Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg

Data: 2010-10-11 10:03:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg
Sprawy mają się tak. Wiocha nazywa się Chełch i leży pod Ełkiem. W tej wiosce jest jedyna szkoła. Ta szkoła właśnie nazwana została imieniem Lecha Kaczyńskiego. To nie jest żart, to czysta prawda. Kandydatem byli jeszcze Korczak i Kościuszko, ale sromotnie polegli w starciu z faworytem polskiego a nie polskojęzycznego narodu. "Należy wybrać taką postać, która swoim życiem i działalnością potwierdzała, że może być wzorem godnym naśladowania" - czytamy na stronie internetowej szkoły. Jak napisali tak wybrali.

Nie za bardzo wiem, w czym ów człowieczyna był godzien naśladowania, bo tego nie wyjaśniono, ani na stronie szkoły, ani generalnie nigdzie, poza może biuletynem propagandowym PiS. No, ale umówmy się, że oni tam PiSzą co im ślina na język przeniesie, a po tych różnych dopalaczach, to nawet potoki śliny z pianą cisna im się na języki. Trudno brac to na poważnie.

Nie czepiając się jednak zbytnio rzec można, że bohater jest mniej więcej na miarę wiochy w której zaistniał. Jeśli zaś dzieci z tej szkoły będą tak samo nieudaczne jak ich patron, to mamy klarowny obraz sytuacji. Niestety, wyrośnie nam kolejne stracone pokolenie. Ale ponieważ na tej podełckiej wsi świat się nie kończy i podobnych skansenów mamy co niemiara, znajdzie się więc pewnie jeszcze kilka szkół z wolnym miejscem na tablicy pamięci. Bo nie tylko pan Zimny dostąpić powinien godności patrona. Pan Wassermann, pan Gosiewski, też psu spod ogona nie wypadli i choćby "swoje" przedszkole mieć powinni. Myślę także, iż Jarosławowi mógłby coś skapnąć, nawet za życia, za doczesne zasługi, gdyby nie dyskwalifikujący go fakt permanentnego ćpania i dopalania się. No, nie może być tak, że partia głosuje za udupieniem dopalaczy, a jej szef dopala się nałogowo i regularnie. To nałóg niemodny, przynależny menelstwu i dyskwalifikujący gościa w porządnym świecie. Poczekajmy przeto, niech sprawy przyschną nieco i na razie nie obdarowujmy żadnej szkoły krępującym imieniem Jarosława Kaczyńskiego. Poza tym nie róbmy dzieciom przykrości, nie mogą wstydzić się za swoją szkołę.
poniedziałek, 11 października 2010, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2010/10/1957.html

Data: 2010-10-11 10:49:40
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cb2c4ee$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
Nie za bardzo wiem, w czym ów człowieczyna był godzien naśladowania, bo tego nie wyjaśniono, ani na stronie szkoły, ani generalnie nigdzie, poza może biuletynem propagandowym PiS.

I nigdy nie zrozumiesz. I wielu tobie podobnych. Na szczęście dla was historia ma co najwyżej kroniki kryminalne.

wekon

Data: 2010-10-11 11:34:50
Autor: jadrys
Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg

> Nie za bardzo wiem, w czym ów człowieczyna był godzien naśladowania,

Pewnie niczym, ale to i tak lepszy wybór niż np. tej sprzedajnej gnidy - Aleksandra K. ... albo Lecha W.

Data: 2010-10-11 12:25:12
Autor: dK

--

Na to trzeba mieć dowody, twarde dowody, a nie spreparowane przez PiSolców.

dK

Data: 2010-10-11 19:24:47
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-11 12:25, dK pisze:

> [...]

--

Na to trzeba mieć dowody, twarde dowody, a nie spreparowane przez PiSolców.

Tzn. - na co dowody? Na kupczenie  krajem przez Aleksandra K?

Data: 2010-10-12 07:44:16
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8vhas$5ml$2news.onet.pl...
> [...]

dK

Tzn. - na co dowody? Na kupczenie  krajem przez Aleksandra K?

