Szkoda, ze to nie Sikorski

Data: 2011-12-02 13:33:57
Autor: Marek
Szkoda, ze to nie Sikorski
Data: 2011-12-03 00:28:08
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-02 22:33, Marek pisze:
http://www.cda.pl/video/25553cd/Jeden-ktory-mial-jaja-to-powiedziec

Wojenka brytyjsko Irlandzka :> Odwieczny problem.

Data: 2011-12-03 00:50:50
Autor: boukun
Szkoda, ze to nie Sikorski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbmu9$jj5$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-12-02 22:33, Marek pisze:
http://www.cda.pl/video/25553cd/Jeden-ktory-mial-jaja-to-powiedziec

Wojenka brytyjsko Irlandzka :> Odwieczny problem.

Do rezżimowca nie dociera brutalna prawda o pasożytach u władzy... Choćby nie wiem co, bo jakże...

boukun

Data: 2011-12-03 01:05:01
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-03 00:50, boukun pisze:

[...]

Do mnie dociera posożyt rzerujący na państwie w którym mieszka i lży jego struktury jak i władzę demokratycznie wybraną... Czyli hmm... przykro, ale właściwa nazwa... Margines.

Data: 2011-12-03 01:11:45
Autor: boukun
Szkoda, ze to nie Sikorski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbp3d$ovm$4inews.gazeta.pl...
[...]

Żydokrartycznie, żydokratycznie. Wasz system nie ma nic wspólnego z demokracją, tak se go ułożyliście pod siebie, żeby pasożytować na zniewolonym narodzie... I właśnie, żerujecie w dosłownym tego słowa znaczeniu i jeszcze narodowi ubliżacie i go wyszydzacie, nienawidzicie gnębionego przez was samych narodu. To jest cała wasza pożywka...

boukun

Data: 2011-12-03 01:13:35
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-03 01:11, boukun pisze:

[...]

No tak stary znajomy *Żyd* Powinieneś trafić na oddział zamknięty :> Jak Jaro wszędzie widzi wrogów, tak ty Żydów... :>

Data: 2011-12-03 01:21:48
Autor: boukun
Szkoda, ze to nie Sikorski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbpjg$ovm$10inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzie są Żydzi, to każdy rozumny człowiek wie. A propos, jak sądzisz elana, czy Buzek kiedykolwiek odpowie na zadane mu publicznie pytanie, czy jest Żydem?

boukun

Data: 2011-12-03 01:24:35
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-03 01:21, boukun pisze:

[...]

W twoim chorym umyśle :> Co tam u sąsiada? :>

Data: 2011-12-03 01:31:44
Autor: boukun
Szkoda, ze to nie Sikorski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbq83$ovm$14inews.gazeta.pl...
[...]

Zamiast wycinać wypowiedzi elana, lepiej być wzorem klakierów Buzka odpowidziała, wszyscy jesteśmy Żydami... To jest modne takie...

boukun

Data: 2011-12-03 01:37:51
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-03 01:31, boukun pisze:

[...]

Może ty jesteś Żydem, dlatego ich tak nienawidzisz... :> Uooo teraz rozumiem :>

Data: 2011-12-03 01:49:23
Autor: boukun
Szkoda, ze to nie Sikorski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbr0v$t0d$2inews.gazeta.pl...
[...]

A kto ci powiedział, że ja Żydów nienawidzę? Jest całkiem odwrotnie, nie da się zauważyć, że to władza nas nienawidzi, chociażby po twoich wypowiedziach dzisiejszej nocy...

boukun

Data: 2011-12-03 01:51:49
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-03 01:49, boukun pisze:

[...]

Nie da się ukryć... Chyba nie czytasz tego co piszesz...

Data: 2011-12-03 01:58:19
Autor: boukun
Szkoda, ze to nie Sikorski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbrr5$1ei$3inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wmówisz nikomu ciemnoty, lepsi od ciebie nade mną psychologowie i przede wszystkim politruki pracowali...

boukun

Data: 2011-12-03 02:02:56
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-03 01:58, boukun pisze:

[...]

Ciemnotę wmówił kurski wraz z episkopatem, ty wmawiasz ciemnotę, w którą nikt nie wierzy... O przepraszam... Margines wierzy. Zaczniesz kolejny raz grozić? :>

Data: 2011-12-03 02:19:01
Autor: boukun
Szkoda, ze to nie Sikorski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbsg1$31n$1inews.gazeta.pl...
[...]

No nie bardzo, bo według mnie, to Kurski i episkopat też zażydzony... Psychozę należy leczyć elana...

boukun

Data: 2011-12-03 02:22:37
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-03 02:19, boukun pisze:

[...]

Zacznij się leczyć, bo zażydzenie twego umysłu jest powszechnie znane...

Data: 2011-12-03 02:26:20
Autor: boukun
Szkoda, ze to nie Sikorski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbbtkt$3rb$3inews.gazeta.pl...
[...]

To stara ubecka metoda, tak skwitować temat, po niemiecku się mówi, "das taugt nicht", to nie przejdzie...

boukun

Data: 2011-12-03 02:31:02
Autor: Lorn
Szkoda, ze to nie Sikorski
W dniu 2011-12-03 02:26, boukun pisze:

[...]

Głupi lekarz nie wiem co mi dolega :)

Data: 2011-12-03 02:57:09
Autor: Marek
Szkoda, ze to nie Sikorski
On Dec 3, 12:28 am, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-12-02 22:33, Marek pisze:

>http://www.cda.pl/video/25553cd/Jeden-ktory-mial-jaja-to-powiedziec

Wojenka brytyjsko Irlandzka :> Odwieczny problem.

Chyba mowil o politykach w roznych krajach, a nie tylko o
wyspiarzach ?
Tusk - 500 miliardow.

Szkoda, ze to nie Sikorski