, że jakie¶ kółeczko appla się kręci... skup się.

Niemniej jak po typowym kociku ¶wiadków Jobsa nie spodziewałem się po tobie
jakiejkolwiek rzetelnej wiedzy na temat tego co tak bezkrytycznie wpychasz
innym, więc nie martw się, wcale mnie nie zawiodłe¶.

??? Zarzucasz iPhonowi że się zawiesza, że ma jakie¶ problemy
ale sam go nie używasz i nie wierzysz człowiekowi który go używa.
To sie wła¶nie nazywa fanatyzm. Ciebie nie interesuj± relacje
z pierwszej ręki - Ty powtarzasz jakie¶ bzdury których nie sprawdziłe¶.

Data: 2011-03-08 16:19:52
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 09:57:30 -0600, Pszemol napisał(a):

Piszesz nie na temat. Pisali¶my o tym, że co¶ tam czeka na
moduł telefoniczny, że jakie¶ kółeczko appla się kręci... skup się.

to ty, buszmenie, napisałe¶ "ci±gle w tle pracuje Skype", tak rado¶nie
mijaj±c się z prawd±, że ci±gle równa się 10 minut.

??? Zarzucasz iPhonowi że się zawiesza, że ma jakie¶ problemy
ale sam go nie używasz i nie wierzysz człowiekowi który go używa.

no tak, ale jestem głupi, że oczekiwałem od buszmena umiejętno¶ci czytania
ze zrozumieniem. Gupia cipa ze mnie.

Ale zapisz sobie na karteczce, może jaki¶ inteligentny człowiek będzie miał
wystarczaj±ce pokłady samozaparcia i cierpliwo¶ci, żeby ci wytłumaczyc
znaczenie tych kilku wyrazów: "telefon czeka na zakończenie obsługi modułu
telefonicznego"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2011-03-08 11:39:01
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:j0hx6y0fr1xm.dlglepper.institute.com...
[...]

A co się niby dzieje po 10 minutach? Bo ja ci±gle jestem widoczny
online i wszyscy mog± się ze mn± skontaktować, przychodz± chaty
i rozmowy głosowe... Nie wnikam jak to fizycznie działa, bo tego
nie wiem - licz± się efekty: Skype pozostawiony w tle cały dzień
udostępnia mi możliwo¶ć odebrania rozmowy w każdej chwili.
Oprócz Skype, podobna aplikacja Fring też jest tam cały dzień w tle
i sobie pracuje nadzoruj±c czy kto¶ chce do mnie się dodzwonić
na VoIPa z IPFone.pl.

[...]

Telefon NIE CZEKA na nic, można W TRAKCIE AKTYWNEJ ROZMOWY
przeł±czyć telefon na dowoln± aplikację i mówi±c do osoby po drugiej
stronie sprawdzać e-mail, ogl±dać Safari czy używać chaty na Skypie.
Z tych aplikacji można bez problemu przeł±czyć się spowrotem
w moduł telefoniczny i np. wpisać co¶ z klawiatury do systemu
bankowego, jaki¶ PIN czy có¶, i w trakcie trwania rozmowy wrócić
do e-maila. Nic się nie zawiesza, nie blokuje, nie czeka nic na nic.
Wszystko działa tak jak ma działać, bez najmniejszych problemów.
Zmy¶lasz jakie¶ bzdury albo aplikujesz jakie¶ błędy z wcze¶niejszych
wersji iPhone do iPhone 4 który ma już te problemy ewidentnie poprawione.

Data: 2011-03-08 17:59:32
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:39:01 -0600, Pszemol napisał(a):

Telefon NIE CZEKA na nic, można W TRAKCIE AKTYWNEJ ROZMOWY
przeł±czyć telefon na dowoln± aplikację i mówi±c do osoby po drugiej
stronie sprawdzać e-mail, ogl±dać Safari czy używać chaty na Skypie.

No tak, zdolno¶ć czytania ze zrozumieniem sobie już wyja¶nili¶my...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2011-03-08 12:34:33
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:2mxpotbibpfa$.dlglepper.institute.com...
[...]

A jeste¶ pewny że posiadasz umiejętno¶ć zrozumiałego PISANIA?

Data: 2011-03-08 17:26:22
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 16:19:52 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Tue, 8 Mar 2011 09:57:30 -0600, Pszemol napisał(a):

Piszesz nie na temat. Pisaliśmy o tym, że coś tam czeka na
moduł telefoniczny, że jakieś kółeczko appla się kręci... skup się.

to ty, buszmenie, napisałeś "ciągle w tle pracuje Skype", tak radośnie
mijajÄ…c siÄ™ z prawdÄ…, ĹĽe ciÄ…gle rĂłwna siÄ™ 10 minut.

??? Zarzucasz iPhonowi ĹĽe siÄ™ zawiesza, ĹĽe ma jakieĹ› problemy
ale sam go nie używasz i nie wierzysz człowiekowi który go używa.

no tak, ale jestem głupi, że oczekiwałem od buszmena umiejętności czytania
ze zrozumieniem. Gupia cipa ze mnie.

Lepiej zobacz, jak się miota by przeinaczyć zeskanowany fragment
dokumentacji od HTC :) Komedia :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons

Data: 2011-03-08 11:39:51
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:o9mmxhphva01$.1j2pc4odiyz9y$.dlg40tude.net...
[...]

Nic siÄ™ nie miotam - nigdzie w tej "dokumentacji" nie ma napisane
że to są widełki do używania a nie przechowywania telefonu.

Data: 2011-03-08 19:13:58
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:39:51 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Wiara ponoć góry przenosi.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The gift is the blessing of the giver."

Data: 2011-03-08 12:33:55
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:kxyufd4fy98.qpw6k59sysab.dlg40tude.net...
[...]

Jaka wiara? Raczej wieloznaczność przekazu.

Data: 2011-03-08 19:46:19
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:33:55 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Twoja wiara.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"You're not the same as you were before. You were much

Data: 2011-03-08 12:52:55
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:1ua1fm2hfazeb.zyn03e83uhg7.dlg40tude.net...
[...]

Masz jakieĹ› urojenia.

Data: 2011-03-08 20:07:42
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:52:55 -0600, Pszemol napisał(a):

Wiara ponoć góry przenosi.

Jaka wiara? Raczej wieloznaczność przekazu.

Twoja wiara.

Masz jakieĹ› urojenia.

TTST, OSD :P

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

Data: 2011-03-08 17:35:55
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
Szklane japko do kosza?
W dniu 11-03-08 17:19, Waldek Godel pisze:
[...]

My¶lałem że mit o 10 minutach mamy już w tym w±tku obalony...

--
Grych

Data: 2011-03-08 17:29:44
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 08 Mar 2011 17:35:55 +0100, Tomek "Grych" Gryszkiewicz
napisał(a):

My¶lałem że mit o 10 minutach mamy już w tym w±tku obalony...

przecież to plotka...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2011-03-08 18:50:35
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
Szklane japko do kosza?
napisał(a):

My¶lałem że mit o 10 minutach mamy już w tym w±tku obalony...

przecież to plotka...

No wła¶nie, zasłyszałe¶ gdzie¶ to 10 minut i powtarzasz ;-)

A Skype działa. W tle. Odbiera wiadomo¶ci z chata, odbiera telefony voip - robi to co skype powinien robić. Dłużej niż 10 minut. Nie używaj±c żadnych uberfeatures pochodz±cych z tajnej umowy, tylko standardowego API. Wcze¶niej o tym pisałem w tym w±tku.

Zdaje się że domy¶lam się, sk±d się wzięła legenda 10 minut: jedn± z dopuszczalnych możliwo¶ci pracy w backgroundzie aplikacji jest dokończenie operacji; aplikacja ma na to 5 minut. Wcze¶niej o tym pisałem w tym w±tku.

Ale to jest tylko jedna z możliwo¶ci pracy w backgroundzie. W większo¶ci możliwych zastosowań to wystarcza. Uprzedzaj±c pytanie, nie wszystko da się zrobić, np. nie ma możliwo¶ci odpalić w tle programu dokonuj±cego cały czas obliczeń typu seti@home :) Nie da się też zrobić żadnego deamona, klienta torrenta itd - takie rzeczy nie będ± pracować w backgroundzie.

Mam nadzieję że ostatecznie to wyja¶niłem :)

--
Grych

Data: 2011-03-08 11:56:21
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Tomek "Grych" Gryszkiewicz" <grych@nospam.tg.pl> wrote in message news:il5q9c$iap$1inews.gazeta.pl...
Mam nadzieję że ostatecznie to wyja¶niłem :)

Fanatykowi niewiele da się wyja¶nić, bo nie przyjmuje
do wiadomo¶ci niczego pozytywnego o iPhone którego
fanatycznie nienawidzi.