Tak, na każde pomówienie trzeba je mieć.

dK

Data: 2010-10-12 08:06:45
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-12 07:44, dK pisze:

> [...]

Tzn. - na co dowody? Na kupczenie  krajem przez Aleksandra K?

--

Tak, na każde pomówienie trzeba je mieć.

O jakim pomówieniu mówisz? Dowodów na zaprzedanie Polski jankeskim interesom m.in. przez K. nikt nawet nie ukrywał i ukrywa.

Data: 2010-10-12 11:32:52
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i90u5u$bc6$1news.onet.pl...
> [...]

O jakim pomówieniu mówisz? Dowodów na zaprzedanie Polski jankeskim interesom m.in. przez K. nikt nawet nie ukrywał i ukrywa.

Mnie nie interesują oceny i czyjeś wymysły, ale dowody i konkrety.

dK

Data: 2010-10-12 16:13:13
Autor: cirrus
[...]

To przedstaw te dowody.

--
stevep

Data: 2010-10-12 16:08:12
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg
Szkola jego imieniem dla sprawnych inaczej czy tylko dla Rzydow?

Data: 2010-10-11 18:08:35
Autor: heÂŽsk
On Mon, 11 Oct 2010 11:34:50 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 > Nie za bardzo wiem, w czym ów człowieczyna był godzien naśladowania,

Pewnie niczym, ale to i tak lepszy wybór niż np. tej sprzedajnej gnidy - Aleksandra K. ... albo Lecha W.

 widzisz jendrus, mogli nazwac twoim imieniem tyle, ze musisz
 sie czyms zasluzyc. walka o przywrocenie prl ci sie nie uda.

Data: 2010-10-11 19:24:34
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-11 18:08, heÂŽsk pisze:
On Mon, 11 Oct 2010 11:34:50 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

  >  Nie za bardzo wiem, w czym Ăłw człowieczyna był godzien naśladowania,
Pewnie niczym, ale to i tak lepszy wybĂłr niĹź np. tej sprzedajnej gnidy -
Aleksandra K. ... albo Lecha W.
  widzisz jendrus, mogli nazwac twoim imieniem tyle, ze musisz
  sie czyms zasluzyc. walka o przywrocenie prl ci sie nie uda.

Bądź realistą hesku, czym się zasłużył dla Polski choćby Papież JP2 że w każdym mieście w tym kraju jest czymś upamiętniony?

Data: 2010-10-11 12:23:31
Autor: dK

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb2c4ee$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A szkoła lotnicza w Dęblinie nie ma zamiaru zmienić patrona???

dK

Data: 2010-10-11 13:33:52
Autor: Neko
[...]

Ja wiem, ze bardziej by ci pasowal Lenin albo inny Pstrowski.
Ku twojej goryczy jednak ci w/w niestety nie sa juz - jakby to powiedziala mlodziez
"trendy".

Pozostaje ci tylko zgrzytanie swoja zardzewiala sztuczna szczeka, tow. Idzikowski. :)

Data: 2010-10-11 13:39:45
Autor: Belius
[...]

==========
Takie myslenie jest owocem i wynikiem faktu, ze szkolnictwo mamy wciaz panstwowe.
W szkolnictwie prywatnym tego rodzaju dyskusja bylaby nie do pomyslenia.
Prywatny wlasciciel szkoly zadecydowalby o wszystkim. Rowniez o imieniu szkoly.
Dlaczego w Kanadzie az 75% dzieci chodzi do szkol katolickich z wkasnego wyboru, pomimo ze tylko 20% stanowia tam katolicy? Bo szkola przyciaga swoim poziomem nauczania nie tylko dzieci katolikow, ale rowniez protestantow, ateistow, wyznania mojzeszowego i innych.

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5520 (20101011) __________

Data: 2010-10-11 18:08:35
Autor: heÂŽsk
Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg
On Mon, 11 Oct 2010 10:03:59 +0200, "Bogdan Idzikowski"
[...]

 niech sobie nazywaja swoja szkole jak chca.  imie s.p. Lecha szmaci wylacznie jego brat i posluszni mu niewolnicy.

Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg