Szkolenie pracownika w pracy

Data: 2010-04-15 09:25:41
Autor: Michał Gut
Szkolenie pracownika w pracy
doskonałe pytanie! tez chetnie poznam opinie innych.

Moim zdaniem nie moze cie zmusić. Może próbować zwolnić ciebie wtedy dyscyplinarnie co nie znaczy, że nie podważysz dyscyplinarki w sadzie pracy.
Po prostu nie ma on narzedzi zeby ciebie do tego zmusić.

jedyna karta przetargowa to dla swietego spokoju mozesz chciec miec czysto w papierach a nie wlóczyć się po sądach.

sir

Data: 2010-04-15 07:48:27
Autor: Massai
Michał Gut wrote:

doskonałe pytanie! tez chetnie poznam opinie innych.

Moim zdaniem nie moze cie zmusić. Może próbować zwolnić ciebie
wtedy dyscyplinarnie co nie znaczy, ĹĽe nie podwaĹĽysz dyscyplinarki
w sadzie pracy.  Po prostu nie ma on narzedzi zeby ciebie do tego
zmusić.

Odchodząc masz przekazać obowiązki, a nie nauczyć fachu nowego
pracownika.
Poinformować o realizowanych projektach, przekazać materiały robocze
itp.

Bo w ekstremalnej sytuacji można sobie wyobrazić że pracodawca
przyprowadza łebka po maturze, i mówi "proszę go przeszkolić w tym
co pan robi. Nic mnie nie obchodzi że pan się tego uczył 10 lat,
macie 3 dni".

A do dyscyplinarki musiałby mieć jakieś podstawy.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-15 10:07:58
Autor: Icek
> [...]
> wtedy dyscyplinarnie co nie znaczy, że nie podważysz dyscyplinarki
> w sadzie pracy.  Po prostu nie ma on narzedzi zeby ciebie do tego

Odchodz±c masz przekazać obowi±zki, a nie nauczyć fachu nowego
[...]

A do dyscyplinarki musiałby mieć jakie¶ podstawy.

ale moge tez osbie wyobrazic sytuacje kogos kto doskonale zna sie na tych
sprawach a przeszkolenie tak naprawde obejmuje tajniki danego stanowiska
pracy

Icek

Data: 2010-04-15 10:46:22
Autor: Massai
Icek wrote:

> [...]

ale moge tez osbie wyobrazic sytuacje kogos kto doskonale zna sie na
tych sprawach a przeszkolenie tak naprawde obejmuje tajniki danego

To tylko hasła.
"tajniki stanowiska pracy" czyli co? "Tamten go¶ć jest wredny i często
chce mieć na wczoraj" czy też "jak przygotowujesz raport, to kliknij
tu, tu, potem sformatuj tak i tak"? A może "jak obrabiasz materiał dla
na¶wietlarni, to ustwiasz tak i siak (i tu 3 godziny wykładu)"?

--
Pozdro
Massai

Szkolenie pracownika w pracy