Szkolenia giełdowe

Data: 2009-11-05 15:22:16
Autor: XXXXX
Szkolenia giełdowe
Data: 2009-11-05 15:05:05
Autor: kc
Szkolenia giełdowe
XXXXX <xxxxx@xxxxx.pl> napisał(a):
http://www.inwestorgieldowy.com/aff/inwestycje

"1 w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe". Jak to czytać? Jedno, jedyne, pierwsze? Nie dziwi te 8 tys. złotych wydane na reklamę w ciągu 3 lat. Większość chyba dla XXXXX za spamowanie.

kc

Data: 2009-11-05 21:32:57
Autor: Zbyszek
Szkolenia giełdowe
Dnia 05-11-2009 o 16:05:05  kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

"1 w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe". Jak to czytać? Jedno,  jedyne,
pierwsze? Nie dziwi te 8 tys. złotych wydane na reklamę w ciągu 3 lat.

reklama, reklama.
CIekaw jestem czy na grupie jest choć 1 osoba z prowadzących.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-11-05 17:03:21
Autor: Dombrek
Szkolenia giełdowe

Użytkownik "XXXXX" <xxxxx@xxxxx.pl> napisał w wiadomości news:hcunme$n39$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://www.inwestorgieldowy.com/aff/inwestycje

Pozdrawiam Akademię Inwestowania. Przy okazji (tradycyjnie już ;) ) podłączam się z moją ofertą:
http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=10

Pozdrawiam
Piotr Dąbrowski

Stopazwrotu.pl

Data: 2009-11-05 16:22:45
Autor: azszxz
Szkolenia giełdowe
Dombrek <dombrek@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

W związku z ofertą mam małe pytanie - jak w praktyce bedzie wyglądało
egzekwowanie warunku zawartego w ofercie -
- GWARANCJA WIEDZY LUB ZWROT PIENIĘDZY -
- czy potrzebne bedzie oswiadczenie uczestnika, że kompletnie
nic nie zrozumiał z opowiastek lektorów czy może coś innego?

Data: 2009-11-05 18:03:17
Autor: DJ\(Dominik\)
Szkolenia giełdowe

[...]

Jeśli po szkoleniu, przed rozdaniem certyfikatu, powiesz, że nic nie kumasz, to przeprowadzimy z Tobą małą powtórkę on-line.
Jeśli nadal będziesz twierdził, że nic nie rozumiesz, to dostaniesz zwrot.

Tak czy inaczej, zapraszam do Łodzi.

DJ

Data: 2009-11-05 17:20:26
Autor:
Szkolenia giełdowe
DJ\(Dominik\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a):

> [...]

to przeprowadzimy z Tobą małą powtórkę on-line.
Jeśli nadal będziesz twierdził, że nic nie rozumiesz, to dostaniesz zwrot.

Ta odpowiedz całkowicie mnie satysfakcjonuje i mam nadzieje ze rownie
profesjonalne sa te szkolenia co reakcja na zapytanie.
Dziękuję za zaproszenie ale nie widze mozliwosci aby w kilka godzin
czegokolwiek się nauczyć, mi zajmuje to juz dobrych kilka lat i nadal
uważam ze mało wiem ale życzę powodzenia w tym biznesie.
Napewno dla początkujacych bedzie to jakas wskazówka, na co zwrócic
uwage i wazne ze cena symboliczna a nie jak u konkurencji.
Pozdrawiam.

Data: 2009-11-05 21:40:50
Autor: Dombrek
Szkolenia giełdowe
[...]

Ja najważniejszych rzeczy nauczyłem się w bardzo krótkim czasie. Problem w tym, że nigdy nie wiesz kiedy ten moment nastąpi. Wcale nie trzeba spędzić nad tym 10 lat (choć jestem w tym biznesie dłużej). Czasem wystarczy miesiąc, czasem za mało 30 lat. Nie chodzi o to przecież żeby mieć rację, ale by podążać za rynkiem. Trudne czy łatwe? Myślę, że to trochę jak z Mozartem (za łatwy dla dzieci, za trudny dla dorosłych), choć oczywiście nieporównywalnie prostsze i prymitywniejsze niż Mozart.
Dombrek

Data: 2009-11-05 21:43:15
Autor: Dieter
Szkolenia giełdowe
Chlopaki ze StopyZwrotu.pl wiedza o czym mowia na szkoleniach. Mialem okazje ich sluchac na zywo. To nie sa teoretycy i bajkopisarze, a swoje wieloletnie doswiadczenie przekazuja w sposob przystepny, ukazujac to co naprawde jest istotne w grze na gieldzie. Zdecydowanie polecam ich szkolenia. Dziwie im sie troche, ze za tak mala kase szkola ludzi. Jestem przekonany, ze gdyby szkolenia o takiej tresci prowadzila osoba ze znanym nazwiskiem, to za szkolenia StopyZwrotu placonoby kwote minimum 10 x wieksza.

D.

Data: 2009-11-05 23:05:11
Autor: Bartłomiej Miara
Szkolenia giełdowe
Witam!

Użytkownik <azszxz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcv1gq$gvs$1inews.gazeta.pl...

Dziękuję za zaproszenie ale nie widze mozliwosci aby w kilka godzin
czegokolwiek się nauczyć, mi zajmuje to juz dobrych kilka lat i nadal
uważam ze mało wiem ale życzę powodzenia w tym biznesie.

Bez przesady. W 8 godzin można się sporo nauczyć, temat jest dosyć wąski, przy odrobinie dobrej woli można opanować podstawy AT - to nie czarna magia :)

Bartłomiej Miara

Szkolenia giełdowe