Szkoła Jazdy Kraków

Data: 2013-08-23 08:05:48
Autor: PrzyszlyKrk
Szkoła Jazdy Kraków
Jeśli pomyliłem grupy to szczerze przepraszam, jestem nowy, więc trochę muszę jeszcze ogarnąć.

Mam kilka pytań, zabieram się do robienia prawka kat. A2, Znacie może jakąś dobrą szkołę jazdy w Krakowie, abym w miarę szybko zrobił kurs, i czy kat. A2 mogę zrobić gdzieś w kursie ekspresowym?

P.S. Jeździłem wcześniej sporo na krosie, konkretniej Kawasaki kx125, trudniej ogarnąć ścigacza czy krosa?  abym miał jakieś porównanie ;) z góry ogromne dzięki. Pozdrawiam Konrad

Data: 2013-08-23 10:30:11
Autor: Piotr Rezmer
Szko�a Jazdy Krak�w
PrzyszlyKrk pisze:

P.S. Jeździłem wcześniej sporo na krosie, konkretniej Kawasaki kx125,
trudniej ogarnąć ścigacza czy krosa?  abym miał jakieś porĂłwnanie ;)

Na szosie inaczej hamujesz-głównie przód. Nie lekceważysz krawężników i innych przeszkód. Piasek na zakręcie nie ułatwia. Ogólnie na asfalcie masz większy rozrzut przyczepności, od bardzo dobrej do żadnej. Na krosie zwykle masz przeciętną przyczepność.
Poza tym silnik 4-sów hamuje silnikiem - to może Ci trochę przeszkadzać przy robieniu ósemek.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-08-23 15:36:20
Autor: przyszlyKrk
Szko�a Jazdy Krak�w
Piotr Rezmer napisal

PrzyszlyKrk pisze:

[...]

przy robieniu Ăłsemek.

dzięki wielkie, każda inf. mi się przyda, a co do szkoły to nie orientujecie sie?, nie chce się skusic na promocyjna cene, wole wiecej zaplacic ale nauczyc sie wszystkiego dobrze.

jeszcze raz wielkie dzieki za odpowiedz

Data: 2013-08-25 15:16:01
Autor: ledzian.pl
Szko�a Jazdy Krak�w
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 17:36:20 UTC+2 użytkownik przyszlyKrk napisał:

..., a co do szkoły to nie orientujecie sie?, nie chce się skusic na promocyjna cene, wole wiecej zaplacic ale nauczyc sie wszystkiego dobrze.

Ja kurs robiłem tu:
http://www.szkola-motocyklistow.pl/
Opinie znajdziesz w sieci (w skrócie: drogo ale solidnie).

Pozdr,
Mariusz

Szkoła Jazdy Kraków