Szkolenia a VAT

Data: 2012-07-18 09:55:06
Autor: Maciek
Szkolenia a VAT
Witam

Od 2011 roku większość szkoleń została zdaje się opodatkowana stawką
podstawową. Jest jednak art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a), który mówi, że
zwolnieniu podlegają usługi kształcenia zawodowego lub
przekwalifikowania zawodowego, inne niż wymienione w pkt 26, prowadzone
w formach i na zasadach przewidzianych w odrębnych przepisach.

W związku z tym, że poproszono mnie o przeprowadzenie szkolenia, a ja
nigdy czegoś takiego nie robiłem, jako odrębnej usługi, byłbym wdzięczny
za jakieś nakierowanie na te "odrębne przepisy". Ewentualnie może ktoś
podpowie jak opodatkować szkolenie przeprowadzone w formie zdalnej (za
pośrednictwem Internetu) z programowania dla programisty (czyli jakby
nie patrzeć kształcenie zawodowe). Ja bym dowalił tradycyjnie 23% VAT,
ale jeszcze nie wiem, co klient na to :-)

Maciek

Szkolenia a VAT