Szkolenie m³odzie¿y a'la PZPN trwa w najlepsze

Data: 2011-05-01 20:41:06
Autor: yamma
Szkolenie m³odzie¿y a'la PZPN trwa w najlepsze
Za legia.com:
"M³oda Legia przegra³a 0:2 ze swoimi rówie¶nikami z Widzewa £ód¼. Legioni¶ci koñczyli mecz w ósemkê, poniewa¿ czerwonymi kartkami ukarani zostali Mateusz Cichocki, Dominik Furman i Wojciech Lisowski. Na trybuny odes³any zosta³ trener Cesar Sanjuan.

- Ciê¿ko mi to komentowaæ. Mogê zaznaczyæ tylko, ¿e koñczyli¶my w ósemkê, a dzisiejsze spotkanie prowadzi³a trójka sêdziowska z £odzi. Najwiêcej o dzisiejszym meczu mogliby powiedzieæ zawodnicy wyrzuceni z boiska. - skomentowa³ pora¿kê trener Dariusz Banasik. W ca³ym spotkaniu arbiter pokaza³ 13 kartek, w tym 8 dla Legii.

O spotkaniu z Widzewem opowiedzia³ wyrzucony z boiska Dominik Furman: - W pierwszej po³owie zagrali¶my bezbarwnie, wiêc w przerwie sztab szkoleniowy przeprowadzi³ kilka roszad. To poprawi³o nasz± grê. Niestety pod koniec spotkania sêdziowie rozpoczêli swoje "show". Z boiska wyrzucili mnie, Mateusza Cichockiego i Wojtka Lisowskiego, a w trakcie spotkania podpowiadali zawodnikom Widzewa, kiedy powinni siê przewróciæ."

A potem siê wszyscy dziwi±, ¿e seniorzy sprzedaj± mecze...
yamma

Data: 2011-05-01 21:01:29
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Szkolenie m³odzie¿y a'la PZPN trwa w najlepsze
Pewna osoba, czyli yamma
o¶wiadczy³a nam oto tak, jak widaæ poni¿ej:

[...]

Kiedy poznamy wersjê drugiej i trzeciej, sêdziów, strony?
Co do sêdziów, to chyba kto¶ wyrazi³ na to zgodê,
aby byli to sêdziowie z miasta £ód¼.
?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-01 21:09:59
Autor: yamma
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

[...]

Prawdopodobnie nigdy. PZPN ma to w dupie, pismaki te¿ maj± to w dupie. Generalnie, wszyscy maj± w dupie twór pod nazw± M³oda Ekstraklasa. Oczywi¶cie dopóki kto¶ wa¿ny nie zapyta "A co z tym szkoleniem m³odzie¿y?".
Jest nadzieja, ¿e ch³opaki z legia.com byli tam z kamer±, to mo¿e zobaczymy to w skrócie.

Co do sêdziów, to chyba kto¶ wyrazi³ na to zgodê,
aby byli to sêdziowie z miasta £ód¼.
?

Nie znam zasad ale podejrzewam, ¿e s± takie same jak w lidze czyli obsadê sêdziowsk± wyznacza PZPN.
yamma

Data: 2011-05-01 22:01:25
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[...]

I bez skrupu³ów,
zgodnie z przepisami wyznacza z miasta dru¿yny przeciwnej?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-01 22:13:59
Autor: yamma
[...]

A my¶lisz, ¿e kto¶ tam siê tym przejmuje?
yamma

Data: 2011-05-04 19:35:45
Autor: Fedor
W dniu 2011-05-01 21:09, yamma pisze:
Jest nadzieja, ¿e ch³opaki z legia.com byli tam z kamer±, to mo¿e
zobaczymy to w skrócie.

LL wrzucila:
http://www.youtube.com/watch?v=_PEqOHG3tyk

Data: 2011-05-01 21:50:09
Autor: Pawel
W dniu 2011-05-01 20:41, yamma pisze:
[...]

Dla mnie to jest sprawa do prokuratury.
Pamiêtam, jak kumpel, który za m³odu gra³ w tramkarzach "Okêcia" opowiada³ mi akcjê, jak to jechali gdzie¶ na mecz, wchodzi prezes do autokaru i mówi:
"- ch³opaki wiem, ¿e wyda siê wam to dziwne, ale musicie przegraæ ten mecz"

Data: 2011-05-02 21:09:12
Autor: Mane
Szkolenie młodzieży a'la PZPN trwa w n ajlepsze
Śmieszą mnie tego typu wypowiedzi, nie chce mi się wierzyć, że sędzia dorosły facet który "gra" o swoją dalszą karierę kreci lody w jakimś śmiesznym meczu w śmiesznych rozgrywkach w których wszyscy graja o nic tylko dlatego, że jedną z drużyn jest z jego miasta.

Szkolenie m³odzie¿y a'la PZPN trwa w najlepsze