Szkoda ze nie bedzie kandydowal !

Data: 2009-10-24 13:08:56
Autor: CYC
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
Jeden z najlepszych polskich politykow , takich ktory wie o co w tym calym bajzlu chodzi a takze potrafi podjal decyzje , ze nie bedzie kandydowal na prezydenta .
Cimoszewicz , bo o nim mowa , mial najwieksze szanse na objecie tej zaszczytne funkcji i wiem , ze bylby jednym z lepszych , jesli nie najlepszym prezydentem powojennej Polski .
Mam nadzieje , ze zmieni zdanie i bedzie kandydowal a w konsekwencji podejmie sie trudu pokierowania panstwem . Zadanie nielatwe biorac pod uwage po kim obejmie schede bo bardzej zepsuc panstwo jak zrobil to obecie panujacvy nie mozna .
Wierze jednak w madrosc Cimoszewicza i jegosprawcza moc , ktora pozwoli wyciagnac mu kraj , we wspolpracy oczywiscie z jakims rownie madrym premierem z bagna w jakie Polske pograzyly wczesniejsze rzady PiS-u i prezydenta . PO bez prezydenckiego wparcia nie jest w stanie wiele zrobic , sa zbyt slabi mimo calkiem sporego zaplecza w elektoracie , tymbardziej , ze rzucane przez tzw. opozycje , czyli PiS  klody sa na granicy zdrady stanu i dzialania na niekorzysc panstwa . Niestety po znanej calej Polsce aferze ze szpiegiem  Kuklinskim z ktorego pisopodobni zrobili bohatera , relatywizacja moralnosci a takze prawa nabrala takich rozmiarow , ze nie ostala sie juz zadna swietosc .

cyc

Data: 2009-10-24 05:47:55
Autor: J-23
On 24 Paź, 13:08, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Szkoda, mialbym na kogo glosowac!

J-23 itede

Data: 2009-10-24 13:13:02
Autor: Prawusek
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:hbun8a$kr$1news.onet.pl...

Jak nazywaja się machlojki z kasą "córki"?
Niesłusznym relatywizmem?

Data: 2009-10-24 13:29:31
Autor: CYC

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hbunji$fj3$1atlantis.news.neostrada.pl...
"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:hbun8a$kr$1news.onet.pl...

Jak nazywaja się machlojki z kasą "córki"?
Niesłusznym relatywizmem?

Czy poza komfabulacja piswoskich propagandzistow jest w tej "|aferze " jakas prawda ? .
Z tego co wiem , to cala sprawa w decyzjach sadow zostala pozbawiona nawet cienia prawdy a corka wygrala potezne odszkodowanie za szkalowanie je dobrego imienia .
Wy PiSowcy jednak jestescie jak granitowa skala od ktorej wszystko sie odbija a najlepiej prawda !.

cyc

Data: 2009-10-24 13:39:29
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbuoet$3h0$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
to co takiego mieli na niego ze wycofal sie z kandydowania na prezydenta w ostatnich wyborach?
awe

Data: 2009-10-24 16:37:11
Autor: Adam
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
to co takiego mieli na niego ze wycofal sie z kandydowania na prezydenta w ostatnich wyborach?
awe
To musiało byc coś mocnego, bo cichutko zwinął ogon i czmychnął do lasu.
AC

Data: 2009-10-24 13:24:10
Autor: awe
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
Daj spokoj, w instytucjach europejskich szybko sie na takich poznaja
awe

Data: 2009-10-25 09:55:50
Autor: cytryna
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
Daj spokoj, w instytucjach europejskich szybko sie na takich poznaja
awe

A jednak TW Docentowi vel Karolowi się udało. Nawet pedofila Banduta wielbią dla okrasy jako ze zieleni w modzie. Jest menażeria niczego sobie z naczelnym
paserem PRL, zresztą ojcedm założycielem KLD, UW i PO.

