Szkoda, polubownie...

Data: 2010-12-06 15:14:25
Autor: Michał Gut
Szkoda, polubownie...
bartek nie pierdziel sie z tym tylko wstawiaj fure do aso i bezgotowkowo.
mnie tez compensa przyznala 1900 okolo za blotnik i drzwi,
a faktura za naprawe wyniosła niecale 4kpln plus jeszcze samochod zastepczy 440 (dz.gosp).

wyjda z tego same problemy potem. tu sie okaze ze cos bardziej uszkodzone, tam czegos nie doliczyl, a co najwazniejsze stawki sa liczone najmniejsze na rynku - nierealne. ceny czesci tez tak nie bardzo rzeczywiste. jak probowalem sam szukac czesci to okazalo sie ze to niemozliwe by wyrobic sie w takiej sumie za naprawe - wstawilem do asio i jestem zdecydowanie zadowolony

Szkoda, polubownie...