Data: 2011-03-08 15:57:46
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
Szklane japko do kosza?
W dniu 11-03-08 14:22, Waldek Godel pisze:

[...]
Jakie¶ Ľródło na temat tych nielicznych producentów? Z tego co wiem, każdy jest traktowany tak samo i żadna z aplikacji na niezłamanym iOS nie może działać 10 minut w tle.
Każda aplikacja może natomiast po przej¶ciu w suspend dostać 600 sekund na dokończenie operacji. Korzysta się z tego np. przy dokańczaniu wysyłania plików.

--
Grych

Data: 2011-03-08 15:01:25
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 08 Mar 2011 15:57:46 +0100, Tomek "Grych" Gryszkiewicz
napisał(a):

Jakie¶ Ľródło na temat tych nielicznych producentów? Z tego co wiem, każdy jest traktowany tak samo i żadna z aplikacji na niezłamanym iOS nie może działać 10 minut w tle.

tego nikt dokładnie nie wie, bo jak zwykle wszelkie niestandardowe umowy s±
tajne, ale wychodzi, że niektóre zwierzęta s± równiejsze.
Np. Tomtom potrafi przetrwać rozmowę telefoniczn± niezależnie od jej
długo¶ci, choć to trzeba by dokładnie zmierzyć. Kolejnym przykładem jest
Skype, choć może porobili jakie¶ tricki, że systemowe notyfikacje mu
wystarczaj±.

Data: 2011-03-08 16:10:15
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
Szklane japko do kosza?
napisał(a):

[...]

Aha, no wiadomo ;)

[...]
To ciekawe co piszesz z tym Tomtomem, to by oznaczało, że faktycznie potrafi więcej niż inne programy. Daj jakie¶ Ľródło tych rewelacji, chętnie poczytam.
Skype korzysta z notyfikacji push (do wy¶wietlania komunikatów z chatu) + konfiguracji background mode = voip. To nie s± żadne tricki, to standardowe metody opisane w API.

--
Grych

Data: 2011-03-08 15:31:09
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 08 Mar 2011 16:10:15 +0100, Tomek "Grych" Gryszkiewicz
napisał(a):

To ciekawe co piszesz z tym Tomtomem, to by oznaczało, że faktycznie potrafi więcej niż inne programy. Daj jakie¶ Ľródło tych rewelacji, chętnie poczytam.

dokładnych info nie ma, to może być tylko marketingowy bełkot na temat tych
10 minut, ale mam wrażenie, że jednak nie:
http://isource.com/2010/06/22/tomtom-app-updated-for-ios-4-does-turn-by-turn-while-running-in-the-background/
i tym podobne

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-03-08 16:47:26
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
Szklane japko do kosza?
napisał(a):

[...]

Nie znalazłem tutaj żadnych informacji o przerywaniu rozmowy przez aplikację, pisz± tylko, że Tomtom może nawigować w trakcie rozmowy. Nie jest to żaden megafeature, tylko standardowa funkcjonalno¶ć iOS>4.0.

Zdaje mi się że Twoje informacje o tajnych umowach apple z największymi producentami to tylko plotka...

--
Grych

Data: 2011-03-08 09:59:32
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Tomek "Grych" Gryszkiewicz" <grych@nospam.tg.pl> wrote in message news:il5j2c$mrf$1inews.gazeta.pl...
Zdaje mi się że Twoje informacje o tajnych umowach apple z największymi producentami to tylko plotka...

On tylko same plotki powtarza bo sam nie ma iPhone.
Jest jego fanatycznym, o¶lepionym ideologicznie wrogiem.

Data: 2011-03-08 16:22:47
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 09:59:32 -0600, Pszemol napisał(a):

On tylko same plotki powtarza bo sam nie ma iPhone.

zapomniałe¶ dodać "bo go nie stać"
Bez tego nie będziesz stuprocentowym fanbojem

Data: 2011-03-08 11:33:33
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1c748jx8l2r4p$.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 8 Mar 2011 09:59:32 -0600, Pszemol napisał(a):

On tylko same plotki powtarza bo sam nie ma iPhone.

zapomniałe¶ dodać "bo go nie stać"
Bez tego nie będziesz stuprocentowym fanbojem

Opisywałem Twój aktualny stan za¶lepienia.
Nie wdawałem się w przyczyny tego stanu... :-P

Data: 2011-03-09 00:38:14
Autor: G Nowak
Szklane japko do kosza?
On tylko same plotki powtarza bo sam nie ma iPhone.

zapomniałe¶ dodać "bo go nie stać"
Bez tego nie będziesz stuprocentowym fanbojem

Daj na luz. Goscie od iZabawek sa juz po tamtej stronie mocy, kazdy zainteresowany pewnie czytal juz o technikach i regulaminie pracownikow sklepow z jablkiem. Swoja droga trzeba sporo wiedzy i praktyki zeby przekonac kogos do zakupu myszki z jednym klawiszem za cene pieciu normalnych tak sprawnie by potem zachwalal ja ze wszech miar i bronil jej dobrego imienia w usenecie.

--
Pozdr

Data: 2011-03-09 01:03:10
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Wed, 9 Mar 2011 00:38:14 -0000, G Nowak napisał(a):

[...]

No wła¶nie nie, to jest jak pranie mózgu w sektach. Oni póĽniej sami sobie
wmawiaj±, że tak jest najlepiej

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2011-03-09 10:04:21
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:khxpqh191sms$.dlglepper.institute.com...
[...]

Tobie dopiero musiał kto¶ wyprać mózg że nie widzisz ani jednej zalety
w żadnym produkcie Apple - nie s±dzisz że to nienormalne w drug± stronę?

Data: 2011-03-09 10:03:42
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:il6i5m$asr$1inews.gazeta.pl...
On tylko same plotki powtarza bo sam nie ma iPhone.

zapomniałe¶ dodać "bo go nie stać"
Bez tego nie będziesz stuprocentowym fanbojem

Daj na luz. Goscie od iZabawek sa juz po tamtej stronie mocy,

Nie dolewaj oliwy do ognia. Na jakiej podstawie zarzucasz
nieracjonalno¶ć komu¶, kto wybrał co¶ innego niż Ty wybrałe¶?
Wybór iPhone to jest racjonalny wybór - jedynie kryteria s± inne niż Twoje.
S± ludzie którzy nie licz± każdego grosza i kryterium tanio¶ci aparatu
nie stoi u nich na pierwszej pozycji na li¶cie priorytetów. U Ciebie stoi
i Ty s±dzisz że to wybór emocjonalny bo dla Ciebie byłby taki - ale nie
s±dĽ innych według siebie.

kazdy zainteresowany pewnie czytal juz o technikach
i regulaminie pracownikow sklepow z jablkiem.

A co to ma do rzeczy?
S±dzisz że klient podejmuje decyzje o zakupie w sklepie?
Ja pojechałem po swój do odległego sklepu Apple tylko
dlatego, że w lokalnej budce AT&T już nie mieli takich jak
ja chciałem kupić (z mniejsz± pamięci±).

Swoja droga trzeba sporo wiedzy i praktyki zeby przekonac kogos do zakupu myszki z jednym klawiszem za cene pieciu normalnych tak sprawnie by potem zachwalal ja ze wszech miar i bronil jej dobrego imienia w usenecie.

Widzisz, i znowu udowadniasz że cała Twoja koncentracja ogniskuje
się na cenach i duszeniu grosików. Myszki nie różni± się w cenach
proporcjonalnie do ilo¶ci guzików jakie maj± - dla mnie np. wystarcz±
dwa, i cokolwiek więcej niż dwa jest wad± a nie zalet± bo Ľle mi się
tak± myszkę trzyma w ręce.

Data: 2011-03-09 16:19:08
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Wed, 9 Mar 2011 10:03:42 -0600, Pszemol napisał(a):

Daj na luz. Goscie od iZabawek sa juz po tamtej stronie mocy,

Nie dolewaj oliwy do ognia. Na jakiej podstawie zarzucasz
nieracjonalno¶ć komu¶, kto wybrał co¶ innego niż Ty wybrałe¶

Po raz ostatni bo miałem nie karmić: nikt ci nie zarzuca, że co¶ ci się
porobiło, bo kupiłe¶ sobie taki czy inny telefon. To twoja prywatna sprawa.
O tym, że masz nierówno pod sufitem ¶wiadczy nie twój telefon, tylko
bezmózga ewangelizacja na produkty Apple jak± tu prowadzisz.
A ponieważ s± tu w większo¶ci ludzie inteligentni (i jedna maskotka), tylko
o¶mieszasz się i robisz z siebie idiotę. Zakładaj±c, że trzeba w ogóle
robić.
I to tyle w tym temacie, bo z pocz±tku byłe¶ zabawny, niemniej jak każdy
troll robisz się powoli nudny i zaczynasz przyprawiac o pawia.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2011-03-09 13:30:49
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1ltmxxx6v70o4$.dlglepper.institute.com...
[...]

Po raz kolejny nie wniosłe¶ nic merytorycznego do dyskusji
i tylko bijesz pianę. Daruj sobie - zmęczeni już jeste¶my Twoimi
bluzgami na Apple, iPhone i ich użytkowników.

