"Szkoda babci" i inne ciekawostki

Data: 2009-03-12 03:18:25
Autor: sooobi
"Szkoda babci" i inne ciekawostki
2. To było wliczone w plany. Ciężko szło Jazz od początku i w końcówce
zabrakło jakiejś iskry. Nic się nie stało. Czekam(y) na weekend z wnioskami.

Kibicujesz jeszcze jakiemus innemu zespolowi niz Jazz?:)

Paradoksalnie Lakers mają teraz więcej zagadek niż przed meczem. I
dobrze, niech tam się każdemu kotłuje w głowie. ;)

eee tam, nie maja zadnych zagadek. Odom wroci a Powell wroci gdzie
jego miejsce:)
Prostsze i przejrzystsze niz powrot Boozera do lineupu Jazz.

pzdr

Data: 2009-03-12 11:40:09
Autor: Hubertus Blues
sooobi@gmail.com pisze:
2. To było wliczone w plany. Ciężko szło Jazz od początku i w końcówce
zabrakło jakiejś iskry. Nic się nie stało. Czekam(y) na weekend z wnioskami.

Kibicujesz jeszcze jakiemus innemu zespolowi niz Jazz?:)

No ba! Knicks na zawsze, ale jakoś ten sezon mnie nie zachwyca - ot posprzątanie po Thomasie to nie było wielkie wyzwanie, a po za tym brakuje mi składzie ducha i pozytywów. No dobra, ale jeden Lee wiosny nie uczynił. Lubie też Heat i dlatego będę lobbował za MVP dla Wade'a. Suns też mogą liczyć na moje wsparcie, i Magic też, wiadomo.
hmmmmm, jacyś sami looserzy ;(

Acha - w finałach Celtics-LAL będę trzymał za Celtów, w Finałach LAL-Cavs za Lakers.
Ale to czysto hipotetycznie bo w finałach grac będą Jazz i Magic
;)

[...]

Trzeba szukać jaskółek wszędzie gdzie się da ;)

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-03-12 04:22:53
Autor: sooobi
On 12 Mar, 11:40, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> Kibicujesz jeszcze jakiemus innemu zespolowi niz Jazz?:)

No ba! Knicks na zawsze,

Knicksow chyba kazdy chociaz troche lubi:)

Lubie też Heat i dlatego będę lobbował za MVP dla Wade'a.

Ja nie lubie, ale MVP dla Wade'a jak najbardziej.

Suns też mogą liczyć na moje wsparcie, i Magic też, wiadomo.
hmmmmm, jacyś sami looserzy ;(

Magic w tym sezonie tak, ale czy za rok to sie okaze:)

Acha - w finałach Celtics-LAL będę trzymał za Celtów, w Finałach
LAL-Cavs za Lakers.

To ja chyba w obu za Lakers. Nie to ze nie lubie LeBrona, ale nie
lubie tego jak sedziowie go traktuja.

Ale to czysto hipotetycznie bo w finałach grac będą Jazz i Magic
;)

Ihmo szanse na taki final sa zerowe.

pzdr

Data: 2009-03-12 16:55:53
Autor: wiLQ
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Acha - w finałach Celtics-LAL będę trzymał za Celtów, w Finałach
> LAL-Cavs za Lakers.

To ja chyba w obu za Lakers. Nie to ze nie lubie LeBrona, ale nie
lubie tego jak sedziowie go traktuja.

... w przeciwienstwie do Kobo? ;-)

> Ale to czysto hipotetycznie bo w finałach grac będą Jazz i Magic
> ;)

Ihmo szanse na taki final sa zerowe.

Eeee, bez przesady... toz to kwestia ze trzech kontuzji... --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-12 08:57:54
Autor: sooobi
On 12 Mar, 16:55, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To ja chyba w obu za Lakers. Nie to ze nie lubie LeBrona, ale nie
> lubie tego jak sedziowie go traktuja.

.. w przeciwienstwie do Kobo? ;-)

nie w przeciwienstwie ale nie w takiej skali.

pzdr

Data: 2009-03-12 04:36:03
Autor: L'e-szczur
"Szkoda babci" i inne ciekawostki
On 12 Mar, 11:40, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
 i Magic też, wiadomo. hmmmmm, jacyś sami looserzy ;(

Gortat RUUUULEEEEZZZ !!!!

Acha - w finałach Celtics-LAL będę trzymał za Celtów, w Finałach
LAL-Cavs za Lakers.

A ja rok temu trzymalem kciuki za LAL. Teraz bede trzymal przeciwko
LAL - bez wzgledu na to kto bedzie po drugiej stronie.

Ale to czysto hipotetycznie bo w finałach grac będą Jazz i Magic ;)

No to bede kibicowal Jazz liczac ze seria potrwa 7 spotkan.
Ale w Finale beda Spurs i Pistons :-)))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-12 04:42:58
Autor: sooobi
> [...]

A ja rok temu trzymalem kciuki za LAL. Teraz bede trzymal przeciwko
LAL - bez wzgledu na to kto bedzie po drugiej stronie.

Dlaczego?

pzdr

Data: 2009-03-12 04:46:11
Autor: L'e-szczur
On 12 Mar, 12:42, soo...@gmail.com wrote:

> A ja rok temu trzymalem kciuki za LAL. Teraz bede trzymal przeciwko
> LAL - bez wzgledu na to kto bedzie po drugiej stronie.

Dlaczego?

Bo Tomek im kibicuje :-))))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-12 05:00:54
Autor: sooobi
On 12 Mar, 12:46, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Dlaczego?

Bo Tomek im kibicuje :-))))

A rok temu nie kibicowal?:)

pzdr

Data: 2009-03-12 14:43:58
Autor: leszczur
"Szkoda babci" i inne ciekawostki

> Bo Tomek im kibicuje :-))))

A rok temu nie kibicowal?:)

Nie wiem co Tomek robil rok temu. Ale z tego co chlopak ostatnio tu wypisuje - wnioskuje, ze z koszykowka nie mial zbyt wiele wspolnego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-12 13:26:30
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:

A ja rok temu trzymalem kciuki za LAL. Teraz bede trzymal przeciwko
LAL - bez wzgledu na to kto bedzie po drugiej stronie.

Zważywszy na efekt Twojego trzymania rok temu - bardzo się z tego cieszę.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-12 13:47:35
Autor: leszczur
L'e-szczur pisze:

> A ja rok temu trzymalem kciuki za LAL. Teraz bede trzymal przeciwko
> LAL - bez wzgledu na to kto bedzie po drugiej stronie.

Zważywszy na efekt Twojego trzymania rok temu - bardzo się z tego cieszę.

Nie tylko rok temu. Generalnie kibicuję underdogowi - no chyba, ze to byli Blazers poczatku lat 90-ych. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-12 06:38:59
Autor: sooobi
On 12 Mar, 13:47, leszc...@onet.eu wrote:

> Zważywszy na efekt Twojego trzymania rok temu - bardzo się z tego cieszę.

Nie tylko rok temu. Generalnie kibicuję underdogowi

Ja zazwyczaj mam podobnie. Sonics, Pacers, 76ers, Suns kibicowalem tym
wszystkim zespolom jak MJ, kopal im tylki.

pzdr

"Szkoda babci" i inne ciekawostki