Szkolenie w Moskwie dalo rezultat - wybory w dupie.

Data: 2014-11-19 12:39:28
Autor: Marek
Szkolenie w Moskwie dalo rezultat - wybory w dupie.
Teraz SLD wyplywa na obronce demokracji.

Data: 2014-11-19 21:53:52
Autor: u2
W dniu 2014-11-19 o 21:39, Marek pisze:
Teraz SLD wyplywa na obronce demokracji.

w sumie tysz sa poszkodowani przez sitwe ubecka:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-19 12:58:25
Autor: Marek
W dniu środa, 19 listopada 2014 21:53:51 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-11-19 o 21:39, Marek pisze:
> Teraz SLD wyplywa na obronce demokracji.

w sumie tysz sa poszkodowani przez sitwe ubecka:)

Widac, ze sitwa postawila na kogos innego...

Data: 2014-11-19 13:07:05
Autor: leming.show
W dniu środa, 19 listopada 2014 21:58:26 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> Widac, ze sitwa postawila na kogos innego...

"My weźmiemy władzę, a wy Polacy pójdziecie z torbami". Giedroyć dodał, że "Nasi ludzie są już przy władzy, mamy kontakty i tylko czekamy na odpowiedni czas i ujawnimy prawdziwe nazwiska". Geremek bez kurtuazji powiedział: "Wypierdolimy Polaków i sami będziemy rządzić". Jak echo to samo powtórzy Michnik. Powiedziałem im, że to się uda po moim trupie.
http://lustracja.net/index.php/ciekawe-publikacje/164-michnik-my-wezmiemy-wladze-a-wy-polacy-pojdziecie-z-torbami

Wyjebali komucha, wyjebali kosciolkowych(ks.jankowskiego) i rzadza:)

A gdy jankowski zorientowal sie ze robia go w chuja, bylo po ptokach,
pozostalo mu uprawiac antysemityzm z ambony:)

Data: 2014-11-19 22:13:55
Autor: u2
W dniu 2014-11-19 o 21:58, Marek pisze:
w sumie tysz sa poszkodowani przez sitwe ubecka:)

Widac, ze sitwa postawila na kogos innego

to widac bylo juz po zamachu w Smolensku gdzie wykonczyli Szmajdzinskiego.

Data: 2014-11-19 13:21:09
Autor: Marek
W dniu środa, 19 listopada 2014 22:14:08 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Widac, ze sitwa postawila na kogos innego

to widac bylo juz po zamachu w Smolensku gdzie wykonczyli Szmajdzinskiego..

Upadl Palikot, Kwach na marginesie, teraz Miller...ciekawe, kto sie skumal z dawna sitwa ?

Data: 2014-11-19 22:22:52
Autor: u2
W dniu 2014-11-19 o 22:21, Marek pisze:
to widac bylo juz po zamachu w Smolensku gdzie wykonczyli Szmajdzinskiego.

Upadl Palikot, Kwach na marginesie, teraz Miller...ciekawe, kto sie skumal z dawna sitwa ?

palikmiot i kwass to zydki, o millerze tego nie mozna powiedziec:)

Data: 2014-11-19 13:34:17
Autor: Marek
W dniu środa, 19 listopada 2014 22:22:51 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Upadl Palikot, Kwach na marginesie, teraz Miller...ciekawe, kto sie skumal z dawna sitwa ?

palikmiot i kwass to zydki, o millerze tego nie mozna powiedziec:)

Moze dlatego teraz odpada ?

Data: 2014-11-19 22:37:04
Autor: u2
W dniu 2014-11-19 o 22:34, Marek pisze:
palikmiot i kwass to zydki, o millerze tego nie mozna powiedziec:)

Moze dlatego teraz odpada ?

musi sie odroznic od palikmiota oraz od pelomafii, Polacy nigdy nie wybacza palikmiotowi ani pelomafii:)

Data: 2014-11-19 13:40:24
Autor: Marek
W dniu środa, 19 listopada 2014 22:37:03 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Moze dlatego teraz odpada ?

musi sie odroznic od palikmiota oraz od pelomafii, Polacy nigdy nie wybacza palikmiotowi ani pelomafii:)

Kiedys moiono, ze komuchom tez nie wybaczą.

Data: 2014-11-20 04:45:53
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 22:22 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Zaglądałeś mu do rozporka?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-20 04:44:57
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 21:58 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]
> Teraz SLD wyplywa na obronce demokracji.

w sumie tysz sa poszkodowani przez sitwe ubecka:)

Widac, ze sitwa postawila na kogos innego...

Ta SKO(K)-czna?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-20 02:42:16
Autor: MarkWoydak
Szkolenie w Moskwie dalo rezultat - wybory w dupie.
buc "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:70cd50c2-61db-4be7-b1a6-fa0847847201googlegroups.com...
Teraz SLD wyplywa na obronce demokracji.

SLD to takie same lesne dziadki jak PKW.

MW

Szkolenie w Moskwie dalo rezultat - wybory w dupie.