Data: 2011-03-09 17:24:52
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
W dniu 2011-03-09 17:19, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 9 Mar 2011 10:03:42 -0600, Pszemol napisał(a):

Daj na luz. Goscie od iZabawek sa juz po tamtej stronie mocy,

Nie dolewaj oliwy do ognia. Na jakiej podstawie zarzucasz
nieracjonalność komuś, kto wybrał coś innego niż Ty wybrałeś

Po raz ostatni bo miałem nie karmić: nikt ci nie zarzuca, że coś ci się
porobiło, bo kupiłeś sobie taki czy inny telefon. To twoja prywatna sprawa.
O tym, że masz nierówno pod sufitem świadczy nie twój telefon, tylko
bezmĂłzga ewangelizacja na produkty Apple jakÄ… tu prowadzisz.
A ponieważ są tu w większości ludzie inteligentni (i jedna maskotka), tylko
ośmieszasz się i robisz z siebie idiotę. Zakładając, że trzeba w ogóle
robić.
I to tyle w tym temacie, bo z początku byłeś zabawny, niemniej jak każdy
troll robisz siÄ™ powoli nudny i zaczynasz przyprawiac o pawia.

I tą konkluzją można by zakończyć karmienie i wysłać trolla na dietę:)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-03-09 13:32:31
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4d77a9ea$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie nastąpi nigdy, bo nie macie nad sobą ŻADNEJ kontroli, niestety.

Data: 2011-03-09 17:25:34
Autor: Tomek
Szklane japko do kosza?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

I to tyle w tym temacie, bo z pocz±tku byłe¶ zabawny, niemniej jak każdy
troll robisz się powoli nudny i zaczynasz przyprawiac o pawia.

W końcu. Amen.

Data: 2011-03-09 13:32:49
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:il89m6$ng4$1news.onet.pl...
[...]

Liczysz na cuda - Waldu¶ nigdy się nie zamknie.

Data: 2011-03-09 20:24:19
Autor: atm
Szklane japko do kosza?

[...]

Wiesz, Pszemol napisal, ze chodzi u niego plynnie. Uzywa aplikacji w tle, ktore dzialaja na (pseudo) multitaskingu i wszystko jest ok.
Chyba wie co pisze? Ewentualnie bierze jako sprzet porownawczy Cassiopeie A10 ale nie sadze.

Data: 2011-03-09 14:00:57
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:il8k54$1d9$1news.onet.pl...
[...]

Różnica między mn± a Waldkiem jest taka, że ja kupiłem iPhone 4
wiele miesięcy temu i jest to aktualnie mój jedyny telefon który
codziennie używam. Waldu¶ niestety nie ma iPhone i wszystko co
o nim wie to plotki od ludzi którzy z jakich¶ powodów maj± awersję
do wszystkich wyrobów Apple z definicji.
Już tak jest, że jest grupa ludzi która nienawidzi Microsoft i w MS
Windows zawsze będzie widzieć same wady i żadnych zalet...
Inna grupa nienawidzi Apple i w każdym wyrobie Appla będzie
widzieć same wady i żadnych zalet. Nie dogadasz się z tymi ludzmi
bo oni s± sterowani ideologicznie a nie racjonalnie. Z ideologi± nie
wygrasz na argumenty.

Ewentualnie bierze jako sprzet porownawczy Cassiopeie A10 ale nie sadze.

Mam tak± star± rozebran± na kawałki z szufladzie - niestety
po jakim¶ zalaniu wod± z jeziora w czasie nurkowania nie
udało się jej już zreanimować. To już historia - archaizm...

Data: 2011-03-09 17:11:59
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
W dniu 2011-03-09 17:03, Pszemol pisze:

Widzisz, i znowu udowadniasz że cała Twoja koncentracja ogniskuje
się na cenach i duszeniu grosików. Myszki nie różnią się w cenach
proporcjonalnie do ilości guzików jakie mają - dla mnie np. wystarczą
dwa, i cokolwiek więcej niż dwa jest wadą a nie zaletą bo źle mi się
taką myszkę trzyma w ręce.

Co tylko dowodzi, że w życiu nie miałeś dobrze wyprofilowanej wieloprzyciskowej myszki w ręku.

Data: 2011-03-09 13:32:00
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4d77a6e5$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli dla Ciebie to jakiś dowód- proszę bardzo.
Według mnie - nie jest to dowodem na nic.

Data: 2011-03-09 20:19:53
Autor: atm
Szklane japko do kosza?

Co tylko dowodzi, że w życiu nie miałeś dobrze wyprofilowanej
wieloprzyciskowej myszki w ręku.

Mam Logitecha, wg mnie dobrze wyprofilowanego z dodatkowymi dwoma guzikami oraz kolkiem wychylanym na boki. Dzieki ale z tych ficzerow nie korzystam. Nie odczuwam potrzeby. Co wiecej wspanialy sterownik
od mychy za nic nie chcial zachowac osobno obslugi wcisnietego kolka w 3ds maxie. Podziekowalem i pozostalem przy dwoch podstawowych i rolce.
Nie kazdy zatem zachlystuje sie ze szczescia w zwiazku z wieksza iloscia guzikow.

Data: 2011-03-09 13:55:51
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:il8jsq$cm$1news.onet.pl...
[...]

Dusigrosze się zachłystują...
Pomyśl, za zaledwie 10zł więcej mają 2 ekstra guziki!!!!

Orgazmu muszą dostawać na samą myśl tandetnej, chinskiej myszki
z 10 guzikami co kosztuje mniej kasy niĹĽ dobrze wyprofilowany
przyzwoity Logitech z dwoma guzikami i rolkÄ…...

Data: 2011-03-09 23:22:04
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Wed, 9 Mar 2011 13:55:51 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

zdziwić.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Control the coinage and the courts — let the rabble have the rest."

Data: 2011-03-09 16:41:09
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:46vebcsjzzke.1d8ycfnv4auzm.dlg40tude.net...
[...]

Możesz się mocno zdziwić.

Nie mam naprawdÄ™ takiej potrzeby.
Wyśmienicie radzę sobie myszką Logitecha M-BZ105A,
choć i ta ma dwa guziki za wiele...

Data: 2011-03-10 00:27:55
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Wed, 9 Mar 2011 16:41:09 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Znaczy masz myszkÄ™ 5-przyciskowÄ…, z wychylnÄ… rolkÄ…, chwalisz, ĹĽe wygodna, a
przy tym twierdzisz, że "Orgazmu muszą dostawać na samą myśl tandetnej,
chinskiej myszki z 10 guzikami co kosztuje mniej kasy niĹĽ dobrze
wyprofilowany przyzwoity Logitech z dwoma guzikami i rolkÄ…..."

Że nie wspomnę, że wcześniej twierdzisz, że cokolwiek co ma więcej niż 2
przyciski i rolke jest niewygodne :)

Próbowałeś może ustalić sam ze sobą co właściwie myślisz?

Aha, MX400 jest toporna w porĂłwnaniu z Razerem. --
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.
Count them, Alice. One, there are drinks that make you shrink. Two,
there are foods that make you grow. Three, animals can talk. Four, cats
can disappear. Five, there is a place called Underland.
Six, I can slay the Jabberwocky."

Data: 2011-03-10 07:32:34
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:ojb2m5kipray.wiaj11ahnn81.dlg40tude.net...
[...]

Bo jest! Te dwa przyciski z boku tylko przeszkadzajÄ….

Próbowałeś może ustalić sam ze sobą co właściwie myślisz?

Jest to ustalone.

Aha, MX400 jest toporna w porĂłwnaniu z Razerem.

Być może...

Data: 2011-03-09 23:20:34
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Wed, 09 Mar 2011 20:19:53 +0100, atm napisał(a):

[...]

No ale ty nie twierdzisz po wariacku, ĹĽe z powodu dodatkowych przyciskĂłw
Ĺşle ci siÄ™ myszkÄ™ trzyma :)

Ja tam mam Razera, 9 przyciskĂłw. Doskonale wyprofilowany i wygodny. W
ciągłym użyciu są oczywiście 4 przyciski - LPM, PPM i lewa para bocznych,
ustawiona na "naprzĂłd" i "cofnij" w przeglÄ…darce. A jak odpalam jakÄ…Ĺ› grÄ™,
to w ruch idzie wszystkie 9 :) Co komu wygodne i co komu potrzebne,
oczywiście :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2011-03-09 16:45:41
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:10k2viinpg6xg$.qt62c9elv5u5.dlg40tude.net...
[...]

No i to jest prawda, bo te guziki czasem wchodzÄ… w paradÄ™...

[...]

No i właśnie o to chodzi. Jak ktoś chce zapłacić dużo kasy za myszkę
z jednym guzikiem bo mu się taka podoba i ładnie leży w ręce to
w czym problem? Dlaczego się z niego wyśmiewać?
Ja mam mychÄ™ z dwoma dodatkowymi guzikami i ich po prostu nie uĹĽywam.
Kupując myślałem że się przyzwyczaję, że to będzie cool, ale jednak stare
nawyki biorÄ… gĂłrÄ™ i klikam w guzik 'back' w przeglÄ…darce lewym guzikiem
myszki zamiast parÄ™ guzikĂłw dedykowanych do tego celu...

