Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji

Data: 2017-11-26 12:38:39
Autor: z
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Kolega się mnie pyta ;-) bo zauważył że w szkole jego syna i w jego firmie ostatnio narastają radykalizacyjne nastroje. Atmosfera staje się nieprzyjemna i trzeba coś z tym zrobić.
Podobno jest fundacja/firma która za niewielkie pieniądze prowadzi takie szkolenia które przywracają zindoktrynowane umysły młodych ale nie tylko słuchaczy na łono zdrowego społeczeństwa.
Słyszał ktoś coś? Jakieś namiary?

PS. Zapomniałem napisać że chodzi mi oczywiście o radykalizację lewacką. takie gendery, socjalizmy i różne demokratyczne zboczenia. :-)

Data: 2017-11-26 04:13:19
Autor: japanizer
On Sunday, November 26, 2017 at 8:38:42 PM UTC+9, z wrote:
[...]

Najbliższy Kościół Katolicki, szkolenia za bukzapłać, od dzieci i młodzieży wymaga się również zlizywania śmietany z kolana księdza.

Data: 2017-11-26 13:18:28
Autor: z
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
A o fundacji IBS masz jakieś informacje?
Warto im powierzyć swoje dzieci?

Data: 2017-11-26 04:53:18
Autor: japanizer
On Sunday, November 26, 2017 at 9:18:31 PM UTC+9, z wrote:
A o fundacji IBS masz jakieś informacje?
Warto im powierzyć swoje dzieci?

Jak nie Kościół Katolicki, to również na Białorusi dość skutecznie walczą z "demokratycznymi zboczeniami", pojedź, rozeznaj się, napiszesz potem jak było.

Data: 2017-11-26 13:01:15
Autor: Budzik
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Użytkownik z z@z.pl ...

A o fundacji IBS masz jakieś informacje?
Warto im powierzyć swoje dzieci?

Zdefiniuj "warto"...

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2017-11-26 19:27:58
Autor: z
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
W dniu 2017-11-26 o 14:01, Budzik pisze:
Zdefiniuj "warto"...

Chciałem poznać opinie o tej fundacji.
Jak działają, czy są skuteczni i czy mają wyniki? Czy tylko defraudują fundusze i przelewają na prywatne konta?

Data: 2017-11-26 21:00:44
Autor: Budzik
[...]

Ale w kontekscie swojego pierwszego postu trudno powiedziec czego tak naprawde oczekujesz wiec musisz zdefiniowac co to znaczy "warto" co to znaczy "skuteczni" etc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2017-11-26 22:41:24
Autor: z
W dniu 2017-11-26 o 22:00, Budzik pisze:
Ale w kontekscie swojego pierwszego postu trudno powiedziec czego tak
naprawde oczekujesz wiec musisz zdefiniowac co to znaczy "warto" co to
znaczy "skuteczni" etc.

Chcę żeby szkoleni stali się mniej radykalni.

Data: 2017-11-26 22:45:58
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

A jak radykalni są bez szkoleń?  Na co mają się zacząć godzić?

Data: 2017-11-26 22:48:37
Autor: z
W dniu 2017-11-26 o 22:45, A. Filip pisze:
A jak radykalni są bez szkoleń?  Na co mają się zacząć godzić?

A co może takie szkolenie? Przejdzie im ochota chodzenia na marsze?

Data: 2017-11-27 01:01:00
Autor: Budzik
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Użytkownik z z@z.pl ...

A jak radykalni są bez szkoleń?  Na co mają się zacząć godzić?

A co może takie szkolenie? Przejdzie im ochota chodzenia na marsze?

Na ktore marsze?
Chcesz zmienic ich poglady czy tylko kwestie pokazywania ich na zewnatrz?

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2017-11-27 08:05:34
Autor: z
W dniu 2017-11-27 o 02:01, Budzik pisze:
Na ktore marsze?
Chcesz zmienic ich poglady czy tylko kwestie pokazywania ich na zewnatrz?

Oczywiście że wszystkie.
Oczywiście że chce wpłynąć na umysły, zindoktrynować i wyprać mózgi.
Poważnie podchodzę do zagadnienia i nie interesują mnie półśrodki
Dlatego pytam czy ta fundacja podoła?

