Szkodnik lasów.

Data: 2014-01-27 02:59:33
Autor: Marek
Szkodnik lasów.

Jakby lasy byly prywatne, toby zaden "skok na kase" nie byl mozliwy, a ludzie mieliby dostep do niedrogiego drewna opalowego.

Najczestsza odpowiedzia lesniczego na pytanie , czy mozna kupic drewno kominkowe, jest: "za 3 miesiace - teraz realizujemy kontrakt eksportowy".

Tuz za granica, w Goerlitz , jest zaklad przetwarzajacy drewno na pellety do opalana w piecach. Tiry, wyladowane drewnem , z polskimi tablicami, jada sznurkiem codziennie do tego zakladu !
 Niemieccy klienci otrzymuja 10-letnia gwarancje stalej ceny !!!

W kotlinie Klodzkiej wycieto co drugie drzewo ( piekne lasy bukowe), z uzasadnieniem, ze zbyt geste zadrzewienie sprzyja szkodnikom.
 A przeciez te szkodniki - to OWADY !

Najwiekszym szkodnikiem polskich lasów sa Polskie Lasy Państwowe.

Za to, jak bylem w Niemczech ( 50% lasow prywatnych), to mialam drewno za darmo - tylko samemu pociac i wywiezc.

Data: 2014-01-27 12:10:53
Autor: u2
Szkodnik lasów.
W dniu 2014-01-27 11:59, Marek pisze:
Za to, jak bylem w Niemczech ( 50% lasow prywatnych), to mialam drewno za darmo - tylko samemu pociac i wywiezc.

to jedz do niemiec, nikt ciebie tutaj nie trzyma na sile, ba niemcy ciebie przyjma z otwartymi rekami.

btw zmieniles plec ? ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że s± narodem wybranym. Czuj± się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że Ľle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używaj± słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłuj± niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowę nienawi¶ci".

Data: 2014-01-27 12:28:16
Autor: Marek
Szkodnik lasów.
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 12:10:53 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

to jedz do niemiec, nikt ciebie tutaj nie trzyma na sile, ba niemcy ciebie przyjma z otwartymi rekami.

Wlasnie przebieram w ofertach pracy...
Póki Amazon mnie nie wezmie za 1500 zł/mies., trzeba jakos przezyc na zmywaku.

btw zmieniles plec ? ...-;)
Zastanawiam sie...

Data: 2014-01-27 12:25:50
Autor: Wiesiaczek
Szkodnik lasĂłw.
W dniu 27.01.2014 11:59, Marek pisze:

Jakby lasy byly prywatne, toby zaden "skok na kase" nie byl mozliwy, a ludzie mieliby dostep do niedrogiego drewna opalowego.

Pierdolenie!

Sprywatyzowali FSO, stocznie, elektrownie etc. i co kurwa wyszło z tego?

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-01-27 12:32:50
Autor: Marek
Szkodnik lasów.
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 12:25:50 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

Pierdolenie!

Sprywatyzowali FSO, stocznie, elektrownie etc. i co kurwa wyszło z tego?

Moj s±siad ma hektar lasu i od 12 lat nie kupowal zadnego opału.

Data: 2014-01-28 07:09:04
Autor: Wiesiaczek
Szkodnik lasĂłw.
W dniu 27.01.2014 21:32, Marek pisze:
[...]

Moj sąsiad ma hektar lasu i od 12 lat nie kupowal zadnego opału.

MĂłj sÄ…siad teĹĽ, bo wycina w moim. Ale kiedyĹ› dorwÄ™ skurwysyna :)

Data: 2014-01-28 12:45:27
Autor: stevep
Szkodnik lasów.
W dniu .01.2014 o 07:09 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

[...]

Mój s±siad też, bo wycina w moim. Ale kiedy¶ dorwę skurwysyna :)

A jakby niesprywatyzowali to co by wyszło z tego?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-27 17:04:48
Autor: MarkWoydak
Szkodnik lasów.
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:1ac3126f-2f45-474b-b0f0-7daa3c42d394googlegroups.com...

[...]

Cena pocięcia i wywozu jest wyższa niż kupienie tego drewna w składzie. O tym zapomniałe¶ dodać.

MW

Data: 2014-01-27 12:11:20
Autor: Marek
Szkodnik lasów.
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 17:04:48 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
[...]

Jak sam pojade i sobie potne, to zaplace wiecej, niz w skladzie ?
Ciekawa teoria...

Data: 2014-01-28 10:05:00
Autor: Trybun
Szkodnik lasów.
W dniu 2014-01-27 11:59, Marek pisze:

Za to, jak bylem w Niemczech ( 50% lasow prywatnych), to mialam drewno za darmo - tylko samemu pociac i wywiezc.

Ty, e-zop już zdurniałe¶ do reszty.. Jak my¶lisz po co Polak będzie kupował (brał) lasy ukradzione i wyprzedawane przez Tuska? Po to aby wywiesić tablicę z napisem - "teren prywatny - Polacy możecie ¶miało brać drzewo za darmo, kopulować, bawić się w podchody i zbierać grzyby do woli"...?

Data: 2014-01-31 16:59:19
Autor: Marek
Szkodnik lasów.
W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 10:05:00 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Ty, e-zop już zdurniałe¶ do reszty.. Jak my¶lisz po co Polak będzie kupował (brał) lasy ukradzione i wyprzedawane przez Tuska? Po to aby wywiesić tablicę z napisem - "teren prywatny - Polacy możecie ¶miało brać drzewo za darmo, kopulować, bawić się w podchody i zbierać grzyby do woli"...?

Osiol jestes.
Jakby lasy mialy wielu prywatnych wlascicieli, toby podaz drewna sie zwiekszyla , a konkurencja doprowadzilaby do obnizki cen.

Data: 2014-02-01 09:52:01
Autor: Trybun
Szkodnik lasów.
W dniu 2014-02-01 01:59, Marek pisze:

[...]

Ale osłem który potrafi samodzielnie skonfigurować Thunderbirda.

Jasne, i po 10 latach nie byłoby w Polsce 3/4 lasów. Kapitalista to kto¶ gorszy od zarazy.

Szkodnik lasów.