Szkoda, polubownie...

Data: 2010-12-06 11:52:01
Autor: kml
Szkoda, polubownie...

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idie73$358$1inews.gazeta.pl...
Dzi¶ odezwał się wła¶ciciel skutera, że nie chce tego robić z OC, że przez ..... nie chce tracić zniżek i chce dać kasę. Skuterzysta nie raczył powiedzieć szefowi o kolizji, szef dowiedział się z pisma z PZU.

Mi w takich sytuacjach udziela się teoria spiskowa i zdecydowanie wolę robić takie rzeczy z ubezpieczenia. Poza tym póki co masz wstępn± wycenę a nie autentyczny kosztorys i dopiero po uzyskaniu takowego można rozmawiac o kasie.

Swoj± drog± nie chce mi się wierzyć, że komu¶ się opłaca dać co najmniej 1,5k PLN za "utratę zniżek".

kml

Data: 2010-12-06 10:56:13
Autor: Jacek_P
Szkoda, polubownie...
kml napisal:
Swoją drogą nie chce mi się wierzyć, że komuś się opłaca dać co najmniej 1,5k PLN za "utratę zniżek".

Zależy, ile ma tych skuterów i samochodów, przy których straciłby zniżki.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-12-06 13:11:16
Autor: J.F.
Szkoda, polubownie...
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w
Swoj± drog± nie chce mi się wierzyć, że komu¶ się opłaca dać co najmniej 1,5k PLN za "utratę zniżek".

Wiesz, na normalny samochod, gdzie masz skladke podstawowa powiedzmy 1000zl,  to roznica w skladce wynosi 200zl.
Ale jesli nie masz jeszcze duzych znizek, to za rok znow 200zl itd. Za 5 lat uzbiera sie troche.

No ale to normalny samochod, a nie skuterek z symboliczna skladka i banda malolatow :-)

Jak juz jedna stluczke miales i teraz ci groza zwyzki, albo utrata taniego pakietu AC, albo masz wiecej samochodow  - kto wie, moze i sie oplaci.

J.

Szkoda, polubownie...