Szkoda ze nie bedzie kandydowal !

Data: 2009-10-24 13:13:02
Autor: Prawusek
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:hbun8a$kr$1news.onet.pl...

Jak nazywaja się machlojki z kasą "córki"?
Niesłusznym relatywizmem?

Data: 2009-10-24 13:29:31
Autor: CYC

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hbunji$fj3$1atlantis.news.neostrada.pl...
"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:hbun8a$kr$1news.onet.pl...

Jak nazywaja się machlojki z kasą "córki"?
Niesłusznym relatywizmem?

Czy poza komfabulacja piswoskich propagandzistow jest w tej "|aferze " jakas prawda ? .
Z tego co wiem , to cala sprawa w decyzjach sadow zostala pozbawiona nawet cienia prawdy a corka wygrala potezne odszkodowanie za szkalowanie je dobrego imienia .
Wy PiSowcy jednak jestescie jak granitowa skala od ktorej wszystko sie odbija a najlepiej prawda !.

cyc

Data: 2009-10-24 13:39:29
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbuoet$3h0$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
to co takiego mieli na niego ze wycofal sie z kandydowania na prezydenta w ostatnich wyborach?
awe

Data: 2009-10-24 16:37:11
Autor: Adam
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !
to co takiego mieli na niego ze wycofal sie z kandydowania na prezydenta w ostatnich wyborach?
awe
To musiało byc coś mocnego, bo cichutko zwinął ogon i czmychnął do lasu.
AC

Szkoda ze nie bedzie kandydowal !