Nigdy mnie ekstra guziki nie rajcowały - ani w myszce ani na klawiaturze.
Pamiętam te czasy jak produkowało sie klawiatury z 20-ekstra guzikami
własnie w myśl maksymy: więcej guzików -> klawiatura lepsza... droższa.
Bezsens.

Data: 2011-03-10 10:37:59
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Wed, 9 Mar 2011 16:45:41 -0600,  Pszemol wrote:
No i wła¶nie o to chodzi. Jak kto¶ chce zapłacić dużo kasy za myszkę
z jednym guzikiem bo mu się taka podoba i ładnie leży w ręce to
w czym problem? Dlaczego się z niego wy¶miewać?

problem w tym ze jak ktos chce miec trzy guziki, to system mu ich nie
obsluzy, bo przeciez kazda mysz powinna miec jeden guzik :-)

J.

Data: 2011-03-10 07:33:51
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1t6hn69aahcmpkrqnqvv4plc70thge19qh4ax.com...
[...]

Nie ma takiej obsługi również w MS Windows.
Do takich myszek musisz mieć specjalny, proprietary driver.
Natywny driver windowsiany obsługuje tylko trzy przyciski.

Czy takie myszki nie s± dostępne do Mac OSX z driverem?

Data: 2011-03-10 14:57:18
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
W dniu 2011-03-10 14:33, Pszemol pisze:

Nie ma takiej obsługi również w MS Windows.
Do takich myszek musisz mieć specjalny, proprietary driver.
Natywny driver windowsiany obsługuje tylko trzy przyciski.

Ciekawe w takim razie, że z pięcioma przy jakimś A4techu też dawał sobie radę.

Data: 2011-03-10 08:18:41
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4d78d8b4$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

TysiÄ…ce rzeczy w Windows siÄ™ robi driverami...
Nie zmienia to wcale nic w kontekście tego co jest wbudowane
w system i odziedziczone z poprzednich wersji systemu "natywnie"
a co jest dodane przez specjalny driver.

Data: 2011-03-10 17:31:36
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Thu, 10 Mar 2011 08:18:41 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Toteż piszę ci, jełopie, że obsługiwał to SYSTEMOWY, DOMYŚLNY driver z
Windows XP. Nie było NIC doinstalowywane. Jesteś w stanie to zrozumieć,
kretynie?

Data: 2011-03-10 11:40:17
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:fjojw3ejbhwt.1ri4ey9fz0p8t$.dlg40tude.net...
Toteż piszę ci, jełopie, [..] Jesteś w stanie to zrozumieć,
kretynie?

Czy to jakiś test na to ile obelg zniosę zanim zacznę Cię ignorować?

Data: 2011-03-10 19:53:29
Autor: atm
Szklane japko do kosza?
On 2011-03-10 18:40, Pszemol wrote:
[...]

Wiesz, panowie sa tak hej do przodu, ze zapomnieli o netykiecie
szczegolnie o ostatnim punkcie:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html
Moze to byc efekt zbyt duzej ilosci kolek i guzikow w myszce ;]
Daj na luz - nie zmienisz swiata.
Zdrowko

Data: 2011-03-10 17:49:36
Autor: Tomek
Szklane japko do kosza?

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał

Toteż piszę ci, jełopie, że obsługiwał to SYSTEMOWY, DOMYŚLNY driver z
Windows XP. Nie było NIC doinstalowywane. Jesteś w stanie to zrozumieć,
kretynie?

Wierzysz po tylu postach w tylu wątkach, że on potrafi cokolwiek zrozumieć?
On jest niereformowalny i dał tego przykład wiele razy.

Data: 2011-03-10 18:31:49
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Thu, 10 Mar 2011 17:49:36 +0100, Tomek napisał(a):

[...]

Jak mu się bezpośrednie instrukcje krok po kroku wydaje (w celu aktywowania
hotspota w desire na przykład) to jakoś daje radę. I na tym jak widać się
kończą jego możliwości.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2011-03-10 19:12:24
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Thu, 10 Mar 2011 17:31:36 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
Nie ma takiej obsługi również w MS Windows.
Do takich myszek musisz mieć specjalny, proprietary driver.
Natywny driver windowsiany obsługuje tylko trzy przyciski.
Ciekawe w takim razie, że z pięcioma przy jakim¶ A4techu
też dawał sobie radę.
Tysi±ce rzeczy w Windows się robi driverami...
Nie zmienia to wcale nic w kontek¶cie tego co jest wbudowane
w system i odziedziczone z poprzednich wersji systemu "natywnie"
a co jest dodane przez specjalny driver.
Toteż piszę ci, jełopie, że obsługiwał to SYSTEMOWY, DOMY¦LNY driver z
Windows XP. Nie było NIC doinstalowywane. Jeste¶ w stanie to zrozumieć,
kretynie?

No, tak prawde mowiac to moze i standardowy driver odbierze wiecej
komunikatow przez USB i przekaze je dalej, ale zeby system cos z tym
robil wiecej to powatpiewam, bo i co mialby robic. I tak dobrze ze obsluguje dwie rolki a niektore programy to nawet
trzeci przycisk.

J.

Data: 2011-03-10 13:18:14
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ic4in6ttorrri8ovpaii7pd1006jd1080u4ax.com...
[...]

Co jest przykre, bo ¶rodkowy przycisk był tam od samego pocz±tku,
a co najmniej od Windows 3.11 które miałem obcykane aż do samego
dołu WINAPI co do poszczególnych komunikatów WM_LMOUSEDOWN itp.

Dodatkowe drivery myszek z 5-10 guzikami, czy zintegrowane do
pakietu MS Windows XP czy nie nie pracuj± wył±cznie w interfejsem
myszki lecz posługuj± się dodatkowo interfejsem klawiatury lub
potrafi± wykryć funkcje systemowe tak jak "back page" w domy¶lnej
przegl±darce lub wywołać funkcję systemow± "uruchom domy¶lny
program pocztowy". Ale to jest bardzo daleko od natywnego drivera
myszki w MS Windows, zrozumie to jednak tylko programista...

Data: 2011-03-10 23:05:40
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Thu, 10 Mar 2011 13:18:14 -0600,  Pszemol wrote:
[...]

IMO nie byl - MS chyba nigdy nie robil myszy z 3 klawiszami.
Ale konkurencje tolerowal, driver obslugiwal inne myszy i nawet mozna
bylo kliknac trzecim klawiszem bez narazania systemu :-)

[...]

A w sumie to nawet nie wiem - to jest sprawa drivera czy aktualnej
aplikacji ? J.

Data: 2011-03-10 17:17:39
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5diin65d4jbl8g4aeh63b9u69f8jmj6l9i4ax.com...
[...]

Komunikat był w sterowniku, był left, right and middle button.

[...]

Trzeba byłoby uruchomić debuggera windows i zobaczyć
jakie komunikaty przychodz± w kolejki przy naciskaniu tych
guzików. Obstawiałbym że te specjalne guziki podstawiaj±
się pod jakie¶ klawisze kontrolne... udaj±c rozszerzenie klawiatury.
Zauważ, że w Windows mozesz mieć kilka myszek i klawiatur
na raz wpiętych i współpracuj±cych ze sob± bez błędnie.

Data: 2011-03-10 20:34:57
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Thu, 10 Mar 2011 19:12:24 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

ToteĹĽ system tylko przekazuje komunikaty do aplikacji, a te sobie doskonale
radzÄ… z ich interpretacjÄ… :)

I tak dobrze ze obsluguje dwie rolki a niektore programy to nawet
trzeci przycisk.

Przeglądarki nie mają problemu z całą piątką przycisków :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2011-03-10 19:48:04
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Thu, 10 Mar 2011 20:34:57 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Przegl±darki nie maj± problemu z cał± pi±tk± przycisków :)

Chyba się wam grupy pomerdały. I mieli¶cie już nie karmić...

Data: 2011-03-09 23:01:47
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Wed, 9 Mar 2011 10:03:42 -0600,  Pszemol wrote:
Ja pojechałem po swój do odległego sklepu Apple tylko
dlatego, że w lokalnej budce AT&T już nie mieli takich jak
ja chciałem kupić (z mniejsz± pamięci±).

Nie rozumiem - nie stac cie na fajniejsza pamiec, ktora kosztuje, no
ile - 50$ ? :-)

[...]

Zalezy od roboty, np plytki drukowane fajnie sie projektowalo trzema
klawiszami.

J.

Data: 2011-03-09 16:25:15
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:u2ufn6h1p1nnhi90qpl9m2i9umar8evoin4ax.com...
[...]

Widzisz - tu mamy problem ILO¦CI a nie jako¶ci.
Większa pamięć nie była droga, ale nie była mi potrzebna.
Nie wnosiła nic nowego.
Telefon z 32GB pamięci jest dla mnie IDENTYCZNYM telefonem
co telefon z 16GB pamięci tylko droższym. Nie wyobrażam sobie
zapełnienia muzyk± czy filmami nawet tego mniejszego a co dopiero
większego. Różnica w cenie była 50% - tańszy był $199, droższy $299.

[...]

Ten trzeci to rolka?
Zapomniałem o rolce - idealna myszka dla nie to 2 + rolka.

Data: 2011-03-10 00:19:16
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Wed, 9 Mar 2011 16:25:15 -0600,  Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Zalezy od roboty, np plytki drukowane fajnie sie projektowalo trzema
klawiszami.

Ten trzeci to rolka?

Nie, po prostu trzy klawisze. Rolki niestety trzeba dwie, a to niewygodne.

J.

Data: 2011-03-08 15:52:06
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 08 Mar 2011 16:47:26 +0100, Tomek "Grych" Gryszkiewicz
napisał(a):

Nie znalazłem tutaj żadnych informacji o przerywaniu rozmowy przez aplikację, pisz± tylko, że Tomtom może nawigować w trakcie rozmowy. Nie jest to żaden megafeature, tylko standardowa funkcjonalno¶ć iOS>4.0.

tyle, że wtedy jest w tle, jak każda inna aplikacja

Zdaje mi się że Twoje informacje o tajnych umowach apple z największymi producentami to tylko plotka...

nie, no sk±dże, przecież Dziennik Ustaw zamieszcza wszystkie "non
disclosure" umowy między firmami...
tak, to JEST plotka. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2011-03-08 17:00:16
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
Szklane japko do kosza?
napisał(a):

[...]

Ale każda aplikacja może dostawać eventy od systemu gdy zmieni się położenie fizyczne urz±dzenia. I tak działaj± wszystkie nawigacje, trackery i inne programy korzystaj±ce z GPS, je¶li tylko poinformuj± system że chc± obsługiwać takie zdarzenia.

nie, no sk±dże, przecież Dziennik Ustaw zamieszcza wszystkie "non
disclosure" umowy między firmami...
tak, to JEST plotka.
Ale przydałoby się żeby miała jakie¶ podstawy, choćby faktycznie zachowanie aplikacji niektórych producentów wykraczaj±ce poza normę :)
Mit obalony!

--
Grych

Data: 2011-03-08 16:13:03
Autor: atm
Szklane japko do kosza?
On 2011-03-08 14:22, Waldek Godel wrote:
[...]

Dla zdecydowanej wiekszosci uzytkownikow nie jest to wada raczej zaleta.
Co mi po multitaskingu, w Androidzie jesli po uruchomieniu kilku aplikacji dla dziecka, czytnika ksiazek, google mapy czy google sky
system zaczyna mulic tak, ze na defy a ustatnio na Galaxy S nie mialem wyjscia jak tylko zainstalowac Task Killera i zaczac ubijac aplikacje w tle bo system robil sie nie do uzytku a nie spieszylo sie Androidowi zajac sie tym osobiscie. Defy ostatnio podczas normalnego uzytkowania po odtworzeniu filmiku sciagnietego z jutuba calkiem sie wywalila i pomoglo tylko wyjecie baterii.
Zatem rozwiazanie Stefana wydaje sie calkiem sensowne. Poki co chetnie widze pelny multitasking na PC. Od smartfonow oczekuje stabilnosci i predkosci dzialania jak po wyjeciu z pudelka.

Data: 2011-03-08 10:00:46
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:il5h20$dd4$1news.onet.pl...
[...]

L0L! :-)

To już wiemy po co w telefonach Android da się wyj±ć baterię! :-)))

Zatem rozwiazanie Stefana wydaje sie calkiem sensowne. Poki co chetnie widze pelny multitasking na PC. Od smartfonow oczekuje stabilnosci i predkosci dzialania jak po wyjeciu z pudelka.

I dokładnie to masz w iPhone.

Data: 2011-03-08 17:07:48
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 08 Mar 2011 16:13:03 +0100, atm napisał(a):

[...]

MoĹĽe wina konkretnej implementacji Androida, bo Froyo na Desire siÄ™ nie
blokuje, zabija co ma zabić i Task Killera nie wymaga (wręcz miałem
wrażenie, że TK działał niekorzystnie)

Data: 2011-03-08 20:09:58
Autor: atm
Szklane japko do kosza?

MoĹĽe wina konkretnej implementacji Androida, bo Froyo na Desire siÄ™ nie
blokuje, zabija co ma zabić i Task Killera nie wymaga (wręcz miałem
wrażenie, że TK działał niekorzystnie)

Tak, Desire przez te ok 2 tygodnie uzywania sprawowal sie najlepiej z tych trzech wczesniej wymienionych urzadzen. Dyskwalifikowala go jedynie smieszna ilosc pamieci na aplikacje, zadziwiajaco dlugi czas ladowania baterii i dosc szybkie jej oproznianie.
Defy na obecnej wersji systemu jest dosc mocno podatna na zamulanie.
Galaxy S, ktorego przerabiam w tej chwili nie chcial dac sie updateowac do 2.2.1 przez Kiesa. Zanioslem go do lokalnego serwisu lecz niedlugo potem skontaktowali sie ze mna, ze nie sa w stanie wprowadzic Galaxy w tryb serwisowy wiec musza wyslac do Warszawy.... ehhh rece opadaja.

Data: 2011-03-08 13:34:51
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:il5uu7$jo$1news.onet.pl...
[...]

Jak to dobrze ĹĽe iPhone nie ma takich problemĂłw :-)

Data: 2011-03-08 21:07:28
Autor: atm
Szklane japko do kosza?

[...]

Eeeee, no nie popadajmy w przesade ;]
Problem anteny nierozwiazany i Stefan chyba juz nie bedzie tracil na to czasu. WB wczesniej kulal, czy zdjecia przy sztucznym oswietleniu nadal
maja niewlasciwy balans bieli? Pekajacy panel szklany rowniez daje do myslenia: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1077711
Moze to byc odosobniony wypadek, nie szukalem wiecej niusow na ten temat bo tez moim celem nie jest osmieszanie i dyskredytowanie wyrobow Apple.
Z mojego punktu widzenia iOS nie spelnial oczekiwan "ideologicznych",
technicznie byl bez zarzutu (odnosze sie caly czas do iOS na ipod touch 2gen, Waldek twierdzi, ze iphone dziala juz gorzej. Nie wiem, nie testowalem wiec sie nie wypowiadam).
Troche mnie smieszy to cale natrzasanie sie osob, ktore sa ponad ten "zalosny" marketing wraz z "zalosnymi" wyrobami Apple. A tak duza czesc swiata to lyka. Wiem, muchy tez wiedza co dobre. Jednak mozna ta sama zasade odniesc do Windowsa, ktory jest o niebo popularniejszy od iOSa i MacOSa razem wzietych.
Jak dla mnie, jesli ktos jest swiadom ograniczen systemowych narzuconych przez Stefana i nie przeszkadzaja mu one to jest w domu. Ja wychowalem sie na Windowsie, gdzie Bill dal folder Moje Dokumenty ale chyba nigdy nie umiescilem tam zadnego pliku.
Nowy ipad2? Brak slotu kart SD? Mozna powiedziec, ze HP dobrze kopiuje Apple bo w ich nowym tablecie tez nie ma tego slotu a nie zauwazylem, zeby ktos plakal z tego powodu (podobnie jest z Pre). HDMI na kablu? Pomimo tego, ze juz od dluzszego czasu mam cyfrowki z mozliwoscia podpiecia do TV, Nokia 5800
tez ma taka opcje nigdy z niej nie skorzystalem. Jesli w ten sposob Stefan odchudzil sprzet - super a przy okazji zarobi kilkadziesiat dolcow na przelotce.

Data: 2011-03-08 20:23:47
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 08 Mar 2011 21:07:28 +0100, atm napisał(a):

2gen, Waldek twierdzi, ze iphone dziala juz gorzej. Nie wiem, nie testowalem wiec sie nie wypowiadam).

Wypraszam sobie, to azbestowy prorok z Jackowa twierdzi, że to jest gorzej
i nic takiego się nie dzieje.
Jak się zastanowisz sekundę, to rzecz będzie jasna - masz więcej
interfejsów na których potencjalnie może być poł±czenie internetowe.
W iPodzie masz prosto - jest połaczenie WLAN, jest internet, a nie, to nie.
iPhone musi sprawdzić WLAN, jak nie, to spróbować zestawić poł±czenie GPRS,
co zawsze odrobinę trwa, poczekać na IP i różne takie. Niby to tylko
sekundy, ale te sekundy tam s± i trzeba je odczekać. To po prostu tak
działa, tak jak napisałem, niezależnie od systemu.

[...]

