[komercyjne] Szkolenia zimowe na Babiej Górze

Data: 2014-01-22 04:23:44
Autor: Marek
[komercyjne] Szkolenia zimowe na Babiej Górze
A park tego nie wspiera? Zajrzałem na stronę i tam też nie widzę go wśród firm i instytucji współpracujących.
Pewnie dlatego, że szkolenie teoretyczne odbywa się w schronisku, a praktyczne - na legalnie dostępnej części góry, czyli od świtu do zmierzchu na szlakach (z wyłączeniem Perci Akademików) lub po słowackiej stronie. Choć jako tako wysokogórski "warun" jest tylko po polskiej.. Jestem naiwny? :)
Byłem kiedyś na niezatwierdzonym przez dyrekcję BgPN szkoleniu na Babiej. To było jednocześnie najbardziej nieprzyjemne spotkanie z filancami.
Jeśli macie zgodę parku na działanie w tak "cennym przyrodniczo" terenie, to jakich argumentów użyliście, by ją uzyskać?
--
Marek

[komercyjne] Szkolenia zimowe na Babiej Górze