Szkolenie szybowcowe w lipcu?

Data: 2009-07-07 12:24:07
Autor: cashanka
Szkolenie szybowcowe w lipcu?
Witam,
Mam takie pytanie, ukonczylem wlasnie w Aeroklubie Krakowskim szkolenie
teoretyczne szybowcowe, jednak ze wzgledu na duza ilosc uczestnikow nie mam
pewnosci, ze uda mi sie zrobic szkolenie praktyczne w lipcu. W zwiazku z
tym, ze w sierpniu czeka mnie wyjazd zwiazany z praca, moze wyjsc tak, ze
nie uda mi sie w tym roku ukonczyc kursu. Czy orientujecie sie, gdzie w
okolicy Krakowa jest jeszcze mozliwosc zrobienia kursu praktycznego w lipcu,
powiedzmy do pierwszego tygodnia sierpnia?

Data: 2009-07-08 08:21:34
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "cashanka" <cashanka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2v7o8$5oc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dwoje Krakusów robi właśnie kurs w Przylepie. Podobno opłacało im się tu przyjechać.
Wkrótce rozpoczęcie kolejnego kursu podstawowego. Chyba w przyszłym tygodniu się zaczyna.
Dzwoń.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Szkolenie szybowcowe w lipcu?