Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

Data: 2012-02-10 21:38:47
Autor: Przemys³aw W
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"
Prezydent odmawia tworzenia publicznych szkó³ katolickich, t³umacz±c, ¿e kolejne w Poznaniu nie s± potrzebne. Rodzice, popierani przez czê¶æ radnych, protestuj±.

W³adze miasta nie zgodzi³y siê na utworzenie publicznego LO im. kard. Stefana Wyszyñskiego, podstawówki Klubu Inteligencji Katolickiej, gimnazjum artystycznego przy Szkole Katedralnej oraz na upublicznienie istniej±cego ju¿ gimnazjum sióstr Urszulanek. Argument zawsze by³ ten sam: istniej±ca w Poznaniu sieæ szkó³ jest wystarczaj±ca.

- Kiedy rozpoczê³a siê reforma o¶wiaty, prezydent wielokrotnie mówi³, ¿e widzi mo¿liwo¶æ przekazywania szkó³ stowarzyszeniom i zewnêtrznym podmiotom - mówi³ podczas wczorajszego posiedzenia komisji o¶wiaty Piotr £awrynowicz z KIK, ojciec czwórki dzieci. - Pomy¶leli¶my, ¿e to szansa dla nas, bo chcieli¶my utworzyæ szko³ê, nie dla biznesu, a po to, by uczy³y siê w niej nasze dzieci. W koñcu dotacja, któr± miasto dok³ada do szkó³, to pieni±dze publiczne, a wiêc i nasze. Odmowa, któr± otrzymali¶my, bardzo nas zdziwi³a. O tym, ¿e takie szko³y s± potrzebne w Poznaniu i brakuje ich w istniej±cej sieci, ¶wiadczy choæby fakt, ¿e u salezjan o jedno miejsce stara siê a¿ piêciu uczniów.

Radny Przemys³aw Alexandrowicz: - Rodzice maj± prawo do wychowywania dzieci zgodnie ze swoim ¶wiatopogl±dem. Wybór szko³y to wybór rodziców, a nie w³adz miasta. Nawet Wielkopolskie Kuratorium O¶wiaty uchyli³o decyzje miasta, pokazuj±c, ¿e nie ma w nich uzasadnienia prawnego i faktycznego.

Prezydent Ryszard Grobelny mówi³, ¿e stanowisko miasta w tej sprawie nie zmieni siê. - Tworzenie nowej szko³y jest bezzasadne. Bo je¶li taka szko³a przyjmie 300 uczniów, to oznacza, ¿e w placówkach miejskich ubêdzie uczniów. I oka¿e siê, ¿e trzeba zamykaæ kolejne szko³y - t³umaczy³. - Robili¶my ju¿ symulacjê, co by by³o, gdyby¶my przekszta³cili funkcjonuj±ce liceum z niepublicznego w publiczne. To dla miasta dodatkowy koszt rzêdu 300 tys. z³ rocznie.

£awrynowicz: - S³yszymy ci±gle o kosztach, o sieci. A co z jako¶ci±, ró¿norodno¶ci±, spo³eczeñstwem obywatelskim? Jestem tutaj, bo chcia³em co¶ zrobiæ nie tylko dla siebie, ale i dla miasta. Jednak powoli tracê si³y.

Oburzenia nie kry³a radna Katarzyna Kretkowska: - Nie mamy spójnej polityki w tym wzglêdzie. Na jakiej podstawie decydujemy, kto mo¿e utworzyæ szko³ê publiczn±, a kto nie? Obecnie jedni dostaj± taki prezent od miast, a inni nie. Kilka lat temu pozwolili¶my np. na utworzenie w³a¶nie publicznej szko³y salezjañskiej i gimnazjum informatycznego na Je¿ycach. Dlaczego?

- Mo¿liwe, ¿e tworzenie nowych szkó³ publicznych w poprzednich latach by³o b³êdem - przyzna³ prezydent Grobelny. Zapewnia³ te¿, ¿e dzi¶ zgodzi³by siê na utworzenie nowej szko³y publicznej, tak¿e katolickiej, ale tylko na pó³nocy Poznania, gdzie miejsc w szko³ach zaczyna ju¿ brakowaæ. - Zgodzi³bym siê te¿ na przekazanie ju¿ istniej±cej szko³y publicznej innemu ni¿ miasto zarz±dcy, gdyby uda³o siê to zrobiæ bez sprzeciwu spo³ecznego - mówi³.

Wiêcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11119215,Szkoly_katolickie__Miasto_mowi__nie_.html#ixzz1m0tMgaVK

Trans, co ty na to? Podobno jeste¶ poznaniakiem.

