Szkodnictwo w stosunkach polsko- rosyjskich wg Brzezińskiego

Data: 2011-04-25 17:00:27
Autor: cirrus
Szkodnictwo w stosunkach polsko- rosyjskich wg Brzezińskiego
# Bardzo ciekawie Brzeziński komentuje relacje polsko-rosyjskie: "Niektórzy szkodzą. Niestety, w obydwu krajach są elementy zacietrzewione, które patrzą jedynie w przeszłość i nie rozumieją, do jakiego stopnia nastąpiły istotne zmiany w stosunkach polsko-rosyjskich. Nie rozumieją też, jak bardzo zmiana tych relacji leży w interesie obydwu państwa, a w szczególności obydwu narodów". Ciekawe, jak na te słowa zareagują zwolennicy PiS, a zwłaszcza jego prezes? Czy zaliczy prof. Brzezińskiego do grona zdrajców i pachołków Rosji?

 Brzeziński dość jasno mówi, kto szkodzi relacjom polsko-rosyjskim. "Poważny mąż stanu nie powinien przemieniać osobistego bólu, poczucia zawodu i prywatnych niechęci w politykę, która dzieli naród, rozbija jedność narodową i przemienia demokratyczną dyskusję o poszczególnych wyborach politycznych we wzajemne obelgi, podejrzenia i pełne nienawiści oskarżenia - mówi prof. Brzeziński. - Tego rodzaju postępowanie jest niegodne i szkodliwe i będzie historycznie ocenione bardzo negatywnie".

 Można łatwo się domyślić, kogo ma konkretnie na myśli prof. Brzeziński.

 Kolejna jego celna uwaga dotyczy skandalu o samozwańczo ustawioną tablicę na lotnisku w Smoleńsku, na której napisano, że polska delegacja leciała tam oddać hołd ofiarom "sowieckiego ludobójstwa". "Umieszczanie stałej tablicy w Smoleńsku czy koło Katynia musi być rezultatem współpracy polsko-rosyjskiej. Rosja jest krajem suwerennym. W tej sprawie powinno się negocjować, ale nie narzucać komuś innemu własnej wersji, szczególnie na jego własnym terytorium" - mówi prof. Brzeziński. Dedykuję te słowa hurra patriotom, którzy bronili smoleńskiej tablicy jak własnej piersi. Może teraz otworzą im się oczy. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdbgc
Zaraz będzie reprymenda ze strony pisowskich fanatykow jak wcześniej w przypadku Małysza i Herbertowej.

--
stevep

Data: 2011-04-25 08:26:35
Autor: Hans Kloss
Pieprzenie piepszykoskiego
On 25 Kwi, 17:00, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

 Kolejna jego celna uwaga dotyczy skandalu o samozwańczo ustawioną tablicę

Samozwańczo USTAWIONA tablica?  Jak można coś samozwańczo ustawić, czy
palant w ogóle zapoznał się ze znaczeniem przymiotnika "samozwańczy"?
Przestań starcze zapaździały wklejać wypociny intelektualnych
analfabetów, których bredzenia nie tylko są sprzeczne z logika ale
dowodzą nieznajomości zupełnych podstaw  języka polskiego.
J-23

Data: 2011-04-25 15:29:23
Autor: obserwator
Pieprzenie piepszykoskiego

Brzezinski bredzi i sie kompromituje do reszty.

Data: 2011-04-25 17:43:44
Autor: abc
[...]

Pewnie zbyt długo zadawał się z Palikotem w Komisji Trójstronnej
http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Tr%C3%B3jstronna

Trzeba jednak przyznać, że potwierdziła się głoszona przez Brzezińskiego
teoria konwergencji, która zakładała, że antagonistyczne mocarstwa coraz
bardziej się do siebie upodabniają. Dziś między nimi nie ma już żadnych
ideologicznych różnic.

Data: 2011-04-25 16:10:45
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> palant w ogóle zapoznał się ze znaczeniem przymiotnika "samozwańczy"?

Pewnie zbyt długo zadawał się z Palikotem w Komisji Trójstronnej

ani jednego, ani drugiego juz tam nie ma.

[...]

Brzezinski, powiadam, w tym tekscie bredzi. P. Darski wkleil jego wypowiedz z 2008r. Poniewaz, na tej grupie nie widac tekstu p. Darskiego, podaje link
aby sie zorientowac w naglej zmianie pogladow Brzeziskiego, a co skwapliwie
wykorzystalo jak zwykle prorosyjskie GW:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5578414,Brzezinski__Gruzja_to_Finlandia_naszych_czasow.html

Data: 2011-04-26 07:49:26
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:33a1806d-392e-43e2-bd3f-bbe576f08310q30g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Uzasadnij dlaczego nie można samozwańczo ustawić tablicy. Póki co wszystko krytykujesz nie przedstawiając swoich "racji".

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-25 23:24:41
Autor: Hans Kloss
On 26 Kwi, 07:49, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Uzasadnij dlaczego nie można samozwańczo ustawić tablicy.
Zajrzyj durniu  do słownika języka polskiego to się dowiesz. Aha,
jeszcze zrozum co tam jest napisane.. ale to już przekracza twoje
możliwości, więc poproś raczej kogoś mądrzejszego, czyli właściwie
kogokolwiek, żeby ci wytłumaczył.
J-23

Data: 2011-04-26 08:34:45
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3f8a556-42da-4541-bcf4-3577cecaebc4m13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Skoro ty nie chcesz mi tego wytłumaczyć, to znaczy, że uważasz się za głupszego ode mnie. I słusznie, bo debila bardziej od ciebie zacietrzewionego, nie mającego pojęcia o czym pisze, po prostu trudno znaleźć.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-25 23:42:44
Autor: Hans Kloss
On 26 Kwi, 08:34, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Skoro ty nie chcesz mi tego wytłumaczyć,
Nie mam ani czasu ani ochoty nauczać upośledzonych platfonsów, uczę
tylko ludzi o IQ ponad sto a i to wyłącznie za kasę.
J-23

Data: 2011-04-26 09:19:45
Autor: Przemysław W
[...]

