Szklo w oponie-pytanie.

Data: 2010-10-12 11:20:04
Autor: Koczis
Szklo w oponie-pytanie.
No to teraz zostaje pytanie, co kupic(caly zestaw), czy Michaly Pilot Road2, czy
Dunlop Roadsmart oraz kiedy je kupic, teraz, czy na wiosne?

Koczis
FZ1 Fazer

Data: 2010-10-13 00:48:09
Autor: Tomek Wozniakowski
Szklo w oponie-pytanie.
   Czesc :)

W dniu 2010-10-12 11:20, Koczis pisze:
No to teraz zostaje pytanie, co kupic(caly zestaw), czy Michaly Pilot Road2, czy
Dunlop Roadsmart oraz kiedy je kupic, teraz, czy na wiosne?

Jesli nie masz parcia na jazde teraz, to odpusc i poczekaj na wiosne. Jesli boisz sie, ze podrozeje - kup i odloz na przechowanie do wiosny. Teraz nie wymieniaj na nowki, jesli nie musisz - stary zgred nauczylem sie tego rok temu niestety. Nowe, jeszcze sliskie, opony + mocne moto + zimny asfalt z niespodziankami, to nie jest dobre zestawienie, nawet dla wprawnego kierownika.

Jesli masz cholerne parcie na jazde, to kup potorowki od KJ'a na dojezdzenie do konca sezonu i wymien po zimie na nowki.

Czy PR, czy RoadSmart, to juz Twoj wybor - te gumy sa z tego, co wiem, rownorzedne. Ja latam na Dunlopach i chwale sobie :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-10-13 16:03:53
Autor: Koczis
Szklo w oponie-pytanie.
Tomek napisal:
Czy PR, czy RoadSmart, to juz Twoj wybor - te gumy sa z tego, co wiem, rownorzedne. Ja latam na Dunlopach i chwale sobie :)

Dzieki za porade. Do wyboru doszly jeszcze Dunlopy D221. Dzis podjechalem do
Yamahy i wlasnie na takich sa nowe FZ1 w salonie.
Co o nich sadzicie?

Koczis
FZ1 Fazer

Data: 2010-10-14 00:41:54
Autor: Tomek Wozniakowski
Szklo w oponie-pytanie.
   Czesc :)

W dniu 2010-10-13 16:03, Koczis pisze:

Dzieki za porade. Do wyboru doszly jeszcze Dunlopy D221. Dzis podjechalem do
Yamahy i wlasnie na takich sa nowe FZ1 w salonie.
Co o nich sadzicie?

AFAIK D221 jest opona zaprojektowana przez Dunlop specjalnie dla FZ1, wiec powinno byc dobrze, natomiast raczej znacznie drozej.

O jej jakosci zdania nie mam - nie bylo okazji, chociaz...
jezdzilem w ub. sezonie przez weekend testowa FZ1, ktora pewnie byla obuta w D221 - na suchym bylo spox. Na mokro nie mialem (nie)przyjemnosci sprawdzic.

Data: 2010-10-13 16:12:18
Autor: Ivam
Szklo w oponie-pytanie.
Użytkownik "Tomek Wozniakowski" <zuzka600f@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i92ojc$811$1@news.onet.pl...
Czy PR, czy RoadSmart, to juz Twoj wybor - te gumy sa z tego, co wiem, rownorzedne. Ja latam na Dunlopach i chwale sobie :)

Ja mam michaly. Karnalem sie na maszynie na dunlopach i IMHO gorzej (od michalow) trzymaja jak sa zimne. Jak troszeczke temp. zalapia to jest git.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-10-14 00:43:41
Autor: Tomek Wozniakowski
Szklo w oponie-pytanie.
   Czesc :)

W dniu 2010-10-13 16:12, Ivam pisze:

Ja mam michaly. Karnalem sie na maszynie na dunlopach i IMHO gorzej (od
michalow) trzymaja jak sa zimne. Jak troszeczke temp. zalapia to jest git.

ale z ktorymi dunlopami porownujesz? D220, czy RoadSmart? Chociaz faktem jest, ze jedne i drugie rozgrzane trzymaja lepiej - ale kazde tak maja ;)

Data: 2010-10-14 18:45:58
Autor: Ivam
Szklo w oponie-pytanie.
Użytkownik "Tomek Wozniakowski" <zuzka600f@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i95cn0$jvm$2@news.onet.pl...
ale z ktorymi dunlopami porownujesz? D220, czy RoadSmart?

RS

Chociaz faktem jest, ze jedne i drugie rozgrzane trzymaja lepiej - ale kazde tak maja ;)

Kiedy na michalach ja roznicy nie czuje, ale ja pipka jestem i nie rozpoznaje tak subtelnych roznic jak np. 0,1 bara roznicy w cisnieniu gumy. Zatem mozna wywnioskowac, ze roznica w cieplych i zimnych dunlopach musi byc ogrooooooomna, ze nawet ja jestem w stanie to wyczuc.

--
pzdr:
Ivam

Szklo w oponie-pytanie.