Szklarska - nocleg i trasy ?

Data: 2009-08-05 10:29:03
Autor: Rafał VFR
Szklarska - nocleg i trasy ?
Ja spałem w Iglicy - warunki jak PRL ale było tanio (nie wiem jak teraz)
Telefon: 75 7172803
Na miejscu najprościej kupić mapę ze szlakami - ja tam zawsze robiełem (pierwszy raz bo potem mapę już miałem)
Szlak radiowej trójki i wiele innych - zawszę są opisane. PTTK czy coś innego z mapami (sklep) pytaj miejscowego przechodnia bo nie potrafię wytłumaczyć gdzie to jest.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-08-05 10:41:22
Autor: Wojtek Paszkowski
Szklarska - nocleg i trasy ?

"Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> wrote in message news:h5bg0l$ddo$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

wszedzie w "centrum" Szklarskiej sa do dostania mapki Planu (obecnie w ramach serii Galileos) ze szlakami rowerowymi. Tyle ze 90% tych tras to wlasnie szerokie szutry (za to przeslicznie biale, kwarcowe).
Na pewno warto zaliczyc czerwony szlak PTTK glównym grzbietem Gór Izerskich - bez szalenstw, ale sporo singielka, do tego swietnie przejezdnego. Pieszych nie powinno byc duzo, zwlaszcza po weekendzie. Miejscami szlak idzie przez torfowisko - moze nie bedzie latwo i przyjemnie, ale za to klimatycznie.

pozdr

Szklarska - nocleg i trasy ?