Szkodnik lasów.

Data: 2014-01-28 10:05:00
Autor: Trybun
Szkodnik lasów.
W dniu 2014-01-27 11:59, Marek pisze:

Za to, jak bylem w Niemczech ( 50% lasow prywatnych), to mialam drewno za darmo - tylko samemu pociac i wywiezc.

Ty, e-zop już zdurniałeś do reszty.. Jak myślisz po co Polak będzie kupował (brał) lasy ukradzione i wyprzedawane przez Tuska? Po to aby wywiesić tablicę z napisem - "teren prywatny - Polacy możecie śmiało brać drzewo za darmo, kopulować, bawić się w podchody i zbierać grzyby do woli"...?

Data: 2014-01-31 16:59:19
Autor: Marek
Szkodnik lasów.
W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 10:05:00 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Ty, e-zop już zdurniałeś do reszty.. Jak myślisz po co Polak będzie kupował (brał) lasy ukradzione i wyprzedawane przez Tuska? Po to aby wywiesić tablicę z napisem - "teren prywatny - Polacy możecie śmiało brać drzewo za darmo, kopulować, bawić się w podchody i zbierać grzyby do woli"...?

Osiol jestes.
Jakby lasy mialy wielu prywatnych wlascicieli, toby podaz drewna sie zwiekszyla , a konkurencja doprowadzilaby do obnizki cen.

Data: 2014-02-01 09:52:01
Autor: Trybun
Szkodnik lasów.
W dniu 2014-02-01 01:59, Marek pisze:

[...]

Ale osłem który potrafi samodzielnie skonfigurować Thunderbirda.

Jasne, i po 10 latach nie byłoby w Polsce 3/4 lasów. Kapitalista to ktoś gorszy od zarazy.

Szkodnik lasów.