Widziałe¶ kiedy¶ konferencję prasow± na której mówili, że Windows jest
rewolucyjny, zmieni wszystko na rynku i ¶wiat juz nie będzie taki sam? Przy czym akurat to byłaby prawda - co by nie mówić, to wła¶nie Windows
pozwoliło się rozpowszechnić pecetom. DOKŁADNIE tak samo będzie z
Androidem, a nawet bardziej. Bo każdy żółty producent będzie miał system
dla swojego produktu. Lawina już ruszyła, tak samo jak kiedy¶ lawina
pecetów. Teraz będzie szybciej, bo system darmowy. Płac± użytkownicy
pozwalaj±c się szpiegować guglarce.

tez ma taka opcje nigdy z niej nie skorzystalem. Jesli w ten sposob Stefan odchudzil sprzet - super a przy okazji zarobi kilkadziesiat dolcow na przelotce.

nie, zarobi± chińczycy robi±c klony.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-03-09 09:51:25
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:fwgdqy34n7pn.dlglepper.institute.com...
[...]

Jak się trochę zastanowisz to rzecz będzie jasna:
iPad występuje w wersji z modułem komórkowym,
więc sytuacja będzie wtedy IDENTYCZNA co w iPhone.

[...]

Czego oczy nie widz± tego sercu nie żal.

tez ma taka opcje nigdy z niej nie skorzystalem. Jesli w ten sposob
Stefan odchudzil sprzet - super a przy okazji zarobi kilkadziesiat
dolcow na przelotce.

nie, zarobi± chińczycy robi±c klony.

Zarobi± jedni i drudzy, bo wielu klientów Appla kupuje oryginały w salonie.

Data: 2011-03-09 08:19:11
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:il62a1$dcu$1news.onet.pl...
Problem anteny nierozwiazany i Stefan chyba juz nie bedzie
tracil na to czasu.

Wcale siÄ™ nie dziwiÄ™, bo problem wcale nie jest uciÄ…ĹĽliwy.

WB wczesniej kulal, czy zdjecia przy sztucznym oswietleniu nadal
maja niewlasciwy balans bieli?

Chyba poprawili bo nie zauważyłem problemów.

[...]

To jest zawsze to samo - szkło ma wyraźne znaki ucisku w jednym punkcie.
Za kaĹĽdym razem w innym punkcie. Dla mnie to jest jasne, ĹĽe jest to uraz
mechaniczny, zgniecenie z pękiem kluczy lub upadek na coś twardego
z wysokości. Jeśli tylko ktoś nie wrzucał gorącego iPhona do bańki z ciekłym
azotem to samo używanie go na mrozie nie może spowodować takich
pęknięć szkła bo gradient temperatur jest po prostu za mały. Ściema i tyle.
Ludzie stłukli iPhone i próbują wyłudzić na Applu wymianę gwarancyjną.

[...]

Waldek jest chorobliwie wściekły na wszystkie wyroby Appla :-)
Fanatyczny i zaślepiony ideologicznie wróg Appla.

[...]

To po prostu dziecinniada.

[...]

Czemu nie?

[...]

Ludzie zawsze będą narzekać, i to z różnych powodów.
Wielu sobie po prostu poprawia humor takim krytykanctwem
aby nie cierpieć z powodu że nie stać ich na cukierkowego Apple. :-)

Data: 2011-03-09 23:13:35
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Wed, 9 Mar 2011 08:19:11 -0600,  Pszemol wrote:
To jest zawsze to samo - szkło ma wyraĽne znaki ucisku w jednym punkcie.
Za każdym razem w innym punkcie. Dla mnie to jest jasne, że jest to uraz
mechaniczny, zgniecenie z pękiem kluczy lub upadek na co¶ twardego
z wysoko¶ci. Je¶li tylko kto¶ nie wrzucał gor±cego iPhona do bańki z ciekłym
azotem to samo używanie go na mrozie nie może spowodować takich
pęknięć szkła bo gradient temperatur jest po prostu za mały. ¦ciema i tyle.

No chyba ze zle dobrali materialy i konstrukcje i wystarczy sama niska
temperatura. A ten to wyglada tak jakby faktycznie samo szklo pekalo.
http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/iphone-4-eksploderte-i-bilen-taaler-ikke-minusgrader-3379889.html

[...]

Bo mamy inne przyzwyczajenia i nie bedziemy tanczyc jak nam zagraja
:-) za dluga nazwa, zbyt gleboka, a w ogole swoje pliki trzymam na E:
Przy czym p* Windows uparte jest i utrudnia :-)

Zreszta sam widzisz - ledwo jedna wersja minela i juz cos zmieniaja w
tym pomysle :-)

J.

Data: 2011-03-09 16:33:53
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:p8ufn6dd9ditioa4q2dd0e56nnnqjbkf1d4ax.com...
[...]

Ale jak? Wytłumacz mi, inżynierowi, fizykę która miałaby dać takie
efekty? Masz cieniuteńk± warstewkę szkła umocowan± w miękkiej
ramce "na klej"... Telefon lekko się nagrzewa w ¶rodku ale nie ma
małych ognisk gor±cych i zimnych. Jak to mogłoby pękn±ć na mrozie?

Zwłaszcza przednia szyba, która jest hartowana, a więc dużo
mocniejsza i odporniejsza na zmiany temperatury.

Dlatego z duż± doz± w±tpliwo¶ci podchodzę do tych zeznań...
Zwłaszcza gdy słyszę słowa typu "iPhone 4 eksplodował!"
No dajże spokój... eksplodował??? Naprawde? I jeszcze pewnie
oczy mu pokaleczył rozpryskuj±cymi się na wszystkie strony
¶wiata odłamkami szkła. Ludzie takie bajki wymy¶laj± że głowa boli.

A ten to wyglada tak jakby faktycznie samo szklo pekalo.
http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/iphone-4-eksploderte-i-bilen-taaler-ikke-minusgrader-3379889.html

Ależ nie - ten dostał strzała w ¶rodek między jabłkiem a doln± krawędzi±.
Typowe wygniecenie dziury od trzymania w kieszeni pękiem kluczy.

Widzieli¶my już ten z Finlandii, który miał promieni¶cie rozchodz±ce
się pęknięcia od jednego narożnika, co wskazywałoby na uderzenie
o podłogę przy upadku na narożnik.

[...]

A mi się podoba wła¶nie że mam folder systemowy o którym Windows
wie, że mam tam dane i tam kieruje wszystkie aplikacje...
Nawiasem mówi±c możesz sobie przenie¶ć Moje Dokumenty w dowolne
miejsce na swoim komputerze, w szczególno¶ci do E:\Moje Dokumenty.

Jedyny problem jaki kiedykolwiek miałem z używaniem tego foldera
to gdy miałem do czynienia z programami starej daty, które nie rozumiały
prostego faktu, że folder może mieć dwa wyrazy w nazwie i spacje w ¶rodku...
Ale te programy to jakie¶ kiepskie porty z linuksa wymagaj±ce cygwina.

Data: 2011-03-09 23:51:04
Autor: GS
Szklane japko do kosza?
Użytkownik Pszemol napisał:

Ale jak? Wytłumacz mi, inżynierowi, fizykę która miałaby dać takie

To Ty jesteĹ› inĹĽynier???
a jakiej to specjalności jeżeli można zapytać?

pzdr
GS

Data: 2011-03-10 07:37:56
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"GS" <grzegorzsacz@gazeta.pl> wrote in message news:il908t$q5h$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik Pszemol napisał:

Ale jak? Wytłumacz mi, inżynierowi, fizykę która miałaby dać takie

To Ty jesteĹ› inĹĽynier???
a jakiej to specjalności jeżeli można zapytać?

Elektronika. A ma to jakieĹ› znaczenie dla Ciebie, Grzegorzu?

Data: 2011-03-10 00:17:19
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Wed, 9 Mar 2011 16:33:53 -0600,  Pszemol wrote:
[...]

np ramka nie taka miekka, albo klej za dobry i jak sie ramka kurczy to
szklo jest zbyt naprezone.

[...]

kiedy rzekomo wlasnie tak, choc jesli ich dziennikarze tacy sami jak
nasi, to wierzyc im nie ma co, trzeba poczekac na oficjalne pisma.

[...]

ale nie ma byc E:\Moje Dokumenty, tylko E:\Ja :-)
I nie ma byc w srodku "Moje obrazki".

Jedyny problem jaki kiedykolwiek miałem z używaniem tego foldera
to gdy miałem do czynienia z programami starej daty, które nie rozumiały
prostego faktu, że folder może mieć dwa wyrazy w nazwie i spacje w ¶rodku...

i np wlasnie dlatego nie lubimy :-)

Ale te programy to jakie¶ kiepskie porty z linuksa wymagaj±ce cygwina.

Unix zasadniczo dopuszcza, ale potem trzeba mocno uwazac.

J.

Data: 2011-03-10 07:36:58
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ur1gn6h87nuqhi4tdb0l2qg3rt9btgbn944ax.com...
np ramka nie taka miekka, albo klej za dobry i jak sie ramka kurczy to
szklo jest zbyt naprezone.

