Szkodnik+

Data: 2020-10-17 08:33:58
Autor: Runt
Szkodnik+
https://wyborcza.pl/7,75398,26404279,nie-reagowal-gdy-nazywano-bodnara-szkodnikiem-wylaczal-mu.html

"Zarzucał Adamowi Bodnarowi, że "nie reprezentuje obywateli" i występuje "przeciwko własnemu rządowi", przerywał mu wystąpienia. Teraz Stanisław Piotrowicz ma osądzić, czy Bodnar powinien dalej pełnić swoją funkcję."

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/stanislaw-piotrowicz-bylem-w-pzpr-ale-sie-wzbranialem/ylrlzfc

"Kandydat PiS na sędziego TK przyznaje, że należał do PZPR, ale... nie z własnej woli. - Wzbraniałem się tak długo, jak mogłem - zapewnia. - Nigdy nie byłem komunistą. Gdybym nim był, to byłbym dzisiaj w Platformie Obywatelskiej - dodaje buńczucznie."

Wzbraniający się komunista! ;-)))

"https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/brat-stanislawa-piotrowicza-oskarzal-bohaterow-solidarnosci-aa-WLhV-84uU-zc8i.html

"O tym, że Kazimierz Piotrowicz wsadził do więzienia bohaterów Solidarności świadczą dokumenty zgromadzone przez IPN."

Słuszna linie i wiernych synów ma wasza partia!

--
Runt

Szkodnik+