Data: 2009-12-06 09:46:03 | |
Autor: Kamil Olszewski | |
Szkolenie PPL(A) - gdzie | |
Witam,
Chcialbym rozpoczac szkolenie PPL(A) - teoretyczne i praktyczne - wstepnie planuje je odbyc w AW, ale moze polecacie jakies inne miejsce w okolicach Warszawy ? Generalnie dysponuje czasem jedynie w weekendy. Pozdrawiam Kamil Olszewski |
|
Data: 2009-12-07 11:04:20 | |
Autor: Lukasz Jachowicz | |
Szkolenie PPL(A) - gdzie | |
Kamil Olszewski napisał(a):
Witam, Ja mogę podzielić się doświadczeniami ze szkołą Silviar.net - własne lotnisko, samolotów nie brakuje, instruktorzy dostępni, infrastruktura cały czas się rozbudowuje (ostatnio doszedł symulator, duży budynek dla pilotów itp). To zalety. Główna wada - poza Warszawą, ale ty chcesz się uczyć w weekendy, więc to żadna przeszkoda. Dojazd prosty - wałem miedzeszyńskim i w stronę Puław. Lotnisko jest mniej więcej na wysokości Góry Kalwarii. ł. ps: z firmą nie jestem związany poza tym, że się tam szkolę. |
|
Data: 2009-12-15 17:05:31 | |
Autor: Vex | |
Szkolenie PPL(A) - gdzie | |
Lukasz Jachowicz pisze:
Kamil Olszewski napisał(a): Hej! ja właśnie jestem na teoretycznym w Silvair i bardzo sobie chwalę. Wykłady w trybie weekendowym ( 9-17 ) w Warszawie tuż przy metrze Stokłosy, tak więc dojazd rewelacja. Pozdrowienia! |
|
Data: 2009-12-08 02:13:48 | |
Autor: Miszka | |
Szkolenie PPL(A) - gdzie | |
Ja właśnie skończyłam kurs w Unitedsky. Długo się zastanawiałam jaki
ośrodek wybrać na kurs teoretyczny porównując ceny, godziny, wykładowców, itd. Część praktyczną mam już zaklepaną u mnie w Areoklubie. Wybrałam Unitedsky bo przekonały mnie nazwiska wykładowców i nie zawiodłam się. Świetni fachowcy, dużo się dowiedziałam .... jakby co polecam ... no i dają dobre obiady;)) |
|
Data: 2009-12-08 03:37:32 | |
Autor: Anioł | |
Szkolenie PPL(A) - gdzie | |
Z czystym sumieniem polecam Dęblin. Dojazd wprawdzie trochę mi zajmował (ok. 1,5 h z Wawy - zarówno samochodem, pociągiem ok. 1h), ale cenowo i tak wychodzi lepiej, a szkolenie zarówno teoretyczne jak i praktyczne jest na bardzo wysokim poziomie. Szkoliłem się weekendowo. pzdr Anioł |
|
Data: 2009-12-13 19:13:36 | |
Autor: Jan Werbiński | |
Szkolenie PPL(A) - gdzie | |
A co powiecie o Florydzie?
Np JAA PPL http://www.flyoba.com/welcome.php Na dzień dzisiejszy cena po uwzględnieniu kosztów transportu i mieszkania porównywalna. Czy z taką licencją można latać w RP? Ile prawdy jest w historiach, którymi szefowie szkolenia aeroklubów zniechęcają pytających o szkolenie w USA? -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2009-12-13 19:58:05 | |
Autor: Ralph | |
Szkolenie PPL(A) - gdzie | |
Nie wiem jakie historie krążą, ale mój instruktor stwierdził, że jego
wycieczka na Florydę po kursie PPL w celu nabijania godzin przed rozpoczęciem CPL była totalnie zmarnowaną inwestycją. Codziennie piękna pogoda, płaski teren, żadnych niespodzianek, czego się można nauczyć w takich warunkach??? Bardzo się cieszę, że swój kurs robiłem w Anglii i latałem bardzo często przy złej pogodzie, a pod koniec kursu jak już zrobiłem z zapasem cały program, a do wymaganych 45 godzin jeszcze trochę zostało, to nawet instruktor brał mnie specjalnie na latanie przy nielotnej dla VFR pogodzie (oficjalnie lataliśmi IMC) i uczył mnie radzenia sobie w ekstremalnych sytuacjach. Przyznaję, że niezła to była szkoła, prawdziwa ekstrema... Dzięki temu teraz jestem dość dobrze przygotowany do bezpiecznego latania w trudnych warunkach, oczywiście czuję przed pogodą respekt, ale potrafię sobie radzić i przede wszystkim nie robić głupot. Dużą zaletą szkolenia w USA (czy UK) jest za to nauka komunikacji radiowej w języku angielskim. Z własnego doświadczenia powiem, że znacznie łatwiej po lataniu w kraju anglojęzycznym zacząć latać w Polsce niż najpierw latać w Polsce i dopiero potem przeżyć szok lecąc za granicę. -- |
|