Data: 2017-11-27 17:00:07
Autor: Budzik
[...]

Jezeli maja przestac chodzic na wszystkie marsze to znaczy ze chcesz aby wyzbyli sie pogladów...
No to moze duzo TV z jakimis bezsensownymi telenowelami, troche gier komputerowych, zero ksiazek i bron boze hobby...?

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2017-11-27 21:32:36
Autor: z
W dniu 2017-11-27 o 18:00, Budzik pisze:

[...]

Ale pewna fundacja/firma robi coś więcej tu i teraz. Przynajmniej tak się chwalą. Ściema? Kolejna defraudacja funduszy europejskich?

Data: 2017-11-28 04:01:15
Autor: Budzik
[...]

Przeprowadz sledztwo i daj znac!

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2017-11-27 11:55:53
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 22:48 z <z@z.pl> pisze:

W dniu 2017-11-26 o 22:45, A. Filip pisze:
A jak radykalni są bez szkoleń?  Na co mają się zacząć godzić?

A co może takie szkolenie? Przejdzie im ochota chodzenia na marsze?

Będzie dobrozmianowe pałowanie?

--
stevep

Data: 2017-11-26 13:14:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 26 listopada 2017 12:38:42 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

Żeby walczyć z radykalizacją, to trzeba uwaga! w obie strony (w prawą i w lewą).
Osobiście do genderystów mam stosunek nijaki, ponieważ zwykłe trzymanie się
z daleka od ich tematyki (mówiąc krótko olanie) jest wystarczającym przed nimi
zabezpieczeniem. Podobnie ta część socjalizmów, która nie określa się jako
komunizmy, tylko jako socjaldemokracja i inne takie. Z tym wszystkim upora się
prędzej czy później wolny rynek, ewolucja genetyczna etc.

Bardziej mnie martwią różne grupy anarchizujące zarówno z prawej, jak i z lewej
strony sceny politycznej, które głoszą potrzebę konfliktów zbrojnych.
Pytanie, jak deradykalizować taką młodzież, która utożsamia się z takimi grupami a nawet uprawiającymi wprost  rozbójnictwo, to dopiero jest kwestia deradykalizacji. I wtedy dopiero trzeba szukać możliwości obrony psychicznej.

Data: 2017-11-26 14:38:24
Autor: jacekbialy80
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Wolny rynek nigdy nie upora się z lewactwem, gdyż istotą lewactwa nie jest taka czy inna doktryna ekonomiczna. Istotą lewactwem jest nienawiść do ludzkiej cywilizacji i wszelkich społecznych warstw będących tej cywilizacji nośnikiem. Marksistowska ekonomia była (a gdzieniegdzie jeszcze jest) jedynie narzędziem niszczenia świata, z którego to narzędzia marksizm potrafił często rezygnować dla doraźnych korzyści (np. NEP).
Jeśli chodzi o faszystów, jest to zmutowany marksizm, którego nie można przyszywać prawicy tylko dlatego, że okolicznościowo może być skonfliktowany z jakimś innym, bardziej wyrazistym lewactwem.
Dzisiejsze lewactwo na Zachodzie pochodzi ze spuścizny Lwa Trockiego, lecz również oddala się ono od swego pierwowzoru. W odroznieniu od marksizmu-leninizmu przezywane jest dzisiaj marksizmem-lesbianizmem, lecz podobnie jak ten pierwszy uderza w tradycyjne wartości ludzkiej cywilizacji i doprawdy trudno tu oczekiwać, żeby wolny rynek miał być na to lekarstwem.
Jeśli zaś chodzi o doktrynę Lenina, również ona jest mutacją, która wyrzuciła z Marksa jego rasizm z prostego powodu: Rewolucja nie wybuchła, jak chcieli klasycy w białej Europie, lecz na obszarze będącym tyglem różnych ras i narodów. Dlatego komintern musiał klasyków ocenzurować z perełek takich jak 'biologiczne podstawy problemu żydowskiego', 'nieużyteczni Słowianie i inne brudno-białe rasy' i wielu innych bardziej dosadnych poglądów. W cenzurowaniu Marksa pomagał Adolf Hitler, który paląc jego książki przywłaszczył sobie niektóre treści.
Na uwagę zasługują też dzisiejsze Chiny Ludowe, które z doktryny Mao wyeluowały w system, który dzisiaj przypomina III Rzeszę. Element rasistowski przewija się tam wokół sprawy człowieka pekińskiego, którego tamtejsi ideolodzy utożsamiają za odrębny ludzki gatunek, od którego mają pochodzić dzisiejsi mongoloidzi (mają tam nawet muzeum człowieka pekińskiego, lecz sprawa nie jest eksponowana na zewnątrz).

Data: 2017-11-27 01:33:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 26 listopada 2017 23:38:26 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
[...]

Zapomniałeś Jacek o marxizmie-lennonizmie:
http://globetribune.info/wp-content/uploads/2011/05/AbkhaziaMarxLennonEnlargeSheet.jpg
("Time flies like an arrow; fruit flies like a banana")

Data: 2017-11-27 13:10:01
Autor: jacekbialy80
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Nu.. Zapomniałem, ale o marksizmie-dżihadyzmie, który pierwotnie był zemstą towarzysza Stalina na państwie Izrael za to, że tamtejsi komuniści dali się przekupić bogatym Żydom z Ameryki.

Data: 2017-11-27 11:58:27
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 23:38 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
To autorstwa Marksa, Lenina, Stalina, czy Engelsa?

--
stevep

Data: 2017-11-27 12:16:13
Autor: jacekbialy80
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Nie zapytaliście tutaj o towarzysza Mao Tse Tunga, a to może być błąd towarzyszu Pietrzyowski. Bo Chiny Ludowe rosną na potęgę, więc może się wkrótce okazać, że nie potrafiliście myśleć dialektycznie.
_kolektyw

Data: 2017-11-27 12:28:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 21:16:15 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Eee... panowie, ale u Kung-fu guys to teraz kapitalizm kwitnie.
A może to tylko "Chop-Suey Communism"? W każdym razie prywaciarstwo i własność mają się tamój w Kitaju jak najlepiej.

Data: 2017-11-27 13:03:01
Autor: jacekbialy80
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Prywaciarstwo tam kwitnie jak niegdyś w narodowo-socjalistycznej Rzeszy. Tyle, że doktor Mengele nie potrafił przeszczepiać ludzkich organów. Gdyby potrafił, to że swojego bloku nr. 10 zrobiłby niemieckie Eldorado.

Data: 2017-11-28 12:01:45
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 21:16 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Nie potrafię komuchu.

--
stevep

Data: 2017-11-28 03:58:25
Autor: jacekbialy80
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
No to po co wchodziłeś do GazWyb-u?
Przecież Ojciec Redaktor po to stworzył Kościół Lewosławny, żeby dialektycznie wyjaśnić dziejową konieczność okrągłego mebla. Bez tej dialektyki wali się cała IIIRP, bo jeśli nie wiara, to jednak zdrada.

Data: 2017-11-28 15:14:33
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 12:58 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
To ociec Rydzyk ma coś wspólnego z Wyborczą?

--
stevep

Data: 2017-11-28 10:48:08
Autor: jacekbialy80
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Jaki Rydzyk Stefan? Gdy Ojciec Redaktor się dowie, że go mylą z Ojcem Dyrektorem, to przestanie się jąkać z wrażenia!

Data: 2017-11-29 07:03:55
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 19:48 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Jaki Rydzyk Stefan? Gdy Ojciec Redaktor się dowie, że go mylą z Ojcem  Dyrektorem, to przestanie się jąkać z wrażenia!

Ja wiem tylko o oćcu Rydzyku.

--
stevep

Data: 2017-11-29 08:08:46
Autor: A. Filip
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jaki Rydzyk Stefan? Gdy Ojciec Redaktor się dowie, że go mylą z Ojcem
Dyrektorem, to przestanie się jąkać z wrażenia!

Jąka się ojciec redaktor czy brat nad-redaktor?

