Szkoła i coroczne dorabianie kluczy do szafki

Data: 2009-09-17 10:29:51
Autor: humus@emka.os.pl
Szkoła i coroczne dorabianie kluczy do szafki
Co roku mój syn przed wakacjami oddaje do szkoły dwa klucze z brelokiem do szafki, a na nowy rok szkolny otrzymuje tylko jeden bez breloka z informacją, że ma dokupić brelok i dorobić jeszcze jeden klucz. Mam dwójkę dzieci i co roku jest ten sam problem.
Szlag mnie trafia bo niby z jakiej racji mam to robić. No chyba, że to mój obowiązek :)
Niedługo idę na wywiadówkę i zamierzam poruszyć ten temat. Tym bardziej, że wiecej rodziców jest robionych w balona z tego tytułu. I niech nikt nie mówi, że to drobiazg, bo człowiek pracuje do późna a warsztaty są pozamykane po 17-stej. Na dodatek znaleźć miejsce do zaparkowania to cud.

Niech mnie ktoś oświeci co z tym zrobić, bo już sam nie wiem.

sotb

Data: 2009-09-17 08:55:05
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail humus@emka.os.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

jezeli nie chodzi o te 5-10 zł za dorobienie tylko rzeczywiscie o czas to rozwiazanie jest bardzo proste - zaplacic w szkole i niech ktos ze szloły podorabia.
Choc przyznam, ze idei nie rozumiem - co oni robia z tymi kluczami i po co dwa klucze? Na wypadek zgubienia?

Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Data: 2009-09-18 13:37:58
Autor: humus@emka.os.pl
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:17092009.4F7F7509@budzik61.poznan.pl...
[...]

Tak własnie zamierzam przedstawić swoje stanowisko. Dodatkowo, szkoła ma za to płacić, a nie rodzice.

Choc przyznam, ze idei nie rozumiem - co oni robia z tymi kluczami i po co
dwa klucze? Na wypadek zgubienia?

Tak. Na wypadek zgubienia, ale o tym chyba powinni pomyśleć jak dzieciak zdaje klucz i w zestawie brakuje jednego. Nie rozumiem dlaczego niewinnym okazuje się dzieciak który zgubił, a ukaranym zostaje dzieciak, który przejmuje szafkę.

sotb

Data: 2009-09-18 13:43:02
Autor: Liwiusz
humus@emka.os.pl pisze:

[...]

   Jeszcze czegoś nie rozumiem - jak co roku dzieciak otrzymuje 1 klucz, a zdaje potem 2 klucze, to po co po 10 latach szkole po 10 kluczy do każdej szafki w zapasie?

--
Liwiusz

Data: 2009-09-18 15:33:51
Autor: ąćęłńóśźż
Szkoła i coroczne dorabianie kluczy do szafki
Na lekcję matematyki, muzyki, przyrody / biologii, ZPT, PO i polskiego.
JaC

-- -- -

Data: 2009-09-17 10:35:32
Autor: Patryk Włos
[...]

Eee, co to za szkoła, że są w niej szafki? Bo w moim mieście była jedna taka szkoła, ale to była dla "specjalnych"...

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

Data: 2009-09-17 13:38:29
Autor: Kazik
Patryk Włos pisze:
[...]

AFAIR teraz w kazdej szkole musza byc szafki.

Data: 2009-09-17 20:09:53
Autor: Kazik
Kazik pisze:
Eee, co to za szkoła, że są w niej szafki? Bo w moim mieście była jedna taka szkoła, ale to była dla "specjalnych"...

AFAIR teraz w kazdej szkole musza byc szafki.

http://kielce.naszemiasto.pl/wydarzenia/1039128.html

"Minister edukacji Katarzyna Hall podpisała rozporządzenie, nakładające
na szkoły obowiązek zorganizowania miejsca, w którym uczniowie będą
mogli zostawiać podręczniki. Rozporządzenie ma na początku dotyczyć
tylko uczniów z najmłodszych klas szkoły podstawowej. [...]"

Data: 2009-09-18 00:07:36
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości news:h8tu1h$mus$1inews.gazeta.pl...
Kazik pisze:
[...]