Przemek

--

Jaros³aw Kaczyñski:

" Policja nieskuteczna. Nie potrafi³a przej±æ metod SB".

Data: 2012-02-11 00:04:10
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh3v8p$53n$1inews.gazeta.pl...
Prezydent odmawia tworzenia publicznych szkó³ katolickich,

I dzieki Bogu :)

Data: 2012-02-11 09:00:25
Autor: jadrys
Szkoły katolickie? Miasto mówi "nie"
W dniu 2012-02-11 00:04, ACT pisze:
Użytkownik "PrzemysÅ‚aw W"<BroÅ„my RP przed pisem@...pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Prezydent odmawia tworzenia publicznych szkół katolickich,
I dzieki Bogu :)

A niby dlaczego to?

Data: 2012-02-11 10:35:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jh57j1$eoj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Proste. Jeśli rodzice chcą dzieci posyłać do szkół katolickich, to niech je stworzą wspólnie z katabasami za własne pieniądze. Jest taka możliwość.
O ile się orientuję, to mamy niż demograficzny i od pioruna jest za dużo szkół i trzeba je likwidować, a nie tworzyć.

Data: 2012-02-11 12:16:23
Autor: jadryÅ›
[...]

Niezrozumiałe jest dla mnie tylko to dziękowanie Bogu za warcholstwo prezydenta.

Data: 2012-02-11 12:35:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jh5imb$pho$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jakie warcholstwo? Wyjaśnij?

Data: 2012-02-11 19:27:59
Autor: jadryÅ›
Szkoły katolickie? Miasto mówi "nie"

Niezrozumiałe jest dla mnie tylko to dziękowanie Bogu za warcholstwo prezydenta.

Jakie warcholstwo? Wyjaśnij?

Prezydent nie jest wybrany dla samowładztwa a do reprezentowania interesów mieszkańców, - ten ma gdzieś zdanie mieszkańców, a więc warchoł.

Data: 2012-02-11 19:55:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jh6bvk$kku$1node2.news.atman.pl...

[...]

A jeśli ja, mieszkaniec zażądam, by na sąsiedniej ulicy powstał dom publiczny i prezydent się nie zgodzi, to też warchoł?
Chcą katolickich szkół - niech se zrobią. Nie za moje pieniądze. Za swoje!

Data: 2012-02-12 10:01:51
Autor: jadrys
[...]

Jak ty sam zażądasz to może i się nie zgodzić, ale jak taki dom będzie chciała mieć cała ulica to brak zgody nawet nie można, a trzeba nazwać warcholstwem.
Widzisz Bogdanie, tak to już jest - ty nie chcesz wspierać finansowo szkół, a ja aż sie wzdrygam z oburzenia widząc panią marszałek sejmu w białym Audi A8 kupionym za pieniądze z kieszeni biedaków, ten dwór prezydenta kraju w iście bizantyjskim stylu, te przyjęcia rządzących na których królują dania w typie "szyjki rakowe w rosole" itd. - można by tak ciągnąć do wieczora.
Pomyśl sam - tobie nikt nie zabroni posłać swoich dzieciaków czy wnuków do tej szkoły mającej w nazwie katolicka, jest to w założeniu dobro ogólne, a jaki masz wpływ na przeżeranie swoich pieniędzy przez rządzących? Czy ty naprawę nie jesteś w stanie odróżnić dobra od zła?

Data: 2012-02-12 11:13:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jh7v9b$88s$2node2.news.atman.pl...

[...]

Dlaczego prezydent ma się wpier...ać w kompetencje samorządów? To jedno.
Drugie. Jest za dużo szkół. Trzeba je likwidować, tego wymaga ekonomia. Samorządy zarządzają szkołami. Nie stać ich na utrzymywanie niepotrzebnych szkół, a inni chcą utworzyć jeszcze jedną. Ok. Chcecie? Twórzcie. Ale za własne pieniądze. Możliwość prawna istnieje.
To tylko tyle w tej kwestii.

Data: 2012-02-11 13:00:27
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh5imb$pho$1node2.news.atman.pl...
Prezydent odmawia tworzenia publicznych szkó³ katolickich,
I dzieki Bogu :)

A niby dlaczego to?

Proste. Je¶li rodzice chc± dzieci posy³aæ do szkó³ katolickich, to niech je stworz± wspólnie z katabasami za w³asne pieni±dze. Jest taka mo¿liwo¶æ.
O ile siê orientujê, to mamy ni¿ demograficzny i od pioruna jest za du¿o szkó³ i trzeba je likwidowaæ, a nie tworzyæ.