Ale nie takie rysy powstawałyby na szkle od ramki...
Poza tym mamy tu na grupie przypadek gostka co to twierdzi, że
iPhone mu sam wzi±ł i pękł leż±c na biurku w biurze :-))) Paranoja panie!

[...]

Otóż to.

[...]

O ile pamiętam, to można zmienić mu nazwę.

Data: 2011-03-11 09:14:11
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?

Ale nie takie rysy powstawałyby na szkle od ramki...
Poza tym mamy tu na grupie przypadek gostka co to twierdzi, że
iPhone mu sam wzi±ł i pękł leż±c na biurku w biurze :-))) Paranoja panie!

Znaczy się, że rozbiłem go i sobie wmówiłem, że pękł sam? Tak to tylko sekta owocowa potrafi, ja niestety nie potrafie.

Data: 2011-03-11 07:22:03
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4d79d9cb$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co miałe¶ w szkole z fizyki?
Słyszałe¶ takie prawo: "Jeżeli na ciało nie działa żadna siła, to...." ?

Data: 2011-03-11 15:28:01
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?
[...]

Już Ci to pisałem, powtórze, powiedz to np. szklance ze szkła hartowanego albo tależowi, najwyraĽniej ich nie dotyczy TWOJA fizyka.

Data: 2011-03-11 18:56:45
Autor: JoteR
Szklane japko do kosza?
"Pszemol" napisał:

Ale jak? Wytłumacz mi, inżynierowi, fizykę która miałaby dać takie efekty?

Masz wytłumaczone przystępnie tu:
http://www.youtube.com/watch?v=1Tn1aq3cWqI
Od 2 minuty i 45 sekundy.
Albowiem s± na ¶wiecie takie zjawiska, o których się fizjologom nie ¶niło.

JoteR

Data: 2011-03-11 15:45:23
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ildnp3$l3i$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

O... to już wiem sk±d u nas takie pomysły - dzięki za przypomnienie :-)
Już wszystko jasne.

Data: 2011-03-07 22:45:30
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
[...]

Właśnie dlatego, że to iPod. 99.99% tego co użyszkodnicy nazywają się
wieszaniem, blokowaniem, zacinaniem itp w telefonach jest wtedy, kiedy
telefon czeka na zakończenie obsługi modułu telefonicznego.
I dotyczy to w zasadzie dowolnego telefonu z dowolnym systemem.

Marzy Ci siÄ™ - nie dotyczy iPhone 4 - nic siÄ™ tam nie przycina ani
nie blokuje. Nie ma żadnego czekania na "moduł telefoniczny".
To sÄ… jakieĹ› wymĂłwki nieudacznikĂłw.

A świstak siedzi i zawija w te sreberka!

Data: 2011-03-07 17:20:45
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:1co1pnj8vbpxl$.167w3m8621mms$.dlg40tude.net...
[...]

UĹĽywasz iPhone jak ja, czy teĹĽ tylko bajki powtarzasz?

Data: 2011-03-08 10:28:56
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Mon, 7 Mar 2011 17:20:45 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Bajki to ty tu opowiadasz. Nie przycina, nie blokuje, nie rysuje siÄ™, nie
pęka, itunes jest świetny, wgrywasz i słuchasz muzyki bez itunes - coś
pominÄ…Ĺ‚em?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
“Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie.”

Data: 2011-03-08 11:04:07
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?
[...]

W naszym firmowy iphone pękła szyba w nocy jak leżał na stoliku. Oczywiście gwarancja tego nie uznaje bo nie. Takie 'cuda' w gejfonie się przecież nie zdarzaja.

Data: 2011-03-08 07:11:39
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4d75fee1$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może Twoja dziewczyna kopnęła go jak wywijała z Tobą fikołki w łóżku?

Data: 2011-03-08 11:20:13
Autor: atm
Szklane japko do kosza?

W naszym firmowy iphone pękła szyba w nocy jak leżał na stoliku.
Oczywiście gwarancja tego nie uznaje bo nie. Takie 'cuda' w gejfonie się
przecieĹĽ nie zdarzaja.

Ktory panel strzelil?

Data: 2011-03-08 14:38:36
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?

W naszym firmowy iphone pękła szyba w nocy jak leżał na stoliku.
Oczywiście gwarancja tego nie uznaje bo nie. Takie 'cuda' w gejfonie się
przecieĹĽ nie zdarzaja.

Ktory panel strzelil?

Zewnętrzna szyba, rysa wyczuwalna pod paznokciem, na ekranie wszystko widać, nic się nie rozlało.

Data: 2011-03-08 09:55:11
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4d763124$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I skąd pewność że "sama pękła"?
To, że ktoś zauważył rano, nie znaczy że nie stało się to przed nocą.
Na siłę udowodnić że iPhone 4 jest be to każdy potrafi...

Data: 2011-03-08 17:11:10
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 09:55:11 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Oto SĹ‚owo BoĹĽe.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2011-03-08 11:40:43
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:3d2yrmlm8r4o$.1s92diax1x6pr.dlg40tude.net...
[...]

Odpowiedz na pytanie - skąd pewność że sama pękła w nocy
a nie że użytkownik po prostu zauważył nieco później pęknięcie?

Data: 2011-03-08 17:50:18
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:40:43 -0600, Pszemol napisał(a):

Odpowiedz na pytanie - sk±d pewno¶ć że sama pękła w nocy
a nie że użytkownik po prostu zauważył nieco póĽniej pęknięcie?

Wła¶nie, sk±d wiadomo, że noc± nie wpadło komando ninja-apple-hejterów z
piętnastokilowymi młotami i telefon po heroicznej trzy godzinnej walce nie
musiał w końcu ulec? Przecież mogło tak być!!!!!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygod±" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-03-08 11:58:18
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:8gqimgdayh8o.dlglepper.institute.com...
[...]

Owszem, mogło - a mogło też być tak, że użytkownik stłukł szybkę
wieczorem bo się przewrócił wracaj±c do domu na bani, ciemno było
i nie zauważył, położył się do łóżka - rano wytrzeĽwiał i znalazł pęknięcie.
Jako że ludzie maj± tendencję do obwiniania wszystkich dookoła zamiast
siebie, to zwalił winę na samorództwo pęknięć w iPhonie... :-)

Data: 2011-03-09 09:21:46
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?
[...]

Japierdole ogarnij się, bo telefon leżał od godzin popołudniowych zamknięty w biurze i nie ma szans aby wcześniej ktoś go uszkodził. Pęknięcie jest przez cały wyświetlacz i nawet ślepy by go pod palcem wyczuł.

Data: 2011-03-09 13:45:35
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4d773896$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Japierdole ogarnij siÄ™,

??? Kolejny cham? JakieĹ› zbiegowisko na tej grupie?

bo telefon leżał od godzin popołudniowych zamknięty w biurze i nie ma szans aby wcześniej ktoś go uszkodził.

Jakoś nie brzmi to przekonywująco. Sprzątaczka przyszła wieczorem
z kluczami, i dzieckiem, dziecko bawiło się iPhonem i go stłukło :-)

Czy jak byś zostawił szklankę na biurku w pracy a rano znalazł
ją rozbitą to uznałbyś że pękła samoistnie czy że ktoś jednak
ją rozbił? Czemu takiej samej logiki nie zastosujesz do iPhone?

Pęknięcie jest przez cały wyświetlacz i nawet ślepy by go pod palcem wyczuł.

Podziwiam ludzi, którzy zakładają swoją nieomylność i zamiast
obwinić siebie nieuwagą, przeoczeniem wolą zmyślać jakieś czary
że to rzeczy same pękają, same się tłuką i same rozbijają... :-)

Data: 2011-03-10 09:17:40
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:il809r.6lg.0poczta.onet.pl...
[...]

Taa, początkowo podejrzewaliśmy dwa an-DROIDY leżące opodal które pod osłoną mroku spuściły wpierdol gejpadowi powodując uszkodzenia powyżej 7 dni ale monitoring wewnętrzny dał im 100% alibi. A to niefart dla gejfona.

Czy jak byś zostawił szklankę na biurku w pracy a rano znalazł
ją rozbitą to uznałbyś że pękła samoistnie czy że ktoś jednak
ją rozbił? Czemu takiej samej logiki nie zastosujesz do iPhone?

LOL, bo szklanki szczególnie te 'nietłukące' się nie pękają same.

Data: 2011-03-10 07:39:20
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4d788920$0$2459$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No puknij się w głowę... Ty nie żartujesz? Poważnie twierdzisz
że Twój iPhon sie stłukł od samego leżenia na biurku w firmie?
Dobrze siÄ™ czujesz?

Data: 2011-03-11 09:09:41
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:il9v78.aeo.0poczta.onet.pl...
[...]

No jeżeli nie zrobiły tego an-DROIDY to najwyraźniej tak właśnie było. Skoro to jak twierdzisz szkło hartowane to ma prawo pęknąć ot tak sobie, dokładnie jak te szklanki z arcoroca. Takie to trudne do przełknięcia?

Data: 2011-03-11 07:23:42
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4d79d8bc$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
No jeżeli nie zrobiły tego an-DROIDY to najwyraźniej tak właśnie było. Skoro to jak twierdzisz szkło hartowane to ma prawo pęknąć ot tak sobie, dokładnie jak te szklanki z arcoroca. Takie to trudne do przełknięcia?

Mam w domu jakieś 20 szklanek z arcoroca. Żadna nie pękła od 20 lat.
Komuś pękają? I to w formie małej rysy? Jakoś watpię...
Hartowane szkło pęka w drobny mak a nie pojawia się JEDNA rysa.

Data: 2011-03-10 16:47:23
Autor: atm
Szklane japko do kosza?

[...]

Oj pekaja panie, pekaja - w pewnym sensie. Jakis czas temu mialem hartowany kubek chyba 0,7l. W ciagu dnia spadl mi ze zmywarki na kubek w zlewie noz.
Kubek wyszedl z tego bez uszczerbku, zadnych oznak uszkodzenia.
Jednak poznym wieczorem tak walnal, ze musialem resztki zbierac
po calej kuchni. Byc moze podobnie bylo z tym Iphonem.

Data: 2011-03-11 09:07:24
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?
[...]

Wytłumacz to temu 'nad Toba'

Data: 2011-03-11 07:24:30
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4d79d834$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Problem w tym, ĹĽe z Twojego opisu wynika ĹĽe masz rysÄ™ a nie
pęknięcie szkła hartowanego. Hartowane szkło pęka w drobny mak.

Data: 2011-03-11 15:33:00
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?
[...]

LOL, obrazkowo mam to Ci pokazać? Jest rysa bo szyba pękła ale nie rozpadła się.

Data: 2011-03-11 15:35:31
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4d7a3291$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co właśnie jest bardzo dziwne dla szkła hartowanego.
Rysa? Owszem. Ale nie pęknięcie.

Data: 2011-03-12 10:32:21
Autor: Tomek
Szklane japko do kosza?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

Co właśnie jest bardzo dziwne dla szkła hartowanego.
Rysa? Owszem. Ale nie pęknięcie.

Wytłumacz to mojej przedniej szybie w aucie. Bo na rysę to nie wygląda, a idzie coraz dalej. No ale pewnie ja mam inną, tą złą szybę.

Data: 2011-03-12 06:23:42
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:ilfej5$6vc$1news.onet.pl...
[...]

Nie, ja wytłumaczę to Tobie. Szyba przednia w samochodzie NIE JEST HARTOWANA.
Teraz rozumiesz? Ta szyba jest zrobiona z trzech warstw: zewnętrzna, cieniutka
warstwa szkła, wewnętrzna cieniutka warstwa szkła a pomiędzy nimi grubsza
warstwa organicznego i elastycznego materiału a całość jest zapieczona/sklejona
w "kanapkę". Jak sobie dobrze się przyjrzysz tej rysie, to będzie ona tylko na
zewnętrznej warstwie cienkiego szkła - nie ma to związku absolutnie z pękaniem
szkła hartowanego, które wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=EY8wN5NQBkE
Dlatego historia o pojedynczym pęknięciu z przodu iPhona, gdzie jest hartowane
szkło, brzmi dla zorientowanych w temacie nieprawdopodobną bajeczką...

Data: 2011-03-12 10:41:30
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Sat, 12 Mar 2011 10:32:21 +0100,  Tomek wrote:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
Co wła¶nie jest bardzo dziwne dla szkła hartowanego.
Rysa? Owszem. Ale nie pęknięcie.

Wytłumacz to mojej przedniej szybie w aucie. Bo na rysę to nie wygl±da, a idzie coraz dalej. No ale pewnie ja mam inn±, t± zł± szybę.

Ale masz szyne klejona. Hartowana dziala tak ze 10 lat jazdy wytrzymuje, a potem jeden
kamyczek i blyskawicznie cala jest w kawalkach.

J.

Data: 2011-03-08 13:41:26
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 14:38:36 +0100, BaX napisał(a):

Zewnętrzna szyba, rysa wyczuwalna pod paznokciem, na ekranie wszystko widać, nic się nie rozlało.

Same digitizery s± taniutkie, niestety, od wersji 4 wymiana jest równie
juzer frjendli jak całe Apple - trzeba rozebrać cały telefon na czynniki
pierwsze, przy czym niektóre operacje klasyfikuj± się już w grupie
"ginekologia"
Do 3GS wł±cznie wymiana digitizera zajmowała 15 minut popijaj±c piwo i
spogl±daj±c jednym okiem na film.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2011-03-08 15:09:04
Autor: BaX
Szklane japko do kosza?

[...]

Serwis 'isource' stwierdził 'tego sie nie wymienia wymienia się cały telefon"  LOL.

Data: 2011-03-08 14:36:55
Autor: Waldek Godel
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 15:09:04 +0100, BaX napisał(a):

Serwis 'isource' stwierdził 'tego sie nie wymienia wymienia się cały telefon"  LOL.

takie s± niestety serwisy w Banana Republic of Poland. Inna rzecz, że
jeżeli chodzi o gwarancję, to Apple własnie tak robi.
Niemniej po gwarancji można to spokojnie naprawić. Pozostaje problem ekranu LCD który w iPoo 4 jest sklejony dosyć mocno z
digitzerem.  OIDW to oficjalnie wymienia się to ł±cznie i cena zabija.
Tak, to się da rozkleić i wymienić oddzielnie, ale operacja jest tak
męcz±ca, że trauma pozostaje do końca zycia :-)

Gdyż prorok Stiv powiedział był z wyżyn swojego czarnego golfa, że nie
będziesz naprawiał obiektów kultu swojego, tylko pobiegnież z wahlarzem
platynowych kart kredytowych w zębach kupić nowy, albowiem ko¶ciół ma mieć
z czego żyć. Żyć tak, żeby nie tylko na chleb starczyło, ale jeszcze na
masełko, szyneczkę, kawiorek i szampana. Więc masz kupić i wychwalać
ko¶ciół pod niebiosa, a długi twoje wnuki spłacać będ±.

Data: 2011-03-08 15:46:50
Autor: Andrzej Libiszewski
Szklane japko do kosza?
Dnia Tue, 8 Mar 2011 14:36:55 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Tue, 8 Mar 2011 15:09:04 +0100, BaX napisał(a):

Serwis 'isource' stwierdziĹ‚ 'tego sie nie wymienia wymienia siÄ™ caĹ‚y telefon"  LOL.

takie sÄ… niestety serwisy w Banana Republic of Poland. Inna rzecz, ĹĽe
jeżeli chodzi o gwarancję, to Apple własnie tak robi.

Przecież to nie wina serwisu polskiego. Jak serwis chce mieć autoryzację,
to musi działać w zgodzie z wytycznymi z Apple. Tak twierdził serwisant z
RAGZ i nie mam powodu nie wierzyć.

Data: 2011-03-08 16:16:17
Autor: atm
Szklane japko do kosza?

Serwis 'isource' stwierdził 'tego sie nie wymienia wymienia się cały
telefon" LOL.

To jest fajne rozwiazanie w czasie gwarancji, pozniej to trzeba dzialac we wlasnym zakresie unikajac autoryzowanych serwisow. Zreszta podobnie jest z samochodami.

Data: 2011-03-09 11:57:04
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Tue, 8 Mar 2011 15:09:04 +0100,  BaX wrote:
[...]

zapewne wlasnie dlatego - operacja na tyle skomplikowana ze koszt
serwisu po amerykanskich stawkach przekroczy koszt telefonu.

J.

Data: 2011-03-09 13:41:34
Autor: Pszemol
Szklane japko do kosza?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:i5nen610c4ji1d8iddjqvf53g3qluv13c64ax.com...
[...]

Nie wiem czy prawdę mówicie - w moim iPhone widę dwie małe
¶rubki na dole, po obu stronach zł±cza ł±dowania, więc od tego bym
zacz±ł operację rozbiórki.

Rozbierałem już iPoda zalanego wod± mineraln± - nie s± to rzeczy
trywialne, ale z ginekologi± to nie ma nic wspólnego ;-)

Nawiasem mówi±c w iPodzie wła¶nie widziałem jak solidnie jest
wykonana płytka drukowana, jak wszystkie scalaki BGA s± ładnie
oblane ze wszystkich 4 boków uszczelniaczem - wystarczyło płytkę
wyj±ć z obudowy, obsuszyć wszystko dokładnie i iPod chula jak nowy.
Nie jest to chinska taniocha - jest to produkt wysokiej jako¶ci.

Data: 2011-03-09 12:00:14
Autor: J.F.
Szklane japko do kosza?
On Mon, 07 Mar 2011 20:11:55 +0100,  atm wrote:
[...]

Takie czasy. Zobacz jak ten swiat biegnie do przodu, nie ma czasu na
dokladne testowanie, a w razie wpadki wypusci sie upgrade firmware :-)

J.

Szklane japko do kosza?