Szkoła wywiadu wzorowana na CIA

Data: 2019-07-27 13:40:59
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
Co można załatwić przy okazji kolejnej wizyty prezydenta Trumpa w Polsce?  Myślę, że pomoc w urządzeniu jakiejś solidnej szkoły wojskowego wywiadu - a przede wszystkim kontrwywiadu, gdyż jeśli chodzi o kontrwywiad, to już jesteśmy kompletnie zieloni!
Peerelowskie służby miały charakter okupacyjny, więc siłą rzeczy zamiast służyć polskiemu społeczeństwu, zajmowały się kontrolą tego społeczeństwa, minipulacjami w jego życiu politycznym, medialnym (a także - co tu gadać - przekrętami gospodarczymi i finansowymi). Dlatego państwo polskie i polskie wojsko potrzebują przynajmniej nowych kadr dla istniejących dzisiaj służb. Zaś kuźnią dla takich kadr powinna być nowa uczelnia wzorowana na przedwojennej 'Dwójce', ale również na doświadczeniach służb takich jak CIA lub izraelski Mosad.

JB

Data: 2019-07-27 13:46:54
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -

Nikt poważny nie sprzeda naszemu wojsku najnowszych technologii, ani nawet nie zainwestuje ich w polski przemysł, jeśli nie będziemy mieć solidnej osłony kontrwywiadowczej!

Pozdrawiam
JB

Data: 2019-07-27 16:09:49
Autor: Bruno Brunowski
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
Była. Antek za pomocą Misia rozwiązał. Mina długie lata zanim NATO pozwoli nam coś takiego zorganizować.

--
Bruno

Data: 2019-07-27 22:51:46
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
   -- - Była. Antek za pomocą Misia rozwiązał

No właśnie, tylko że przy tym rozwiązywaniu WSI popełnił błędy... A największym błędem było to, że ich od razu pod murem nie postawił.

     -- - . Mina długie lata zanim NATO pozwoli nam coś takiego zorganizować.

Nigdy nie byliśmy w NATO, dopóki istniało WSI. Dopiero dzisiaj dowiadujemy się o tym, że było to członkostwo II kategorii bez żadnych gwarancji, a raczej z gwarancjami dla rosyjskiego partnera, że tak naprawdę Polska to jego strefa wpływów. Stare Kiejkuty to pomnik po tej strefie wpływów, dlatego ośrodek ten powinien zostać zastąpiony innym, chociażby z przyczyn symboliczno-propagandowych. Wszystko co kojarzy się z sowieciarstwem obniża naszą wiarygodność w Sojuszu.

JB

Data: 2019-07-27 23:03:36
Autor: Jacek Bialy
[...]

Chociażby z przyczyn takich, w jaki sposób urządzono tam obóz etapowy  dla pojmanych w Afganistanie Talibów. Wszystko można było przeprowadzić zgodnie z prawem i konstytucją RP, lecz Amerykanów by to trochę więcej kosztowało. No więc woleli dać tubylcom w łapę i w ten sposób załatwili sprawę, jak w jakiejś afrykańskiej kolonii.

   -- - Wszystko co kojarzy się z sowieciarstwem obniża naszą wiarygodność w Sojuszu.

Wystarczy było porównać natowskich oficerów z tymi spasionymi susłami

Data: 2019-07-27 23:12:42
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- --

[...]

Wystarczy było porównać normalnych natowskich oficerów z tymi spasionymi susłami z Układu Warszawskiego - nie wygraliby z najgorszą armią świata, gdyby nie sadystyczny terror, jaki stosowali wobec własnych żołnierzy.

JB

Data: 2019-07-27 23:01:54
Autor: A. Filip
Szkoła wywiadu wzorowana na (więzieniu-katowni) CIA
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

Trzeba konsekwentnie rozwijać dobrą współpracę rozpoczętą
w Starych Kiejkutach?

Jak myślisz że poszanowania inaczej porządku konstytucyjnego RP3 przez
CIA/USA nikt nie wyciągnie to jesteś idiotą.  Bierz na klatę albo spadaj.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-27 14:34:31
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na (więzieniu-katowni) CIA
   -- - Trzeba konsekwentnie rozwijać dobrą współpracę rozpoczętą
w Starych Kiejkutach?

Ośrodek w Starych Kiejkutach powinien być dawno zamknięty, a afera z tajnym więzieniem mogła być ku temu niezłym pretekstem. Niestety przed likwidacją WSI nie było to realne - będzie to rzecz naturalna, gdy powstanie nowa szkoła wywiadu.

JB

Data: 2019-07-28 10:39:02
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-27 o 22:40, Jacek Bialy pisze:
Co można załatwić przy okazji kolejnej wizyty prezydenta Trumpa w Polsce?

Załatwić? Wizyty mają to do siebie, że w czasie nich podpisuje się to co się wcześniej załatwiło w zaciszu gabinetów.

Myślę, że pomoc w urządzeniu jakiejś solidnej szkoły wojskowego wywiadu - a przede wszystkim kontrwywiadu
Chłopie, nie zabieraj głosu w sprawach o których masz mgliste pojęcie!

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 04:52:37
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
    -- - Załatwić? Wizyty mają to do siebie, że w czasie nich podpisuje się to co się wcześniej załatwiło w zaciszu gabinetów.

Bingo towarzyszu Srajdak!   W czasach radzieckich kompetentni ludzie załatwiali co trzeba, a figuranci byli od tego, żeby się spotykać i w blasku fleszy coś podpisywać.    Po nagrodę zgłoście się na ulicę Czerską do samego Ojca Redaktora!

_kolektyw

Data: 2019-07-28 15:02:32
Autor: Cutivate
W dniu 2019-07-28 o 13:52, Jacek Bialy pisze:
[...]

Tak. W czasach radzieckich byli kompetentni ludzie. Wyjście wojsk radzieckich z Afganistanu za Gorbaczowa załatwiali oficerowie GRU i CIA spotykając się w tej sprawie przez 2 lata. Kiedy wszytko było dopięte na ostatni guzik uruchomiono kamery TV i cały świat oglądał to w TV.

Data: 2019-07-28 06:26:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Ci sami, którzy wkrótce przebrali się w Talibów?
Ładnie 'załatwili'...   Buuu ha-ha!

Data: 2019-07-28 06:40:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 15:26:19 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Ci sami, którzy wkrótce przebrali się w Talibów?

Talibowie za nikogo się nie przebierali, byli w Afganistanie od zawsze.. --
Bruno

Data: 2019-07-28 06:50:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 15:41:01 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> [...]
> -- -- -- -- -- -- -- -- --
> Ładnie 'załatwili'...   Buuu ha-ha!
> Talibowie za nikogo się nie przebierali, byli w Afganistanie od zawsze.
I tak w kwestii formalnej: piszemy z małej litery "talibowie", gdyż to nazwa własna wyznawców jednego z odłamów islamu, a nie narodu czy grupy etnicznej.
 --
Bruno

Data: 2019-07-28 06:58:33
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
   -- - piszemy z małej litery "talibowie"

Tak jak "bolszewicy" - buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-07-28 07:08:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 15:58:34 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - piszemy z małej litery "talibowie"

Tak jak "bolszewicy" - buuu ha-ha!

Widzisz zaczynasz łapać. Tak jak "bolszewicy", "katolicy" czy "górnicy".

--
Bruno

Data: 2019-07-28 06:54:17
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak jak bolszewicy w Rosji?   Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-07-28 15:48:34
Autor: A. Filip
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA (Szkoła poszanowania porządku konstytucyjnego ala Stare Kiejkuty)
[...]

No przecież "przebranych za Mudżahedinów" ktoś musiał zastąpić.

A USA "nie od razu" się do Afganistanu zamiast Sowietów/Ruskich
wepchało.  Sugerujesz "niedostatki inteligencji" idiotów którzy się nie
nauczyli na (świeżych) cudzych błędach i musieli się uczyć na swoich?

Afganistan mogli zająć Sowieci/Ruscy i USA.  Tyle że po takich
"kosztach" że przeszłyby chyba tylko w wojnie o _dosłowne_ przetrwanie.
Afganistan kolejny raz uczy mało subtelnej różnicy między "da się
wygrać" a "da się wygrać nie przepłacając KOSZMARNIE".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-28 07:04:33
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA (Szkoła poszanowania porządku konstytucyjnego ala Stare Kiejkuty)
   -- - No przecież "przebranych za Mudżahedinów" ktoś musiał zastąpić.

Po ilu latach ćpania człowiek nie widzi nic oprócz luster?

JB

Data: 2019-07-28 16:57:37
Autor: A. Filip
[...]

Nie jesteś specjalistą od odpowiedzi na takie pytania?
Odpowiadajcie pożyteczny idioto pod aktualnego wielkiego brata.
Wielki brat się może zmienić, dupowkręty nie znikają.

Komunizmu/Sowietów nie ma.  Czy nastał raj na Ziemi?  Nie zauważyłem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-28 14:18:48
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jakie znowu pytania?  Czy wiesz o co ci w ogóle chodzi? Czy odróżniasz jakościowo fakty i zdarzenia, czy widzisz tylko grę symetrii pomiędzy nimi?

    -- - Odpowiadajcie pożyteczny idioto pod aktualnego wielkiego brata..
Wielki brat się może zmienić, dupowkręty nie znikają.

