Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej

Data: 2011-09-04 08:17:49
Autor: to
Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
begin Kris_Poland
jak wydebic wiecej kasy od ubezpieczyciela by nie doplacac i dostac ja
do reki
jak nie znajde sposobu to pozostanie mi pewnie ASO help

Chcesz mieć dobrze zrobione -- napraw bezgotówkowo.
Chcesz zarobić -- idź do pracy.

Data: 2011-09-04 10:21:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e63342d$0$3490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

3. Nie chcesz dać sie wyrolować na odszkodowaniu - walcz z nieuczciwym ubezpieczycielem.

Oni liczą na takich którzy odpuszczą, a porażkę w sądzie wkalkulowują w koszty.
W mojej sprawie lekko licząc dopłacą tak z 50% do odszkodowania które sam im proponowałem (czyli dwa razy wyższego od ochłapu które wypłacili z własnej woli), plus to co zapłacą swojemu prawnikowi.
Czyli stać ich na przepłacanie jak ktoś się nie da rolować, zarabiają na tych 90% którzy rolować się dają i zadowalają się ochłapami, proponowanymi przez ubezpieczyciela.

Data: 2011-09-04 08:26:52
Autor: to
Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
begin Cavallino
3. Nie chcesz dać sie wyrolować na odszkodowaniu - walcz z nieuczciwym
ubezpieczycielem.

Jeśli coś jest nieuczciwe, to naprawianie starego grata na nowych, oryginalnych częściach w ASO. To ma być naprawienie szkody, a nie robienie prezentów czy okazja do zarobku.

Data: 2011-09-04 10:39:15
Autor: Cavallino
Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e63364c$0$3490$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

3. Nie chcesz dać sie wyrolować na odszkodowaniu - walcz z nieuczciwym
ubezpieczycielem.

Jeśli coś jest nieuczciwe, to naprawianie starego grata na nowych,
oryginalnych częściach w ASO.

A on gdzieś pisał, że chodzi o starego grata?
Dla mnie jest oczywiste, że przy starym aucie zamienniki będą ok, o ile są dostępne rzecz jasna.

Data: 2011-09-04 08:41:22
Autor: to
Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
begin Cavallino
A on gdzieś pisał, że chodzi o starego grata? Dla mnie jest oczywiste,
że przy starym aucie zamienniki będą ok, o ile są dostępne rzecz jasna.

Wnoszę po tym, jak włada językiem polskim. Ale teraz to w sumie nic nie wiadomo, dziedziczą hektar pola pod miastem (kiedyś na wsi) i kupują sobie mercedesy. ;>

Data: 2011-09-06 10:24:54
Autor: huri_khan
Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
Dnia 04 Sep 2011 08:26:52 GMT, to napisa³(a):

begin Cavallino

3. Nie chcesz daæ sie wyrolowaæ na odszkodowaniu - walcz z nieuczciwym
ubezpieczycielem.

Je¶li co¶ jest nieuczciwe, to naprawianie starego grata na nowych, oryginalnych czê¶ciach w ASO. To ma byæ naprawienie szkody, a nie robienie prezentów czy okazja do zarobku.

Czyli jak np. robije mi kto¶ lampê to mam szukaæ u¿ywanej na szrotach ?
Niestety, ale wiêkszo¶æ zamienników lamp wykonana jest tragicznie.
Zaczynaj±c od uszczelek a na mocowaniach ¿arówkek koñcz±c. Nie wspominaj±c
o problemach przy wspó³pracy z silniczkami do regulacji ¶wiate³. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-09-06 10:30:57
Autor: huri_khan
Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
Dnia Tue, 6 Sep 2011 10:24:54 +0200, huri_khan napisa³(a):

 Czyli jak np. robije mi kto¶ lampê to mam szukaæ u¿ywanej na szrotach ?

Mia³o byæ "rozbije".

Data: 2011-09-04 11:05:49
Autor: PM

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e63342d$0$3490$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

optymista.

Chcesz zarobić -- idź do pracy.

no dokładnie, czyli:
bierzemy kasę wg stawek ASO (czy tam innego zakładu wskazany przez ubezpieczyciela)
wkładamy swoją pracę i czas w: szukanie pana czesia_co_zrobi_dobrze_i_tanio, bieganie, załatwianie, przewóz samochodu
bierzemy za to zapłatę w gotówce (różnica ASO-pan_czesio)

jak ktoś ma na zbyciu energię czas i chęci to co w tym złego?

tyle dywagacji.

Data: 2011-09-05 15:59:16
Autor: radekp@konto.pl
Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
04 Sep 2011 08:17:49 GMT, w <4e63342d$0$3490$65785112@news.neostrada.pl>, to
<to@xyz.abc> napisa³(-a):

Chcesz mieæ dobrze zrobione -- napraw bezgotówkowo.

Absolutnie to nie jest powi±zane ze sob±.

Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej