Szkodnik lasów.

Data: 2014-01-27 12:25:50
Autor: Wiesiaczek
Szkodnik lasów.
W dniu 27.01.2014 11:59, Marek pisze:

Jakby lasy byly prywatne, toby zaden "skok na kase" nie byl mozliwy, a ludzie mieliby dostep do niedrogiego drewna opalowego.

Pierdolenie!

Sprywatyzowali FSO, stocznie, elektrownie etc. i co kurwa wyszło z tego?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-01-27 12:32:50
Autor: Marek
Szkodnik lasów.
W dniu poniedzia³ek, 27 stycznia 2014 12:25:50 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
W dniu 27.01.2014 11:59, Marek pisze:

> Jakby lasy byly prywatne, toby zaden "skok na kase" nie byl mozliwy, a ludzie mieliby dostep do niedrogiego drewna opalowego.

Pierdolenie!

Sprywatyzowali FSO, stocznie, elektrownie etc. i co kurwa wysz³o z tego?

--
Moj s±siad ma hektar lasu i od 12 lat nie kupowal zadnego opa³u.

Data: 2014-01-28 07:09:04
Autor: Wiesiaczek
Szkodnik lasów.
W dniu 27.01.2014 21:32, Marek pisze:
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 12:25:50 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
[...]

Moj sąsiad ma hektar lasu i od 12 lat nie kupowal zadnego opału.

Mój sąsiad też, bo wycina w moim. Ale kiedyś dorwę skurwysyna :)

Data: 2014-01-28 12:45:27
Autor: stevep
Szkodnik lasów.
W dniu .01.2014 o 07:09 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

[...]

Mój s±siad te¿, bo wycina w moim. Ale kiedy¶ dorwê skurwysyna :)

A jakby niesprywatyzowali to co by wysz³o z tego?

--
stevep
-- -- -

Szkodnik lasów.