Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Szkolenie PPL(A) - gdzie

Szkolenie PPL(A) - gdzie

Data: 2009-12-06 09:46:03
Autor: Kamil Olszewski
Szkolenie PPL(A) - gdzie
Witam,
Chcialbym rozpoczac szkolenie PPL(A) - teoretyczne i praktyczne - wstepnie planuje je odbyc w AW, ale moze polecacie jakies inne miejsce w okolicach Warszawy ? Generalnie dysponuje czasem jedynie w weekendy.

Pozdrawiam
Kamil Olszewski

Data: 2009-12-07 11:04:20
Autor: Lukasz Jachowicz
Szkolenie PPL(A) - gdzie
Kamil Olszewski napisał(a):
 Witam,
 Chcialbym rozpoczac szkolenie PPL(A) - teoretyczne i praktyczne - wstepnie  planuje je odbyc w AW, ale moze polecacie jakies inne miejsce w okolicach  Warszawy ? Generalnie dysponuje czasem jedynie w weekendy.

Ja mogę podzielić się doświadczeniami ze szkołą Silviar.net - własne lotnisko,
samolotów nie brakuje, instruktorzy dostępni, infrastruktura cały czas się
rozbudowuje (ostatnio doszedł symulator, duży budynek dla pilotów itp). To zalety.

Główna wada - poza Warszawą, ale ty chcesz się uczyć w weekendy, więc to żadna przeszkoda.

Dojazd prosty - wałem miedzeszyńskim i w stronę Puław. Lotnisko jest mniej
więcej na wysokości Góry Kalwarii.

ł.
ps: z firmą nie jestem związany poza tym, że się tam szkolę.

Data: 2009-12-15 17:05:31
Autor: Vex
Szkolenie PPL(A) - gdzie
Lukasz Jachowicz pisze:
Kamil Olszewski napisał(a):
 Witam,
 Chcialbym rozpoczac szkolenie PPL(A) - teoretyczne i praktyczne - wstepnie  planuje je odbyc w AW, ale moze polecacie jakies inne miejsce w okolicach  Warszawy ? Generalnie dysponuje czasem jedynie w weekendy.

Ja mogę podzielić się doświadczeniami ze szkołą Silviar.net - własne lotnisko,
samolotów nie brakuje, instruktorzy dostępni, infrastruktura cały czas się
rozbudowuje (ostatnio doszedł symulator, duży budynek dla pilotów itp). To zalety.


Hej!
ja właśnie jestem na teoretycznym w Silvair i bardzo sobie chwalę. Wykłady w trybie weekendowym ( 9-17 ) w Warszawie tuż przy metrze Stokłosy, tak więc dojazd rewelacja.

Pozdrowienia!

Data: 2009-12-08 02:13:48
Autor: Miszka
Szkolenie PPL(A) - gdzie
Ja właśnie skończyłam kurs w Unitedsky. Długo się zastanawiałam jaki
ośrodek wybrać na kurs teoretyczny porównując ceny, godziny,
wykładowców, itd. Część praktyczną mam już zaklepaną u mnie w
Areoklubie. Wybrałam Unitedsky bo przekonały mnie nazwiska wykładowców
i nie zawiodłam się. Świetni fachowcy, dużo się dowiedziałam .... jakby
co polecam ... no i dają dobre obiady;))

Data: 2009-12-08 03:37:32
Autor: Anioł
Szkolenie PPL(A) - gdzie

Z czystym sumieniem polecam Dęblin. Dojazd wprawdzie trochę mi
zajmował (ok. 1,5 h z Wawy - zarówno samochodem, pociągiem ok. 1h),
ale cenowo i tak wychodzi lepiej, a szkolenie zarówno teoretyczne jak
i praktyczne jest na bardzo wysokim poziomie. Szkoliłem się
weekendowo.

pzdr
Anioł

Data: 2009-12-13 19:13:36
Autor: Jan Werbiński
Szkolenie PPL(A) - gdzie
A co powiecie o Florydzie?
Np JAA PPL http://www.flyoba.com/welcome.php
Na dzień dzisiejszy cena po uwzględnieniu kosztów transportu i mieszkania porównywalna.
Czy z taką licencją można latać w RP?
Ile prawdy jest w historiach, którymi szefowie szkolenia aeroklubów zniechęcają pytających o szkolenie w USA?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-12-13 19:58:05
Autor: Ralph
Szkolenie PPL(A) - gdzie
Nie wiem jakie historie krążą, ale mój instruktor stwierdził, że jego
wycieczka na Florydę po kursie PPL w celu nabijania godzin przed rozpoczęciem
CPL była totalnie zmarnowaną inwestycją.  Codziennie piękna pogoda, płaski
teren, żadnych niespodzianek, czego się można nauczyć w takich warunkach??? Bardzo się cieszę, że swój kurs robiłem w Anglii i latałem bardzo często przy
złej pogodzie, a pod koniec kursu jak już zrobiłem z zapasem cały program, a
do wymaganych 45 godzin jeszcze trochę zostało, to nawet instruktor brał mnie
specjalnie na latanie przy nielotnej dla VFR pogodzie (oficjalnie lataliśmi
IMC) i uczył mnie radzenia sobie w ekstremalnych sytuacjach.  Przyznaję, że
niezła to była szkoła, prawdziwa ekstrema... Dzięki temu teraz jestem dość
dobrze przygotowany do bezpiecznego latania w trudnych warunkach, oczywiście
czuję przed pogodą respekt, ale potrafię sobie radzić i przede wszystkim nie
robić głupot.

Dużą zaletą szkolenia w USA (czy UK) jest za to nauka komunikacji radiowej w
języku angielskim.  Z własnego doświadczenia powiem, że znacznie łatwiej po
lataniu w kraju anglojęzycznym zacząć latać w Polsce niż najpierw latać w
Polsce i dopiero potem przeżyć szok lecąc za granicę.

--


Szkolenie PPL(A) - gdzie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona