Szkoda całkowita, niskie odszkodowanie, sa mochĂłd zastępczy

Data: 2019-09-10 23:37:12
Autor: ToMasz
Szkoda całkowita, niskie odszkodowanie, sa mochĂłd zastępczy
Co wtedy?
Rozumiem że boli, jak masz fajne stare auto w dobrym stanie. rozbijesz lampę - 40zł a nie 1400, a jeździ tak samo jak nowe. Tyle że niestety przypadki chodzą po ludziach... dla tego się ubezpieczamy. Z moich doświadczeń masz następujące opcje:
1. napisać że masz lepsze auto niż to z eurotaxu bo: wyposażenie jest lepsze, bo w tym roku wymieniłeś kupę rzeczy (faktury)
2. Ucinasz sprawę z wrakiem, ale to nie rozsądne.
a- miałeś super pecha, 1 na milion i nic nie da się zrobić/zarobić
b- będziesz dalej jeździł i troszkę trolujesz dziękując aniołowi stróżowi że nie wypadł punt "a"
c- jesteś dupa i oddałeś wrak  a mogłeś to inaczej rozegrać. wyceniają go drogo i zazwyczaj odmowa przyjęcia takiej kwoty kończy się wystawieniem na allegro/olx. jeśli nikt się nie zgłosi nie wylicytuje wraku dopłacają różnice. A dalej nie masz obowiązku sprzedać.
3. są firmy które zajmują się takimi sprawami indywidualnie i reprezentują Cię przed sądem. ale przy 8 tyś raczej daj sobie spokój. przy 80tyś- to by się mogło opłacać.

Mimo że troszkę blefowałem straszyłem sądem - nigdy tam ubezpieczyciela nie pozwałem. Zastanawiałem się czy przed sądem wygrałbym nakaz sądowy odkupienia auta. nie chcę pieniędzy chcę auto w takim samym stanie. myślę że to by mogło się udać, z dużą stratą dla ubezpieczyciela. ale czy sąd nie utnie sprawy opierając się na "ekspertach" którzy mają w dupie ceny olx i allegro? Nie wiem. poczekaj może ktoś jeszcze coś napisze o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam
ToMasz

Szkoda całkowita, niskie odszkodowanie, sa mochĂłd zastępczy