Szkoda z OC - dzisiaj 3-cia sprawa

Data: 2009-12-29 18:26:00
Autor: Max_P
Szkoda z OC - dzisiaj 3-cia sprawa

"dan_ynx_" <dany_nx_o1111@o2.pl>

 Sprawca miał OC w PZU. PZU wyceniło mi szkodę na 4 000 zł. ASO oraz Rzeczoznawca (zlecenie prywatne)
wycenili mi natomiast na ok. 7 400 zł.

"PZU może zakończyć rok zyskiem 3,6-3,9 mld zł"

"Zysk netto grupy PZU po III kwartałach 2009 roku wzrósł do 3,29 mld zł, czyli był o 48,7 proc. wyższy niż rok wcześniej."

całość:
http://tinyurl.com/ybqkvqn

Max

Data: 2009-12-30 01:28:41
Autor: J.F.
On Tue, 29 Dec 2009 18:26:00 +0100,  Max_P wrote:
[...]

Jedna liczba niewiele mowi
http://www.pzu.pl/?nodeid=1179

w ubezpieczeniach majatkowych po 3kw: skladek 6.2mld, wyplat 3.9 mld,
koszta dzialalnosci 1.6 mld, razem wynik 336mln.
W porownaniu do sytuacji sprzed roku wplywy spadly, wyplaty wzrosly,
koszta wzrosly, zysk spadl dwukrotnie. Czas zacisnac pasa :-)

Tylko cos mi sie w tych liczbach nie zgadza .. ktos tu kreci :-)

J.

Szkoda z OC - dzisiaj 3-cia sprawa