Szkolone partnerki posłów PiS

Data: 2014-11-09 14:19:18
Autor: MarkWoydak
Szkolone partnerki posłów PiS

"Partnerki polityków nie są szkolone w tym, jak się mają zachowywać" -
buuuuhahhahahahhaaaa! Czyli garkotłuki i prymitywy. Oto PiS w całej krasie!

"Ja już od dawna podejrzewałem, że utworem, który najlepiej opisuje PiS,
jest "Moralność pani Dulskiej". Przykład Adama Hofmana... Ileż razy on przy
tym stole nas pouczał o moralności,".

Moralność? Chamstwo, dziadostow, prymitywizm, kołtuństwo, bylejakość,
wiesniastwo, buractwo - to okreslenia pasujące do Hofmana.

A zaczęlo się od faktury za śledzia którego zeżarł kierowca wożący posła PiS
na dziwki.

Komentarze internautów (tych chlejacych piwo i oglądających pornole):

http://wiadomosci.gazeta.pl/cytaty/170848874/Tomasz+Na%C5%82%C4%99cz+o+Adamie+Hofmanie/p#BoxSlotI3img

MW

Szkolone partnerki posłów PiS