Czyjego znowu brata?  Nie ma żadnego brata - to tylko epidemia czerwonej wścieklizny, która mutuje i zmienia formy przetrwania.

   -- - Komunizmu/Sowietów nie ma.

Powiedziała żaba w studni. Poczym zapytała:

    -- - Czy nastał raj na Ziemi?  Nie zauwazylem

Pewnie wszystko przez Wielkiego Brata!
Buuu ha-ha!  ..ha-ha!

JB

Data: 2019-07-28 18:38:25
Autor: u2
W dniu 28.07.2019 o 16:57, A. Filip pisze:
Komunizmu/Sowietów nie ma.  Czy nastał raj na Ziemi?  Nie zauważyłem.

ciesz się z tych małych pozytywnych zmian wokół siebie, nie próbuj zbawiać świata:)

--
I love love

Data: 2019-07-28 20:03:38
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-28 o 18:38, u2 pisze:
W dniu 28.07.2019 o 16:57, A. Filip pisze:
Komunizmu/Sowietów nie ma.  Czy nastał raj na Ziemi?  Nie zauważyłem.

ciesz się z tych małych pozytywnych zmian wokół siebie,

W jakiej cenie w Suwalkach pietruszka? ;-))

nie próbuj
zbawiać świata:)

Czy dzis już skończyłeś chlanie i palenia zioła?

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 21:02:01
Autor: u2
W dniu 28.07.2019 o 20:03, Pajdak pisze:
Czy dzis już skończyłeś chlanie i palenia zioła?

serio tak robisz ?:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-28 20:01:32
Autor: Pajdak
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
W dniu 2019-07-28 o 13:52, Jacek Bialy pisze:
     -- - Załatwić? Wizyty mają to do siebie, że w czasie nich podpisuje się to co się wcześniej załatwiło w zaciszu gabinetów.

Bingo

To jakaś gra w berka?

towarzyszu

Dziadzia, urodziłem sie w czasach kiedy po twoim PRL i PZPR pozostał tylko smród.

Srajdak!

Srajdaka to robisz zaraz po przebudzeniu. Jeszcze przed ściagnięciem kaleson.

W czasach radzieckich kompetentni ludzie załatwiali co trzeba,

Oczywiscie. Wtedy byli sami "kompetentni i wybitni".

a figuranci byli od tego, żeby się spotykać
i w blasku fleszy coś podpisywać.

To tak jak dziś tyle, że kompetencje mają do zarządzania w San Escobar.

Po nagrodę zgłoście się na ulicę Czerską

Masz tam jakąś norę komuchu? W jakim to mieście?

do samego Ojca Redaktora!

To w Toruniu ta Czerska?

_kolektyw

czyli komuch! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 14:29:46
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
do samego Ojca Redaktora!

     -- - To w Toruniu ta Czerska?

W Toruniu mieszka Ojciec Dyrektor towarzyszu Srajdak - a przy śniadaniu nie pomylcie znów pieczywa z dupczywem!   Buuu ha-ha!

 _kolektyw

Data: 2019-07-28 17:41:52
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
Po nagrodę zgłoście się na ulicę Czerską
Masz tam jakąś norę komuchu? W jakim to mieście?

do samego Ojca Redaktora!

       -- - To w Toruniu ta Czerska?

W Toruniu urzęduje Ojciec Dyrektor towarzyszu Srajdak - a przy śniadaniu nie pomylcie znowu pieczywa z dupczywem!

_kolektyw

Data: 2019-07-29 20:36:22
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-28 o 23:29, Jacek Bialy pisze:
do samego Ojca Redaktora!

      -- - To w Toruniu ta Czerska?

W Toruniu mieszka Ojciec Dyrektor

Odpowiedz na pytanie pajacu!

towarzyszu Srajdak

Srajdaka to ty robisz w kalesony. Zanim wstaniesz z barłogu.

a przy śniadaniu nie pomylcie znów pieczywa z dupczywem!

Jak często ci się zdarza? ;-))))

    Buuu ha-ha!

  _kolektyw

--
Pajdak

Data: 2019-07-30 05:03:14
Autor: Jacek Bialy
Szkoła wywiadu wzorowana na CIA
do samego Ojca Redaktora!

      -- - To w Toruniu ta Czerska?

W Toruniu mieszka Ojciec Dyrektor

   -- - Odpowiedz na pytanie pajacu!

Biedny Srajdziu nie ma gugla w domu? Oficer prowadzący powinien pomóc!  Tylko nie pomylcie znowu Michnika z Rydzykiem..

Buuu ha-ha!

_kolektyw

Data: 2019-07-28 11:11:33
Autor: u2
W dniu 28.07.2019 o 10:39, Pajdak pisze:
[...]

--
I love love

Data: 2019-07-28 11:22:26
Autor: Pajdak
[...]