Szklarska-kwatera dla grupy zroweryzowanej poszukiwana

Data: 2010-09-09 17:11:45
Autor: Kinia
Szklarska-kwatera dla grupy zroweryzowanej poszukiwana
Witam

Wybieram się ze znajomymi od 20.09 na tydzień pośmigać w okolicy Szklarskiej Poręby

Z doświadczenia wiem że rowerzyści nie chętnie są przyjmowani na kwaterę wiec z stąd moje pyt

Zna ktoś może fajne i przyjazne miejsce dla bikerów ?

Najchętniej z karcherem... ;)

Pozdrowerek
Kiniowata

Data: 2010-09-09 14:36:11
Autor: Jacek G.
On 9 Wrz, 17:11, "Kinia" <kiniak...@poczta.fm> wrote:
[...]

Niedawno byłem w tych okolicach, ale nie w samej Szklarskiej lecz w
Jakuszycach. Gościniec Leśniczówka.
http://www.jakuszyce.pl/lato.html
Całkiem przyjemne miejsce, mili gospodarze, ok 25 miejsc, przystępna
cena - dobry punkt do wypadów w Izerskie i do Czech. Nie wiem jak z
przechowywaniem rowerów przy większej ilości osób, my byliśmy w
trójkę, więc nie było problemu. Trzeba by się dowiedzieć
telefonicznie.
Tylko nie życzę Wam takiej pogody jaką mieliśmy w ubiegłym tygodniu.
--
Jacek G.

Data: 2010-09-10 11:46:06
Autor: Kinia
Szklarska-kwatera dla grupy zroweryzowanej poszukiwana

Użytkownik "Jacek G." napisał  9 Wrz, 17:11,

Niedawno byłem w tych okolicach, ale nie w samej Szklarskiej lecz w
Jakuszycach. Gościniec Leśniczówka.
http://www.jakuszyce.pl/lato.html

To wygląda całkiem sensownie i nawet mają na stronie fotki z maratonu rowerowego w którym startowałam :)

[...]

Pogoda na rower według mnie jest zawswze dobra, albo bardzo dobra ;)

Dziękować
Pozdrowerek
Kinia

Data: 2010-09-09 17:29:51
Autor: AL
Kinia pisze:
[...]

co do Karchera to nie wiem :)

ale moge polecic ok 5km od Szklarskiej - pensjonat Zielone Wzgorze
to sa Piechowice - a wlasciwwie kolonia Miechowice.
Do samego osrodka bedziecie miec fajny podjazd - bo to rzeczywiscie na wzgorzu jak sama nazwa osrodka wskazuje :)

Piechowice-Michalowice
ul.Kolonijna 20a
tel (75) 7612406

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-09-09 12:57:05
Autor: Marek MANO
On 9 Wrz, 17:29, AL <a...@skads.tam> wrote:
Kinia pisze:

> [...]

Do samego osrodka bedziecie miec fajny podjazd - bo to rzeczywiscie na
wzgorzu jak sama nazwa osrodka wskazuje :)

 doswiadczenia wiem, ze na ogol nie ma problemow z rowerami
przynajmniej ja nigdy nie mialem
tyle ze majac na uwadze pogode, to moze byc slabo z warunkami w gorach
ale szczescia zycze
pzdr
marek

Szklarska-kwatera dla grupy zroweryzowanej poszukiwana