A czegóż ty matole możesz kogoś nauczyć, jeśli nawet nie potrafisz swoich bredni wyjaśnić. Jesteś najzwyklejszym zindoktrynowanym pisdzielcem, który po raz szósty zaliczy  w jesieni kanał.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-26 08:35:09
Autor: eliminator
Am 2011/04/26 08:24, Hans Kloss wrote:
[...]

stul RYŁO parszywa ŚWINIO !

--
e.

Data: 2011-04-25 23:39:10
Autor: Hans Kloss
Pieprzenie piepszykoskiego
On 26 Kwi, 08:35, eliminator <a...@spam.invalid> wrote:

o,, bombelek padalcu. Możesz mi śmieciu skoczyć tam gdzie mnie możesz
pocałować ;). Aha, I pozdrów szczynukowicza z lucas banku, a póki co
ŻRYJ:
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

Data: 2011-04-25 10:20:41
Autor: Darecki
Szkodnictwo w stosunkach polsko- rosyjskich wg Brzezińskiego

Zaraz będzie reprymenda ze strony pisowskich fanatykow

To ja ci taka reprymende zacytuje, zebys mogl stary,     fanatyczny glupku zrozumiec cos wiecej z tego co pastujesz.

Cytat za Onet.pl:

Zbigniew Brzeziński: Stawką jest zasadniczo to, jaką rolę Rosja będzie odgrywać w nowym systemie międzynarodowym. Putin kieruje ją na kurs złowrogo przypominający politykę Stalina i Hitlera w latach 30. Carl Bildt słusznie przeprowadził analogię między "usprawiedliwianiem" przez Putina rozczłonkowania Gruzji z powodu Rosjan w Południowej Osetii a taktyką Hitlera wobec Czechosłowacji w celu "wyzwolenia" Niemców sudeckich - powiedział były szef Rady Bezpieczeństwa Narodowego.

- Jeszcze bardziej złowroga jest analogia między tym, co robi Putin, a tym, co robił Stalin w stosunku do Finlandii - próbując zniszczyć przez użycie siły suwerenność małego demokratycznego sąsiada. W rezultacie, z moralnego i strategicznego punktu widzenia, Gruzja jest Finlandią naszych czasów - kontynuował Brzeziński.

Podkreślił, że poprzez działania zbrojne w Gruzji Rosja realizuje swoje imperialne plany "ponownego scalenia obszarów byłego ZSRR pod kontrolą Kremla i odcięcia Zachodowi dostępu do Morza Kaspijskiego i Azji Środkowej przez uzyskanie kontroli nad rurociągiem Baku-Ceyhan, który przebiega przez Gruzję".

- Krótko mówiąc, stawka jest bardzo znacząca. Chodzi o dostęp do ropy w momencie, gdy surowca tego brakuje i staje się on coraz droższy, i o to, w jaki sposób wielkie mocarstwo zachowuje się w naszym nowym świecie wzajemnych zależności. Zachowanie to powinno być oparte na wzajemnym dostosowaniu się i konsensie, a nie na brutalnej sile - oświadczył Brzeziński.

Ostrzegł, że jeżeli Gruzja zostanie podporządkowana Rosji, ta "użyje tej samej taktyki przeciw Ukrainie". - Putin groził już publiczne Ukrainie - dodał.

Zapytany, co może zrobić Zachód, aby zmusić Rosję do zmiany polityki, Brzeziński zalecił politykę stopniowego jej izolowania.

- Nie tylko Zachód, ale cała reszta społeczności międzynarodowej musi jasno dać do zrozumienia, że tego rodzaju zachowanie będzie prowadziło do ostracyzmu oraz kar ekonomicznych i finansowych. W ostateczności, jeżeli Rosja nadal będzie podążać tym kursem, musi stanąć przed groźbą izolacji w społeczności międzynarodowej, co stanowi długofalowe ryzyko dla jej pomyślności - powiedział.

Zapytany, czy popiera propozycję republikańskiego kandydata na prezydenta Johna McCaina, żeby Rosję wykluczyć z klubu G-8, były doradca Cartera odpowiedział, że trzeba zrobić "dużo więcej".

- To musi być skoordynowany wysiłek na wszystkich poziomach - w ONZ, w Radzie Atlantyckiej. Trzeba przeprowadzić konsultacje z Japonią, Chinami i innymi państwami i przekazać Rosji, że niezależnie od tego, jakie ma problemy, nie może ich rozwiązywać polityką rozczłonkowywania sąsiedniego państwa i próbami jego zdominowania - mówił Brzeziński.

Data: 2011-04-25 15:27:40
Autor: obserwator
Szkodnictwo w stosunkach polsko- rosyjskich wg Brzezińskiego
Zbigniew Brzezinski jest w tej chwili nikim w USA sensie politycznym.
To jego prywatne zdanie. Obama ma inne. Brzezinski to mentor Radka Sikorskiego, przyjaciela syna Brzezinskiego, ktorzy
na polskiej Polonii chceli zbudowac sobie zplecze polityczne w USA.

Jak zwylke nic z tego nie wyszlo, bo to slabi politycy.

Data: 2011-04-26 06:02:49
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip43tc$f0i$1inews.gazeta.pl...
[...]

A nie mówiłem, Brzeziński też be jak Małysz i Herbertowa.

--
stevep

Szkodnictwo w stosunkach polsko- rosyjskich wg Brzezińskiego