Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg

Data: 2010-10-11 11:34:50
Autor: jadrys
Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg

> Nie za bardzo wiem, w czym ów człowieczyna był godzien naśladowania,

Pewnie niczym, ale to i tak lepszy wybór niż np. tej sprzedajnej gnidy - Aleksandra K. ... albo Lecha W.

Data: 2010-10-11 12:25:12
Autor: dK

--

Na to trzeba mieć dowody, twarde dowody, a nie spreparowane przez PiSolców.

dK

Data: 2010-10-11 19:24:47
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-11 12:25, dK pisze:

> [...]

--

Na to trzeba mieć dowody, twarde dowody, a nie spreparowane przez PiSolców.

Tzn. - na co dowody? Na kupczenie  krajem przez Aleksandra K?

Data: 2010-10-12 07:44:16
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8vhas$5ml$2news.onet.pl...
> [...]

dK

Tzn. - na co dowody? Na kupczenie  krajem przez Aleksandra K?

Tak, na każde pomówienie trzeba je mieć.

dK

Data: 2010-10-12 08:06:45
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-12 07:44, dK pisze:

> [...]

Tzn. - na co dowody? Na kupczenie  krajem przez Aleksandra K?

--

Tak, na każde pomówienie trzeba je mieć.

O jakim pomówieniu mówisz? Dowodów na zaprzedanie Polski jankeskim interesom m.in. przez K. nikt nawet nie ukrywał i ukrywa.

Data: 2010-10-12 11:32:52
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i90u5u$bc6$1news.onet.pl...
> [...]

O jakim pomówieniu mówisz? Dowodów na zaprzedanie Polski jankeskim interesom m.in. przez K. nikt nawet nie ukrywał i ukrywa.

Mnie nie interesują oceny i czyjeś wymysły, ale dowody i konkrety.

dK

Data: 2010-10-12 16:13:13
Autor: cirrus
[...]

To przedstaw te dowody.

--
stevep

Data: 2010-10-12 16:08:12
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg
Szkola jego imieniem dla sprawnych inaczej czy tylko dla Rzydow?

Data: 2010-10-11 18:08:35
Autor: heÂŽsk
On Mon, 11 Oct 2010 11:34:50 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 > Nie za bardzo wiem, w czym ów człowieczyna był godzien naśladowania,

Pewnie niczym, ale to i tak lepszy wybór niż np. tej sprzedajnej gnidy - Aleksandra K. ... albo Lecha W.

 widzisz jendrus, mogli nazwac twoim imieniem tyle, ze musisz
 sie czyms zasluzyc. walka o przywrocenie prl ci sie nie uda.

Data: 2010-10-11 19:24:34
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-11 18:08, heÂŽsk pisze:
On Mon, 11 Oct 2010 11:34:50 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

  >  Nie za bardzo wiem, w czym Ăłw człowieczyna był godzien naśladowania,
Pewnie niczym, ale to i tak lepszy wybĂłr niĹź np. tej sprzedajnej gnidy -
Aleksandra K. ... albo Lecha W.
  widzisz jendrus, mogli nazwac twoim imieniem tyle, ze musisz
  sie czyms zasluzyc. walka o przywrocenie prl ci sie nie uda.

Bądź realistą hesku, czym się zasłużył dla Polski choćby Papież JP2 że w każdym mieście w tym kraju jest czymś upamiętniony?

Szkoła imieniem Lecha Kaczyńskieg