Co nie oznacza, ze mają być szafki. W szkole córy dyrektor zajął stanowisko, że mogą książki zostawiać na parapecie okna. W ten sposób miejsce owe wyznaczył :-)

Data: 2009-09-17 22:18:39
Autor: Smok Eustachy
Dnia Fri, 18 Sep 2009 00:07:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Co nie oznacza, ze mają być szafki. W szkole córy dyrektor zajął
stanowisko, że mogą książki zostawiać na parapecie okna. W ten sposób
miejsce owe wyznaczył :-)

Znaczy się w domu masz 2 komplet?

--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-09-18 00:24:23
Autor: Robert Tomasik
SzkoÂła i coroczne dorabianie kluczy do szafki

Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.09.17.22.20.43Eustachy.pl...
[...]

Nie. Dziecko je akurat nosi. Ale chodzi mi o samo podejście do realizacji tego rozporządzenia, które jest po prostu wadliwie napisane. Pojęcie "miejsce wyznaczone do ..." jest pojęciem bardzo pojemnym. Może to być szafka, ale może być dowolne inne miejsce. Tu raczej przytyk do ministra, który nie potrafi wydać sensownego rozporządzenia. No bo z jego wypowiedzi medialnych wynikało, ze myślał o szafkach. W praktyce jednak to z treści aktu prawnego nie wynika.

Inna sprawa, że gdyby były tam szafki, to pewnie pewnych rzeczy by córka nosić nie musiała. Jakiś farb, przyborów, a i pewnie by się może i znalazły książki, które choćby czasowo mogłyby być przechowywane w szkole.

Data: 2009-09-18 11:57:54
Autor: ąćęłńóśźż
Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
Raczej do nauczycieli.
Wielu palcem nie kiwnie, gdy ktoś im czegoś nie nakaże.
Ćwiczyłem to w paru kolejnych szkołach.
"Nie, bo..."
JaC

-- -- -

Tu raczej przytyk do ministra

Data: 2009-09-18 13:32:23
Autor: Tristan
Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
W odpowiedzi na pismo z piątek 18 wrzesień 2009 00:24 (autor Robert Tomasik publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h8ud8q$5dk$1@inews.gazeta.pl>):

Inna sprawa, że gdyby były tam szafki, to pewnie pewnych rzeczy by córka
nosić nie musiała. Jakiś farb, przyborów, a i pewnie by się może i
znalazły książki, które choćby czasowo mogłyby być przechowywane w szkole.

A wiesz ile szafki kosztują?

--
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-18 17:36:43
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h8vps5$clc$1news.interia.pl...

[...]

Nie obiecywałem, że będzie za darmo. Ja rozumiem, że budżet z gumy nie jest i pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. Ale tym bardziej powinien to rozumieć minister i głupot nie opowiadać.

Data: 2009-09-19 20:01:00
Autor: Tristan
Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
W odpowiedzi na pismo z piątek 18 wrzesień 2009 17:36 (autor Robert Tomasik publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h909m4$3ma$1@inews.gazeta.pl>):

Ale tym bardziej powinien to
rozumieć minister i głupot nie opowiadać.

Buhahahaha.... Rząd dowodzony przez zaćpanego gościa, który nie wie, że
żyje, a ty wymagasz rozsądku :D

Data: 2009-09-19 21:53:32
Autor: Tristan
Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
W odpowiedzi na pismo z sobota 19 wrzesień 2009 21:25 (autor Robert Tomasik publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h93bc3$g0f$2@inews.gazeta.pl>):
[...]

Głównie tych z Irlandii... Jak to mówili wtedy: Szczyt wredoty, to
zagłosować na PO i zostać w Irlandii. Inna sprawa, że bugiem a Prawdą, nie było kogo wybierać, po tym jak PiS się
zbłaźnił polowaniami na czarownice i Trollem, który ogłasza żałobę narodową
co kwartał. --

Data: 2009-09-19 23:29:15
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h93bjn$hiq$1news.interia.pl...

[...]

Schodzimy dość mocno na politykę, a to grupa o prawie. Ale by zakończyć tę gałąź wątku pozostaje mi z przykrością Ci przyznać rację. Trochę szkoda, że spośród bez mała 40 milionów Polaków nie potrafimy znaleźć tych kilkuset "na poziomie".

Data: 2009-09-20 00:01:23
Autor: ąćęłńóśźż
Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
Profesorów krakowskich i warszawskich wymordowali Niemcy, profesorów lwowskich i wileńskich wymordowali Rosjanie...
JaC

-- -- -

Trochę szkoda, że spośród bez mała 40 milionów Polaków nie potrafimy znaleźć tych kilkuset "na poziomie".

Data: 2009-09-20 01:32:47
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h93ka1$482$1news.wp.pl...
Profesorów krakowskich i warszawskich wymordowali Niemcy, profesorów
lwowskich i wileńskich wymordowali Rosjanie...

Jest to prawda historyczna, tylko nie za bardzo rozumiem, w jaki sposób łączy się ona z naszym wątkiem. Ani jedni, ani drudzy w obecnym parlamencie raczej szansy by zasiadać nie mieli - choćby z uwagi na wiek.

Data: 2009-09-20 08:04:28
Autor: Liwiusz
Robert Tomasik pisze:
[...]

   Nie uważasz, że właśnie te wymordowane rodziny  miały największą szansę na wychowanie kolejnego pokolenia elit?

--
Liwiusz

Data: 2009-09-20 12:57:47
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h94gle$cau$1news.onet.pl...

[...]

A jak to mamy oceniać. Wg prawdopodobieństwa, czy jakoś inaczej proponujesz? To było łącznie kilkaset osób. Niewątpliwie stanowiących elitę nauki, ale ocena skutków tego po 70-ciu latach dla polaków wydaje mi się w każdym razie mocno dyskusyjna.

Data: 2009-09-21 08:30:58
Autor: Patryk Włos
[...]

Od pojeba wprowadzającego w Polsce totalitaryzm lepszy jest *każdy*.

Data: 2009-09-21 08:58:38
Autor: Tristan
Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 wrzesień 2009 08:30 (autor Patryk Włos publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h976jd$2nk2$1@opal.icpnet.pl>):

Głównie tych z Irlandii... Jak to mówili wtedy: Szczyt wredoty, to
zagłosować na PO i zostać w Irlandii.
Od pojeba wprowadzającego w Polsce totalitaryzm lepszy jest *każdy*.

Nie jestem pewien. Tamten przynajmniej miał cel i jasno sprecyzowane
działania. Wiedział chłop, co robi. A obecny to ryba. Ustami rusza, a nic
nie mówi. Ciałem rusza, a nie wie, że żyje. --

Data: 2009-09-21 11:14:24
Autor: Patryk Włos
[...]

I dobrze. Niech nawet oficjalnie nie robi *nic*, byleby nie wprowadzał totalitaryzmu.

Data: 2009-09-21 11:22:42
Autor: Tristan
Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 wrzesień 2009 11:14 (autor Patryk Włos publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h97g5r$199$1@opal.icpnet.pl>):

[...]

A nie lepiej jakby robił COŚ, a nie tylko czekał na CUD? --

Data: 2009-09-21 11:31:28
Autor: Patryk Włos
[...]

Mi tam żadne cudy nie są potrzebne - ja tylko chcę żyć w normalnym państwie, ze swobodnym prawem.

Data: 2009-09-21 12:01:39
Autor: Tristan
Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 wrzesień 2009 11:31 (autor Patryk Włos publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h97h5r$1ti$1@opal.icpnet.pl>):

A nie lepiej jakby robił COŚ, a nie tylko czekał na CUD?
Mi tam żadne cudy nie są potrzebne - ja tylko chcę żyć w normalnym
państwie, ze swobodnym prawem.

No właśnie. Dlatego mówię, że premier-ryba czekający na CUD nie jest moim
idolem. --

Data: 2009-09-22 01:52:51
Autor: ąćęłńóśźż
Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
Czyli też jesteś za bigamią i sodomią?
JaC

-- -- -

ja tylko chcę żyć w normalnym państwie, ze swobodnym prawem.

Data: 2009-09-22 07:19:26
Autor: Patryk Włos
Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
Czyli też jesteś za bigamią i sodomią?

Lepsza bigamia i sodomia od totalitaryzmu.

ps. Co to właściwie jest sodomia? Bo bigamia to wiem...

