Szkola wyzsza, gigantyczne odsetki po latach.

Data: 2010-12-13 21:40:52
Autor: Zmylna
Szkola wyzsza, gigantyczne odsetki po latach.
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jeszcze jedną rzecz ?
Wysyłam papiery do sądu, w których wymienionych jest kilka załączników.  Tak się składa, że mam wszystkie oprócz jednego, który niestety nie dotarł  do mnie przez kochaną Pocztę Polską. Pytanie brzmi: czy mogę wysłać do  sądu pocztą to co mam, a ktoś z rodziny doniesie do sądu ten jeden  brakujący załącznik ?
Dodam, że sąd mieści się w moim dawnym miejscu zamieszkania i tym  brakującym dokumentem jest poświadczenie wymeldowania. Po prostu ktoś z  rodziny tam mieszkającej mógłby wziąc dokument z UM i zawieść do  sąsiedniego miasta do sądu. Czy mogętak zrobić ?

Szkola wyzsza, gigantyczne odsetki po latach.