Szkolenie młodzieży a'la PZPN trwa w n ajlepsze

Data: 2011-05-02 21:09:12
Autor: Mane
Szkolenie młodzieży a'la PZPN trwa w n ajlepsze
Śmieszą mnie tego typu wypowiedzi, nie chce mi się wierzyć, że sędzia dorosły facet który "gra" o swoją dalszą karierę kreci lody w jakimś śmiesznym meczu w śmiesznych rozgrywkach w których wszyscy graja o nic tylko dlatego, że jedną z drużyn jest z jego miasta.

Szkolenie młodzieży a'la PZPN trwa w n ajlepsze