Szklo w oponie-pytanie.

Data: 2010-10-12 10:34:53
Autor: zarafiq
Szklo w oponie-pytanie.
Witam.

Mam pytanko. Po wczorajszej jezdzie zobaczylem, ze mam wbite w tylne kolo szklo.
Wbilo sie w bieznik, ale na tyle gleboko, ze jak probowalem je wydlubac to
srubokret wchodzil na ok. 5mm, czyli prawie na wylot. Niestety zostalo jeszcze
troche zmielonego szkla w otworze/szczelinie(ok.2cm rozciecie), bo dalem rade
wyjac tylko najwiekszy kawalek.
I tu mam pytanie. Co zrobic, jezdzic dalej i czekac az reszte sie wysypie, czy
zalecana jest wymiana opony lub latanie jeszcze nie przebitej. Troche szkoda mi
wyzucic ta opone, bo ma jeszcze sporo bieznika(michaly pilot road).

Prawdopobieństwo, że coś złego stanie się z tą oponą jest wg mnie
znacznie większe niż prawdopodobieństwo wygranej w totka. Ludzie
grają w totka i wygrywają.

Pozdrawiam,
zarafiq

--