Data: 2009-10-24 17:06:43
Autor: boukun

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbun8a$kr$1news.onet.pl...
Jeden z najlepszych polskich politykow , takich ktory wie o co w tym calym bajzlu chodzi a takze potrafi podjal decyzje , ze nie bedzie kandydowal na prezydenta .
Cimoszewicz

Następny synek bolszewika z 3% poparciem wyrzucony na śmietnik przez Polaków...

boukun

Data: 2009-10-24 17:12:29
Autor: CYC

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hbv5st$8av$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

W sondazach kasuje wszystkich . Tylko Tusk  , jesli przyjac rzetelnosc sondazy , jest minimalnie lepszy .

cyc

Data: 2009-10-24 17:13:12
Autor: boukun

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbv5gv$4fb$1news.onet.pl...

[...]

To ja ci daję głowę uciąć, że jak przez tydzień w tych samych sondażach będą pisać i mówić, że boukun ma najlepsze szanse zostać prezydentem z poparciem 47%, to takie poparcie też bym uzyskał..., a może nawet większe, jak powstałby popłoch i ludzie chceliby tylko mnie oglądać...

boukun

Data: 2009-10-24 08:43:58
Autor: J-23
On 24 Paź, 17:13, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "CYC" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:hbv5gv$4fb$1news.onet.pl...

> [...]

popłoch i ludzie chceliby tylko mnie oglądać...

boukun

"i ludzie chceliby tylko mnie oglądać..."

Ja bym nie chcial!

J-23 itede

Data: 2009-10-24 18:33:04
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1a22b074-61a9-4a71-a4a6-f4f451ecb52cf10g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

popłoch i ludzie chceliby tylko mnie oglądać...

boukun

"i ludzie chceliby tylko mnie oglądać..."

Teraz tak mówisz, ale gdyby mnie dali na wizję, to byś zmienił zdanie, byłbym jak opium dla ludu...

boukun

Data: 2009-10-24 09:40:03
Autor: J-23
On 24 Paź, 18:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1a22b074-61a9-4a71-a4a6-f4f451ecb52cf10g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

J-23 itede

Teraz tak mówisz, ale gdyby mnie dali na wizję, to byś zmienił zdanie, byłbym

Kto ma pilota, ten ma wladze.
Jeden ruch, i Ciebie nie ma.
Swoja droga, niezly megaloman z Ciebie.
Urody nachalnej nie posiadasz.
I chlop z Ciebie. A ja wole baby.
To nie wiem co by mialo zdecydowac
o Twoim wysokim "wskazniku ogladalnosci?
Moze jekies talenty posiadasz?
Robisz siupy?
Albo co?

J-23 itede

Data: 2009-10-24 18:49:40
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c8a2dba2-5aee-4e90-acb2-9a2da5f8863dg1g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

I chlop z Ciebie. A ja wole baby.
To nie wiem co by mialo zdecydowac
o Twoim wysokim "wskazniku ogladalnosci?

Ja mówię o rzeczach abstrakcyjnych, w Polsce nie ma demokracji. Nie ma to nic wspólnego z megalomanią, ale zakładając, że jakimś cudem dostaję się do TelAwizji, albo np. jak w tym filmie o hackerach z programem "Synapsa" czy coś takiego, wchodzę nagle na wszystkie kanały i przebijam się w mediach ogólnodostepnych, nikt nie miałby z obecnych politykierów szans. Obśmiałbym i osmieszył każdego hochsztaplera i obnażył. Takich szczerych i uczci9wych ludzi w tv nie uświadczysz...

Tam są tylko ludzie podstawieni, wystawieni i narzuceni społeczeństwu...

boukun

Data: 2009-10-24 10:05:15
Autor: J-23
On 24 Paź, 18:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:c8a2dba2-5aee-4e90-acb2-9a2da5f8863dg1g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

tv nie uświadczysz...

Tam są tylko ludzie podstawieni, wystawieni i narzuceni społeczeństwu...

Sila mediow nie niczego wspolnego z demokracja.
Mechanizm tworzenia popularnosci nie jest taki prosty.
Jasne ze sila perswazji mozna narzucic jakis wzorzec.
Ale, predzej czy pozniej okaze sie ze 'krol jest nagi"
Jesli kreowana postac nie posiada charyzmy.
Nie jest najogolniej mowiac "medialna".
To najlepsza promocja jej nie pomoze.
Przypomnij sobie upadek Leppera.
Poza tym cale srodowisko celebrytow,
to jest gniazdo wezy.
I chetnie nakarmia sie nowa padlina.

