Szkodniki nie próżnują

Data: 2013-11-01 09:18:50
Autor: Trybun
Szkodniki nie próżnują

Czy w tym kraju może być inaczej niż drożyzana gdy czynniki mające się za władców tego kraju co chwila sztucznie stymulacją wzrost cen?

  http://finanse.wp.pl/kat,1033695,title,Prezydent-podpisal-ustawe-Mieszkanie-dla-Mlodych,wid,16135233,wiadomosc.html

Data: 2013-11-01 17:05:16
Autor: Towarzysz Gnój
Szkodniki nie próżnują
| Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

W deklaracjach zawsze byliście mocni towarzyszu Trybun! Ale tego warchoła toście się przestraszyli?
-
kolektyw

Data: 2013-11-02 12:05:32
Autor: Trybun
Szkodniki nie próżnują
W dniu 2013-11-01 17:05, Towarzysz Gnój pisze:
| Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

W deklaracjach zawsze byliście mocni towarzyszu Trybun! Ale tego warchoła toście
siÄ™ przestraszyli?
-
kolektyw

WidzÄ™ że nie potrafisz siÄ™ odnieść do prawie żadnego mojego tekstu. Paplesz jak Goebbels, dla samego paplania i  efektu propagandowego.

Data: 2013-11-02 21:31:07
Autor: Towarzysz Gnój
Szkodniki nie próżnują

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l52mjb$ndm$1node2.news.atman.pl...

| Widzę że nie potrafisz się odnieść do prawie żadnego mojego tekstu.

Oślepliście na starość towarzyszu Trybun? Odniosłem sie do waszej sygnaturki!
gru.pl

Data: 2013-11-02 14:25:04
Autor: Mark Woydak
Szkodniki nie próżnują
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l4vo57$hhf$1node1.news.atman.pl...

[...]

Tobie to wszystko nie pasuje! Wciąż marzysz o powrocie komunizmu! To se już nie vrati!

MW

Data: 2013-11-02 14:34:50
Autor: boukun
Szkodniki nie próżnują
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:l52uin$6ae$6news.albasani.net...
[...]

Przecież ten twój "komunizm", bandziory postkomuniści zrobili jeszcze gorszym skurwysyństwem. Co zxse ma nie wracić?
Uwłaszczyli sie bandziory komunistyczne na majątku narodowym Polaków a ty klaszczesz jak głupi...

boukun

Data: 2013-11-02 21:32:46
Autor: Towarzysz Gnój
Szkodniki nie próżnują

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l52vq4$lj0$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| skurwysyństwem. Co zxse ma nie wracić?
| Uwłaszczyli sie bandziory komunistyczne na majątku narodowym Polaków

A na czyim waszym zdaniem powinni się uwłaszczyć towarzyszu boukun?
gru.pl

 a ty

Data: 2013-11-02 21:50:24
Autor: boukun
Szkodniki nie próżnują
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l53o3j$oq7$3node1.news.atman.pl...

> [...]
| Uwłaszczyli sie bandziory komunistyczne na majątku narodowym Polaków

A na czyim waszym zdaniem powinni się uwłaszczyć towarzyszu boukun?

Na swoim stryczku...

boukun

Data: 2013-11-02 22:13:58
Autor: u2
Szkodniki nie próżnują
W dniu 2013-11-02 21:50, boukun pisze:
Na swoim stryczku...

jak Lepper ?

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-03 00:39:22
Autor: Towarzysz Gnój
Szkodniki nie próżnują

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52756b15$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

| jak Lepper ?

Buuu-ha-ha!
Kto z Panią Matką tańczy, od Pani Matki prezent dostaje...
gnoj.czerwony@gru.pl

Szkodniki nie próżnują