Data: 2009-09-22 08:09:19
Autor: Tristan
Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 wrzesień 2009 07:19 (autor Patryk Włos publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h99mpb$2ec9$1@opal.icpnet.pl>):

ps. Co to właściwie jest sodomia? Bo bigamia to wiem...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sodomia

Data: 2009-09-22 08:48:37
Autor: Patryk Włos
Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
ps. Co to właściwie jest sodomia? Bo bigamia to wiem...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sodomia

O, dzięki. No więc uważam bigamię i sodomię za coś znacznie lepszego i pożyteczniejszego od totalitaryzmu.

Data: 2009-09-22 09:09:54
Autor: Tomek
Dnia 22-09-2009 o 08:48:37 Patryk Włos <patryk.wlos@invalid.peel>  napisał(a):

ps. Co to właściwie jest sodomia? Bo bigamia to wiem...
 http://pl.wikipedia.org/wiki/Sodomia

O, dzięki. No więc uważam bigamię i sodomię za coś znacznie lepszego i  pożyteczniejszego od totalitaryzmu.

Z ciekawości - co to jest totalitaryzm?

--
Tomek

Data: 2009-09-22 09:13:00
Autor: Patryk Włos
[...]

Ustrój, w którym obywatel nie może normalnie, swobodnie żyć. W którym prawo jest represyjne i nie pozwala rozwijać się ludziom ambitnym i przedsiębiorczym.

Są też jeszcze gorsze formy. Ale już powyższa forma mi nie odpowiada.

Data: 2009-09-22 09:23:56
Autor: Tristan
Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 wrzesień 2009 09:13 (autor Patryk Włos publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h99te9$2k4b$1@opal.icpnet.pl>):

Ustrój, w którym obywatel nie może normalnie, swobodnie żyć. W którym
prawo jest represyjne i nie pozwala rozwijać się ludziom ambitnym i
przedsiębiorczym.

W dużym skrócie jest to to coś, co jest w USA, a do czego dąży EU. --

Data: 2009-09-22 10:05:45
Autor: Tomek
Dnia 22-09-2009 o 09:13:00 Patryk Włos <patryk.wlos@invalid.peel>  napisał(a):

[...]

Jak rozumiem dwa lata temu było totalitarnie a teraz już nie jest?

--
Tomek

Data: 2009-09-22 10:07:12
Autor: Patryk Włos
[...]

Może i jeszcze nie było, ale ten psychopata dążył do tego, aby zaczęło być.

Data: 2009-09-22 10:47:29
Autor: Patryk Włos
[...]

Nosz kurwa no! A zaostrzenie prawa, aby aparat represji ścigał wszystko, co się tylko da, to nie jest wprowadzanie totalitaryzmu?

Data: 2009-09-18 13:42:57
Autor: Baloo

Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości news:h8t73k$iks$1inews.gazeta.pl...
Patryk Włos pisze:
[...]

Że niby kto tak każe i dlaczego?

Data: 2009-09-17 13:55:20
Autor: Herald
Dnia Thu, 17 Sep 2009 10:35:32 +0200, Patryk Włos napisał(a):

[...]

I w czym to zmienia sprawę, że to nawet by była "szkoła specjalna"?
Zresztą takich już chyba nie ma - teraz to nazywa zdaje się "szkoły
integracyjne" ;)

Data: 2009-09-18 11:26:09
Autor: Baczek
Szkoła i coroczne dorabianie kluczy do szafki
I w czym to zmienia sprawę, że to nawet by była "szkoła specjalna"?
Zresztą takich już chyba nie ma - teraz to nazywa zdaje się "szkoły
integracyjne" ;)

Nadal sa szkoly specjalne, sa takze szkoly z klasami integracyjnymi.

Data: 2009-09-17 12:15:49
Autor: Wemif
humus@emka.os.pl <humus@werwa.pl> wrote:
[...]

Po co przed wakacjami oddaje dwa skoro dostał jeden? Teraz mógłby
drugi oddać komuś kto ma tę szafkę, a dostać od kogoś do swojej.

a.

Data: 2009-09-18 13:39:37
Autor: humus@emka.os.pl
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8t99l$fkp$1@host.amsnet.pl...
[...]

No właśnie. Oddał zanim zdążyłem mu go zabrać. Tylko po co mi zbędny klucz?

sotb.

Szkoła i coroczne dorabianie kluczy do szafki