Niezrozumia³e jest dla mnie tylko to dziêkowanie Bogu za warcholstwo prezydenta.

A dlaczego warcholstwo? M±dra decyzja. A co.. jak nie chce padac na kolana przed czarna mafia, to jest warchol?
Warcholami sa dla mnie ci, ktorzy z wlasnej nie przymuszonej woli, oddaja swoja ojczyzne w zebach i na kolanach we wladanie obcemu panstwu - Watykanowi,
i jeszcze przy tym pieprza o suwerennosci, a to czarne nieszczescie przyczepione do polskiej krwi od tysiaca lat nazywaja tradycja.

Data: 2012-02-11 19:27:54
Autor: jadry¶
W dniu 2012-02-11 13:00, ACT pisze:

[...]

Przecie¿ to nie kler do niego zaapelowa³ a mieszkañcy. Post±pi³ wbrew ich woli i oczekiwaniom, a wiêc warcho³.

Data: 2012-02-11 20:27:04
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh6bve$kjo$1node2.news.atman.pl...
[...]

A ilu tych miszkancow zaapelowalo?
W demokracji racje ma wiekszosc. A powiedzmy sobie szczerze. W Polsce wprawdzie 95% obywateli ma swoje szpiegowskie kartoteki w kosciele,
ale katolikami - takimi prawdziwymi - jest moze kilkanascie procent. Reszta ma tego bandyctwa dosyc.
Wiec odmawiajac, prezydent raczej postapil z wola wiekszosci, a wiec nie warchol.
Trzeba bylo zrobic miejskie referendum. Bys zobaczyl, ilu by bylo za...

Data: 2012-02-12 10:01:57
Autor: jadrys
W dniu 2012-02-11 20:27, ACT pisze:
W dniu 2012-02-11 13:00, ACT pisze:
Niezrozumiałe jest dla mnie tylko to dziękowanie Bogu za warcholstwo
prezydenta.
A dlaczego warcholstwo? MÄ…dra decyzja. A co.. jak nie chce padac na
[...]

Przecież to nie kler do niego zaapelował a mieszkańcy. Postąpił wbrew ich
woli i oczekiwaniom, a więc warchoł.
[...]

Nie wiem ilu, na pewno wielu.
Wiesz panie kolego, akurat powoływanie się na zasady demokracji w dzisiejszej Polsce to czyste szyderstwo.
No właśnie, trzeba by zrobić referendum, ale za jakąkolwiek agitację w mediach wieszać na latarniach.

Data: 2012-02-12 12:22:46
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh7v9b$88s$3node2.news.atman.pl...

Nie wiem ilu, na pewno wielu.

No to Ci sie udal argument... A ja powiem: Pewnie kilku z wypranymi mozgami.

Wiesz panie kolego, akurat powo³ywanie siê na zasady demokracji w dzisiejszej Polsce to czyste szyderstwo.

No cos ty. Kosciol wieszajac krzyze, robiac katolickie pranie mozgu gdzie sie da,
 wszedzie sie na demokracje powoluje. Kosciol moze a jego przeciwnicy nie?

Data: 2012-02-11 23:27:28
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadry¶"  napisa³ w wiadomo¶ci news:jh6bve$kjo$1node2.news.atman.pl...

Przecie¿ to nie kler do niego zaapelowa³ a mieszkañcy. Post±pi³ wbrew ich woli i oczekiwaniom, a wiêc warcho³.

A po za tym wyznanie jest prywatna sprawa kazdego obywatela. A finansowanie prywaty jest przeciez naganne :)
Jak mieszkancy chca miec katolicka szkole, to prosze bardzo Niech sobie wybuduj±. Nikt im nie broni. Ale za swoje.

Data: 2012-02-12 10:02:08
Autor: jadrys
W dniu 2012-02-11 23:27, ACT pisze:

[...]
wybudujÄ…. Nikt im nie broni. Ale za swoje.

Pozwól że zadam ci pytanie - na czym miałaby polegać różnica między katolicką, a normalną szkołą, poza niewątpliwie poziomem nauczania, wyższym w tej katolickiej?

Data: 2012-02-12 11:15:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jh7v9b$88s$4node2.news.atman.pl...
[...]

Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Podaj dane przemawiajÄ…ce za twoimi poglÄ…dami. Realne dane, a nie twoje sÄ…dy.

Data: 2012-02-12 12:30:50
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh7v9b$88s$4node2.news.atman.pl...
[...]

Pozwól ¿e zadam ci pytanie - na czym mia³aby polegaæ ró¿nica miêdzy katolick±, a normaln± szko³±, poza niew±tpliwie poziomem nauczania, wy¿szym w tej katolickiej?

