Szkoda parkingowa i co dalej

Data: 2010-12-02 15:58:13
Autor: m
Szkoda parkingowa i co dalej
Witam\
Dzisiaj na mój stoj±cy samochodzik najechał podczas cofania inny.
Mam wypełnione o¶wiadczenie sprawcy wg tego wzoru:
http://www.iogloszenia.com/upload/oswiadczenie_sprawcy_kolizji.pdf

¶wiadków nie było

co teraz mam z tym zrobić?
oddać samochód do warsztatu z tym o¶wiadczeniem i załatwić to bezgotówkowo?
czy co¶ jest jeszcze potrzebne?
ile mam czasu na zgłoszenie tego czy moge naprawić szkode za pół roku?

pozdrawiam

Data: 2010-12-02 16:54:44
Autor: PiteR
Szkoda parkingowa i co dalej
na  ** p.m.s **  m pisze tak:

co teraz mam z tym zrobić?

Zasuwać do biura ubezpieczyciela sprawcy i zgłosić szkode
umówić się na sesję zdjęciow±
wypchn±ć wgniecenie kolankiem ;)
czekać na kasę

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2010-12-02 17:55:47
Autor: to
Szkoda parkingowa i co dalej
begin m
Dzisiaj na mój stojący samochodzik najechał podczas cofania inny. Mam
wypełnione oświadczenie sprawcy wg tego wzoru:
http://www.iogloszenia.com/upload/oswiadczenie_sprawcy_kolizji.pdf

świadków nie było

co teraz mam z tym zrobić?

Zjeść.

oddać samochód do warsztatu z tym oświadczeniem i załatwić to
bezgotĂłwkowo? czy coĹ› jest jeszcze potrzebne?

Oczywiście zgłosić szkodę do jego ubezpieczyciela i dalej z nim ustalać, urodziłeś się wczoraj, że masz takie dziwne pomysły?

ile mam czasu na zgłoszenie tego czy moge naprawić szkode za pół roku?

Chyba dwa lata.

--
ignorance is bliss

Szkoda parkingowa i co dalej