J-23 itede

Data: 2009-10-24 17:30:16
Autor: Karol
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
> Kto ma pilota, ten ma wladze.
> Jeden ruch, i Ciebie nie ma.

tylko pozornie, bo w Polsce wszystko jest obsadzone przez wiadomych ludzi.
Jedynie sluszna linia zostala wytyczona przez postkomune i ci co sie chca sie
wylamac, sa osmieszani i kneblowani. Nawet na tej grupie (chociaz podobno taka
niszowa), sa *aktywisci* ktorzy stosuja prosty zabieg cenzuralny np. wyzwiska.
W takiej sytuacji jesli chcesz cos tutaj napisac, musisz sila rzeczy rozmawiac
z nimi ich jezykiem oraz miec bardzo silne ego i psychike,
bo ci *etatowi* na tej grupie pracuja zespolowo.

Sila mediow nie niczego wspolnego z demokracja.

owszem ma. W Polsce media nie sa w polskich rekach. Kazdy myslacy czlowiek
doskonale wie, jakich spustoszen dokonala w psychice mlodych Polakow
gazeta Michnika, ktora jest glowna tuba propagandowa postkomuszej elity.
Gazeta ta ma wszelkie cechy gazety antypolskiej i dziala w/g schematow doskonale sprawdzonych w okresie PRL.

Jest to kon trojanski ktory nadal rozwala Polske od wewnatrz i prowadzi
autentycznie antypolska polityke. Ta gazeta w panstwie demokratycznym
zostalalaby po prostu zdelegalizowana.

W kazdym razie tak powinien postapic rzad, ktory bylby rzadem polskim.

Data: 2009-10-24 15:51:44
Autor: J-23
On 24 Paź, 19:30, " Karol" <jef_f.WYT...@gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Ale, predzej czy pozniej okaze sie ze 'krol jest nagi"
> Jesli kreowana postac nie posiada charyzmy.

Jasne lepsza byla Trybuna Ludu.
I polska?
No prawie.

J-23 itede

PS zawsze w piatek i sobote czytam Gazete Wyborcza, i nie slucham
wiadomego radiazryjem

Data: 2009-10-24 18:00:31
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:45760d68-a415-4b97-818a-12fa46f24b6ah2g2000vbd.googlegroups.com...

PS zawsze w piatek i sobote czytam Gazete Wyborcza

osz kurwa, to musi ci się dobrze powodzić bo to gazeta dla
czerwonych zlodzieji i aferzystów.

Data: 2009-10-24 16:15:00
Autor: J-23
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
On 25 Paź, 01:00, "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl>
wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

>PS zawsze w piatek i sobote czytam Gazete Wyborcza

osz kurwa, to musi ci się dobrze powodzić bo to gazeta dla
czerwonych zlodzieji i aferzystów.

jakos ciagne ten wozek zycia.
niestety juz z gorki

J-23 itede

Data: 2009-10-24 19:09:04
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:302f6c1c-858b-45c3-97e4-25569fb868f6r31g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

Ale, predzej czy pozniej okaze sie ze 'krol jest nagi"
Jesli kreowana postac nie posiada charyzmy.

Zejdź na ziemię. Kto ma media, ten ma władzę...
W Polsce nie mamy żadnej demokracji, tylko judeokrację. Jak sie okazało, że król jest nagi, to pojakimś czasie ni z tąd ni zowąd nagle wyciągnęli Cimoszewicza z lamusa. Tak samo było z Buzkiem, Geremkiem i resztą uwolstwa 3%.

Po prostu smieszy mnie i żal jest mi takich ludzi, co się tu stale sprzeczają, co jest lepsze, kiła czy rzeżączka, PO czy PiS.

Alternatywy wam żadnej nie pozostawiono, no czasami w odwodzie trzymają SLD czy innych neoliberałów, jak Belka za Buzka...

boukun

Data: 2009-10-24 19:13:10
Autor: boukun
> [...]