Data: 2017-11-29 04:33:21
Autor: jacekbialy80
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Braciszek to może kręcić jakimś klasztorem. Ale jak się zakłada nowy kościół, to się jest ojcem założycielem.

Data: 2017-11-29 06:08:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 29 listopada 2017 13:33:22 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
Braciszek to może kręcić jakimś klasztorem. Ale jak się zakłada nowy kościół, to się jest ojcem założycielem.

To jest chyba Kościół Św. Spokoju pod wezw. bł. Judasza, jak to pewni
komentatorzy dot. GW zauważyli. Ale słaby kościół, z którym łatwo można walczyć,
tylko w niewielu aspektach wojowniczy i to tam, gdzie potrząsanie szabelką
na mało się zda. Jeżeli się chce założyć 3-cią opcję, to jednak schody
zaczynają się przy konkurencji PiS-iorów.

Data: 2017-11-29 08:15:15
Autor: jacekbialy80
Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji
Nie ważny jest sam 'kościół', gdyż pismo takie nigdy nie było celem samym w sobie. Kiedy Wyborcza pozostawi w umyśle człowieka trwały ślad, wtedy on nie musi już jej czytać. Kiedy GW przestaje się podobać, dotychczasowy jej czytelnik znajduje sobie podobnego klona, który zaspokaja schematy mentalne urobione przez oryginał. Jakie to schematy?
Najlepiej widać to w polityce, na użytek której Gazeta Wyborcza powstała i w której materializuje się jej oszukańczy 'świat wartości'. Oto pod kolejnymi nazwami i kolejnymi hasłami władzę z niewielkimi przerwami sprawuje polityczna formacja, której jedynym paradygmatem jest odwoływanie się do mentalności niewolniczej, jaką większość z nas wyniosła z totalitarnej epoki.
Jądrem tej mentalności jest niezdolność do rozliczenia środowisk, które w tej epoce sprawowały nadzór nad krajem, co jest główną przeszkodą dla budowania normalnych struktur władzy i normalnego społeczeństwa. Kolejne partie polityczne wybierane do Sejmu przez czytelników Gazety Wyborczej rzucają hasła nowoczesności, europejskości, które w praktyce realizują się w postaci 'murzyńskości' (min. Sikorski). Europejskie państwo istnieje tylko na mapie (czyli teoretycznie), co nie powinno dziwić, gdyż odwoływanie się do instynktów niewolnika innej państwowości nie przyniesie.
Do niedawna myślałem, że opisany powyżej proces jest społecznie nieodwracalny, że wzorem niektórych afrykańskich krajów zacznie przenosić się na kolejne pokolenia. Okazuje się jednak, że pokolenie urodzone po rozpadzie komunistycznego systemu jest pozbawione niewolniczych kompleksów swoich rodziców, więc nie potrzebuje ich leczyć systemem pojęć i wartości kreowanym przez Wyborczą i jej ideologiczne klony. A skoro ktoś ich nie czyta lub nie ogląda, to trudno mu zrozumieć program politycznej partii, która w istocie żadnego programu nie posiada, prócz ochrony tego, co pozostało po zbrodniczych strukturach PRL.
Pozdrawiam
Jacek

Data: 2017-11-27 02:20:14
Autor: andal
On Sun, 26 Nov 2017 13:14:48 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Jakubie, nawolywania do konfluktow zbrojnych nazywasz anarchia ?

oni Ciebie tak nazwa jak tylko to uslysza

poza tem inmho od tego nie ma obrony, jestesmy skazani na samounicestwienie/armagedon

Data: 2017-11-27 01:51:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 03:20:17 UTC+1 użytkownik andal napisał:

> [...]

oni Ciebie tak nazwa jak tylko to uslysza

poza tem inmho od tego nie ma obrony, jestesmy skazani na samounicestwienie/armagedon

Jak to nie ma obrony?

"Rouse up O Young Men of the New Age! Set your foreheads against the ignorant Hirelings! For we have Hirelings in the Camp, the Court, & the University: who would if they could for ever depress Mental & prolong Corporeal War."

Szkolenia z przeciwdziałania radykalizacji