Szkoda ze nie bedzie kandydowal !

Data: 2009-10-25 09:32:14
Autor: CYC
Szkoda ze nie bedzie kandydowal !

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hbv692$8gh$1nemesis.news.neostrada.pl...

To ja ci daję głowę uciąć, że jak przez tydzień w tych samych sondażach będą pisać i mówić, że boukun ma najlepsze szanse zostać prezydentem z poparciem 47%, to takie poparcie też bym uzyskał..., a może nawet większe, jak powstałby popłoch i ludzie chceliby tylko mnie oglądać...

boukun

:):) .
Moze bys tak szafowal swoja glowa a nie moja , co ?  :) .
Nei masz reacji . Cimoszewicz caly czas ma wysokie poparcie w spoleczenstwie i sadze , ze nie myle sie mowiac , ze jest to jeden z najlepszych , najkonsekwentniejsxzych , najbardziej odwaznych i wiedzacych co robi , naszych politykow . Reszta mu do piet nie dorasta z wszystkimi kaczysnkimi , tuskami , innymi kononowiczami :) .
Polityczna propaganda mistrzow destrukcji - Kaczynskich wyeliminowala go z gry , co niektorzy przyjeli to jako jego slabosc . Ja go rozumiem bo ile razy mozna wycierac z twarzy kacze plwociny ? .

cyc

Szkoda ze nie bedzie kandydowal !