Ale, predzej czy pozniej okaze sie ze 'krol jest nagi"
Jesli kreowana postac nie posiada charyzmy.

Co do Leppera, to była skomasowana, dobrze zorganizowana nagonka wszekkich służb specjalnych na niego, a i specjalnie do tego powołanej policji politycznej Kaczyńskich CBA.
Już w Fundacji Batorego Kaczyński odgrażał się, że na scenie politycznej w Polsce mają pozostać tylko twory wywodzące się z układu Magdalenkowskiego i Okrągłego Stołu. Wszystkie inne, nie wywodzące się z Okrągłego Stołu mają zniknąć i zniknęły. A teraz jak widzisz, od blisko 3 lat nie słyszysz o żadnej innej partii, jak tylko o Po, PiS i SLD, układ Okrągłego stołu ma się bardzo dobrze...

boukun

Data: 2009-10-24 17:41:23
Autor: Karol
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
Już w Fundacji Batorego Kaczyński odgrażał się, że na scenie politycznej w Polsce mają pozostać tylko twory wywodzące się z układu Magdalenkowskiego i Okrągłego Stołu.

podaj dowod na to co piszesz. W sieci mozna napisac wszystko, dlatego trzeba takie zarzuty jakos udokumentowac np. linkami.

[...]

to jest prawda, ale zarowno ideea PO jak i PiS nie sa glupie. Problemem sa ludzie ktorzy stoja na ich czele.

Data: 2009-10-24 22:38:57
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbve83$t8i$1inews.gazeta.pl...

[...]

W Fundacji Batorego bardzo jasno została wyłożona doktryna polityczna PiS. Na scenie politycznej ma pozostać PO (Platforma Obywatelska), PiS (Prawo i Sprawiedliwość) oraz postkomuniści (pod szyldem SLD lub jakimkolwiek innym), bo ich się nie da wyeliminować ze sceny politycznej.

Można i trzeba za to wyeliminować innych. Ze sceny politycznej muszą zejść wszyscy inni, którzy nie mieli nic wspólnego z okrągłym stołem, z Układem Europejskim z 1991 r., no i dalszym wpychaniem Polski w objęcia Brukseli. No i nie mogą dojść do głosu siły szczeropolskie.

Stąd te ciągłe ataki na LPR - w pierwszej kolejności, taka taktyka typu salami -, a w drugiej kolejności na Samoobronę. Straszenie przyspieszonymi wyborami, marginalizowanie na przeróżne sposoby. Przyjęcie retoryki narodowej i udawanie radykałów.

I nie chodzi tutaj w istocie o te partie. Chodzi o to, aby nie dopuścić do uruchomienia procesu, w którym przy urnie wyborczej spotkałyby się z sobą dwie wielkie grupy społeczeństwa - całkowicie wykluczeni z częściowo wykluczonymi - bo nastałyby rządy radykałów.

Wykluczonych lub częściowo wykluczonych - z przeróżnych racji, głównie ekonomicznych - mamy już w Polsce prawie 75% Narodu Polskiego. Chodzi więc o to, aby przy urnie nie spotkali się wreszcie Polacy i nie wybrali w końcu rządów szczeropolskich???
http://www.npw.pl/2.html

boukun

Data: 2009-10-25 09:34:17
Autor: CYC
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbve83$t8i$1inews.gazeta.pl...

............<

to jest prawda, ale zarowno ideea PO jak i PiS nie sa glupie.
Problemem sa ludzie ktorzy stoja na ich czele.