O to pytaj tych co chca ta katolicka robic. I przestan pieprzyc, ze w katolickich byl by wyzszy poziom nauczania, i to jeszcze "niewatpliwie", bo to wlasnie jest kpina z rozumu.
W katolickiej na przyklad beda sie dzieci uczyc, ze ewolucji nie ma, nie bylo, i nie bedzie, dopoki kosciol na nia nie zezwoli.
To tylko przyklad. Najwyrazniej nie doczytales, ze kosciol dopiero niedawno przyznal, ze ziemia jednak moze byc okragla.
To jest wlasnie poziom nauki koscielnej. Zacofanie o kilkaset lat.
Po za tym ja nie mowie, ze takiej szkoly ma nie byc. Niech sobie bedzie, i jak ktos chce, niech sobie tam dzieci wlasne posyla.
Jesli ktos chce miec ociemniale popaprane dzieci, gwalcone przez zboczencow w sutannach, to jego sprawa.
Ja tylko nie zycze sobie, zeby takie szkoly byly w jakikolwiek sposob finansowane z panstwowej kasy. Czyli z mojej.
Ani zlotowki. Dlaczego panstwo polskie ma finansowac szkoly uczace agentow obcego panstwa - watykanu? Niech watykan sam sobie za nie placi.

Data: 2012-02-11 12:58:06
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadrys" napisa³ w wiadomo¶ci news:jh57j1$eoj$1node2.news.atman.pl...

Prezydent odmawia tworzenia publicznych szkó³ katolickich,
I dzieki Bogu :)

A niby dlaczego to?

1. A dlaczego za moja kase maja byc wychowywani nowi wierni kosciola? Chce kosiol miec wlasnych wiernych? Niech sam placi za ich wychowanie

2. Ilez mlodych ty³ków zostanie uratowanych przed sprofanowaniem przez zboczenca w sutannie.

3. Im mniej tych za przeproszeniem... szkol..., tym mniej katolickiego zidiocenia w narodzie. Mniej indoktrynacji, mniej ludzi wieerzacych w bociana itd itd itd.

Data: 2012-02-11 19:30:09
Autor: jadry¶
W dniu 2012-02-11 12:58, ACT pisze:
[...]

Osobi¶cie my¶lê ¿e dostatek "Katolicka" przy szkole skutkowa³o by tylko wy¿szym poziomem nauczania.

Data: 2012-02-11 19:56:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh6c3l$kjo$2node2.news.atman.pl...
[...]

Paciorków?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-02-11 20:33:18
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadry¶"  napisa³ w wiadomo¶ci news:jh6c3l$kjo$2node2.news.atman.pl...

Osobi¶cie my¶lê ¿e dostatek "Katolicka" przy szkole skutkowa³o by tylko wy¿szym poziomem nauczania.

BUUUHAAAHAAAAAAHAAA Spadlem z krzesla. Jak myslisz. Dlaczego wieki ciemnoty byly wiekami ciemnoty? Wlasnie wtedy, kiedy kosciol mial wladze calkowita w Europie?

Na prawde wierzysz w to, co napisales?
A wiesz, ze kosciol dopiero kilkanascie lat temu oficjalnie przyznal, ze Ziemia faktycznie  moze byc okragla?
A wlasciwie, ze Giordano Bruno faktycznie mogl miec racje... Co praktycznie oznacza to samo.
Ot poziom...

Data: 2012-02-12 10:03:36
Autor: jadrys
W dniu 2012-02-11 20:33, ACT pisze:
> [...]

Osobiście myślę że dostatek "Katolicka" przy szkole skutkowało by tylko
wyższym poziomem nauczania.

[...]

Wiek ciemnoty trwa w najlepsze, poczytaj choćby na tej grupie jak niektórzy sobie chwalą to że po zawłaszczeniu jezior przez jaśniepanów będą musieli na korzystanie z jego uroków dostać zgodę właściciela... Nie drogi ACT nie ma żadnych wieków ciemnoty, ta ciemnota ciągle tkwi w człowieku.

Kościół, Kościół jest tym czego sporo ludzi po nim oczekuje. Zdecydowanej większości ludzi naprawdę jest obojętne jaki kształt ma ziemia. Bo tak naprawdę to i fizyk kwantowy i niepiśmienny pastuch to ludzie błądzący w mroku niewiedzy.

Data: 2012-02-12 11:16:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jh7v9a$88s$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kup se jezioro i przestań pieprzyć głupoty, bo przyjdę do twojego mieszkania i w nim zamieszkam, a ciebie wypie...lę do ziemianki.

