Szkoda - autocasco

Data: 2010-12-14 22:07:24
Autor: MĹ‚ody
Szkoda - autocasco
Witam

dzisiaj zauwazylem ze mam obcierke i wgniecenie na drzwiach od pasazera. Zglosilem szkode telefonicznie i w najblizszym czasie ma sie zglosic likwidator.
Ale jedno mnie nurtuje. Mam podac okolicznosci zdarzenia a nie jestem w stanie :) Nie mam w zwyczaju obchodzic za kazdym razem samochodu dookoła i co za tym idzie nie wiem gdzie sie to mogło stać. Wiem jedynie że jeszcze wczoraj wszystko było w porzadku bo sprawdzalem cisnienie w kołach. A ze dzisiaj sporo jezdzilem po miescie i parkowalem w kilku miejscach to co mam powiedziec likwidatorowi?

Moze przesadzam i bedziecie sie smiac ale to pierwsza szkoda ktora zgłaszam i po prostu nie wiem do czego sie TU moze przyczepic. Powiem ze na takim parkingu, okaze sie ze parking ma monitoring, likwidator przejrzy zapis, nic nie zobaczy i zarzuci mi kłamstwo jednoczesnie odrzucajac moje roszczenia. Moze po prostu mowic prawde? A jesli uszkodzenie odkrylbym dopiero w domu to mam gosciowi powiedziec ze powstało w domu?

Data: 2010-12-14 22:51:53
Autor: Szuwaks
Szkoda - autocasco
Witam,

"MĹ‚ody" <mlody@wp.pl> wrote in message news:ie8mae$u2e$1news.onet.pl...

Ale jedno mnie nurtuje. Mam podac okolicznosci zdarzenia a nie jestem w stanie :)

Szkoda "parkingowa".
Diabli wiedzą kto, ale diabli powinni wiedzieć gdzie.
:)

Szuwaks

Data: 2010-12-14 22:51:35
Autor: MĹ‚ody
Szkoda - autocasco
W dniu 2010-12-14 22:51, Szuwaks pisze:
Szkoda "parkingowa".
Diabli wiedzą kto, ale diabli powinni wiedzieć gdzie.

Ale jesli wskaze ktorykolwiek z parkingów i powiem 'to tam' to skłamię :D

Data: 2010-12-14 23:22:09
Autor: Szuwaks
Szkoda - autocasco
Witam,

"MĹ‚ody" <mlody@wp.pl> wrote in message news:ie8ot9$7bf$1news.onet.pl...
W dniu 2010-12-14 22:51, Szuwaks pisze:
Szkoda "parkingowa".
Diabli wiedzą kto, ale diabli powinni wiedzieć gdzie.
Ale jesli wskaze ktorykolwiek z parkingów i powiem 'to tam' to skłamię :D

Nie kłam w takim razie.
Wskaż miejsce gdzie prawdopodobnie ktoś Ci zarysował pojazd.

Szuwaks

Data: 2010-12-14 23:22:52
Autor: MĹ‚ody
Szkoda - autocasco
W dniu 2010-12-14 23:22, Szuwaks pisze:
Nie kłam w takim razie.
Wskaż miejsce gdzie prawdopodobnie ktoś Ci zarysował pojazd.

Prawdopodobnie na ktĂłrymĹ› parkingu. Po takim tekscie likwidator nie zacznie przypuszczac ze cos kombinuje?

Wybacz ale po prostu przechodze to pierwszy raz a do tego juz sie naczytalem o tym co robia TU zeby tylko nie wyplacic ubezpieczenia.

Data: 2010-12-14 23:13:41
Autor: Piotr Czyż
Szkoda - autocasco
Młody pisze:

Nie kłam w takim razie.
Wskaż miejsce gdzie prawdopodobnie kto¶ Ci zarysował pojazd.

Prawdopodobnie na którym¶ parkingu. Po takim tekscie likwidator nie
zacznie przypuszczac ze cos kombinuje?

A jak powiesz, że na parkingu A. to na to miejsce kto¶ wy¶le ekipę ¶ledcz± CSI, żeby sprawdzić? Dowiedz się, czy nie potrzebujesz faktu zgłoszenia wandalizmu na policji. PZU potrzebuje(owało) i z tym też jest fajna zabawa.
Spokojnie, jak powiesz, że prawdopodobnie tu to też będzie ok. Równie dobrze, możesz powiedzieć, że wjechałe¶ w słupek na jakiej¶ zabitej dechami wiosce. To Twoje AC i słuzy pokryciu szkód jakie to Ty zrobiłe¶... + niestety ci których nie znasz.

--
Piotr Czyż

Szkoda - autocasco