Wypisz wymaluj cytat z wczesnego Gierka .
" To nie socjalizm jest zly , to ludzie go takim robia " - czy jakos tak .

cyc

Data: 2009-10-24 17:47:58
Autor: CYC

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hbv692$8gh$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

:):) .
Moze bys tak szafowal swoja glowa a nie moja , co ?  :) .
Nei masz reacji . Cimoszewicz caly czas ma wysokie poparcie w spoleczenstwie i sadze , ze nie myle sie mowiac , ze jest to jeden z najlepszych , najkonsekwentniejsxzych , najbardziej odwaznych i wiedzacych co robi , naszych politykow . Reszta mu do piet nie dorasta z wszystkimi kaczysnkimi , tuskami , innymi kononowiczami :) .
Polityczna propaganda mistrzow destrukcji - Kaczynskich wyeliminowala go z gry , co niektorzy przyjeli to jako jego slabosc . Ja go rozumiem bo ile razy mozna wycierac z twarzy kacze plwociny ? .

cyc

Data: 2009-10-24 09:35:51
Autor: J-23
On 24 Paź, 17:47, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hbv692$8gh$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> poparciem 47%, to takie poparcie też bym uzyskał..., a może nawet większe,
> jak powstałby popłoch i ludzie chceliby tylko mnie oglądać...

:):) .
[...]

Zgadzam sie z przedmowca.
I dla mnie Cimoszko to prawdziwy maz stanu.
Reszta mu...

J-23 itede

Data: 2009-10-24 16:04:37
Autor: Karol
cimoch to czerwona szmata , taka sama jak cyc !

Cimoch, jako prokurator generalny wspolnie z sbeckimi qurwiszonami z GW-na roz***il polska niezalezna telewizje.

Jak doszlo do tego, ze WSI i postklomunistyczne specluzby wojskowe przejely
nadzor nad niezaleznymi polskimi mediami opisuje czlowiek ktory poznal ten mechanizm od srodka. A oto co napisal o komuszej qurqie Cimochu:

*Czy zdecydował o tym fakt,  że władzę wzięli postkomuniści z Waldemarem
Pawlakiem i dzisiejszym pseudo-liberałem Włodzimierzem Cimoszewiczem w roli
Prokuratora Generalnego ?

Ten który podpisał wyrok
    Ten, który podpisał wyrok...

Z pewnością ten fakt miał zasadnicze znaczenie dlatego wszystkich przed tym
groźnym typem ostrzegam. Jednak nie przed nim jednym. Być może przed całą
polską klasą polityczną, która niczym stan szlachecki w I Rzeczpospolitej na
Sejmach i Sejmikach Rzeczpospolitą Kupczy !

Ostatnio miałem okazję spytać o to wprost Jarosława Kaczyńskiego: nie tylko
byłego premiera lecz i Szefa Kancelarii Prezydenta Wałesy, w okresie
poprzedzającym naszą batalię.

- Pan po prostu nie docenia stopnia hipokryzji tych ludzi.

Usłyszałem w odpowiedzi.*

http://kijowski.salon24.pl/

Ps. moj pies ma ochote ugryzc zaklamanego kundla cyca w czerwona dupe.

Data: 2009-10-24 18:38:43
Autor: boukun

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbv7jg$9jh$1news.onet.pl...

[...]

Ja piałem o swojej głowie...
Goldszmidt-Cimoszewicz ma takie samo poparcie jak Krzaklewski i Buzek, dostał od ludu ten 3% poparcia czerwona kartkę i przeniósł się do puszczy. Ma teraz takie poparcie, jakie ma mieć, jakie żydomedia ludziom wciskają. I będą zawsze jedni i ci sami kandydaci rotacyjnie wystawiani i zmieniać się będzie ich poparcie w zależności, od sytuacji na scenie politycznej w tym żydolandzi...

Stale jedni i ci sami, czasami tylko na innej platformie wystawieni ciemnemu ludowi. Tak jakby w 39 mln narodzie nie było porządnych, inteligentnych, nowych twarzy...

Ich ojcowie na sowieckich czołgach nie po to władzę w Po;lsce ustanawiali, żeby ich synkowie za parobków w tym kraju byli...

boukun

Data: 2009-10-25 09:31:37
Autor: CYC

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hbvb9e$c05

Ich ojcowie na sowieckich czołgach nie po to władzę w Po;lsce ustanawiali, żeby ich synkowie za parobków w tym kraju byli...

boukun

Juz bardziej czerwonym jak Miodowicz senior byc nie mozna a jednak syn jego nie jest postrzegany przez pryzmat czerwieni swojego ojca .

cyc

Szkoda ze nie bedzie kandydowal !