Data: 2012-02-12 12:43:51
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh7v9a$88s$1node2.news.atman.pl...

[...]

Wiek ciemnoty trwa w najlepsze, poczytaj choæby na tej grupie jak niektórzy sobie chwal± to ¿e po zaw³aszczeniu jezior przez ja¶niepanów bêd± musieli na korzystanie z jego uroków dostaæ zgodê w³a¶ciciela... Nie drogi ACT nie ma ¿adnych wieków ciemnoty, ta ciemnota ci±gle tkwi w cz³owieku.

Wiesz... Tak sie sklada, ze zle trafiles z takimi argumentami. Ja kilkanascie lat temu dostalem mieszkanie w dzielnicy, w ktorej WSZYSTKIE mieszkania,
budynki itd zostaly przekazane mieszkancom jednoczesnie. Byly to stare zniczczone budynki. Prawie sie walily. Wszyscy je remontowalismy za wlasna kase, a jak juz wyremontowalismy, dowiedzielismy sie, ze wszystkie (CALA DZIELNICA) przechodza na wlasnosc kurii biskupiej. Za darmo. A nam nikt za remonty nic nie zwroci. Malo tego. Mielismy nadal tu mieszkac, ale placic kurii czynsze (za mieszkania ktore sami wyremontowalismy), a ponadto dzielnica miala byc ogrodzona murem, i miala byc brama wjazdowa. Kazdy, kto chcial przyjac gosci, mial sie starac o specjalne zezwolenie w kurii. Krotko mowiac chcieli nam za nasze pieniadze zrobic koscielne getto.
To tyle, jesli chodzi o zawlaszczanie jezior. Skonczylo sie tak, ze wsciekli ludzie wtargneli do prezydenta miasta, i powiedzieli mu, ze jak to zrobi, to bedzie wisial z biskupem na jednej galezi.

Ko¶ció³, Ko¶ció³ jest tym czego sporo ludzi po nim oczekuje. Zdecydowanej wiêkszo¶ci ludzi naprawdê jest obojêtne jaki kszta³t ma ziemia. Bo tak naprawdê to i fizyk kwantowy i niepi¶mienny pastuch to ludzie b³±dz±cy w mroku niewiedzy.

A co to za bezladny belkot? Konczyles szkole katolicka? To jestes dowodem na to, ze takie szkoly sa szkodliwe.
A kosciol moze jest tym, czego ludzie po nim oczekuja. Ale jacy ludzie? Zindoktrynowani przez pokolenia, i nie potrafiacy zobaczyc prawdy zza wlasnych urojen wsadzonych im do glowy przez katolickich cwaniaczkow? No tak. To, ze ludzie maja w nosie, jaki ksztalt ma ziemia, usprawiedliwia ciemnote serwowana przez kosciol? Wiesz. Wielu ludzi ma tez w nosie formulki matematyczne, zasady polskiego i wiele innych spraw. Wiec moze w ogole nie robic szkol? Po za tym domyslam sie, ze ten "mrok niewiedzy" tylko kosciol moze rozjasnic? Heh.. Rozjasnial przez stulecia. I jakie sa efekty? Gdyby nie stulecia "koscielnej edukacji", byc moze mieli bysmy juz miasta na ksiezycu, albo i Marsie. A tak ledwo potrafimy sie od ziemi oderwac. Tak tak. Wiem. Wielu ludzi ma w nosie miasta na ksiezycu. Kosciol im je zastepuje.
Kosiol jest najwiekszym zlem, ajkie kiedykolwiek zrodzilo sie w ludzkim umysle, i powinno sie uzyc wszelkich srodkow, zeby do wyplenic. Tak jak faszyzm i komunizm (ktore przy kosciele byly tylko jak raczkujace dzieci).

Data: 2012-02-11 04:27:43
Autor: Grzegorz Z.
Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"
Przemys³aw W napisa³:

[...]

¦rednia wieku tych "rodziców" to 75 czy mo¿e wiêcej? :)

--
"Jak ju¿ nie bêdê mog³a sobie sama nalaæ tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjê" M.Czubaszek

Data: 2012-02-11 08:58:01
Autor: K.S.
Grzegorz Z. straci³ form
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1logpv17j1og6$.j4rryxg69l0u.dlg40tude.net...
Przemys³aw W napisa³:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
bo jak widaæ, tylko to co powy¿sze zfo³a³ wymy¶liæ.
Mo¿e mu pomo¿ecie, choæ to nie³atwa sprawa wymy¶laæ takie idiotyzmy. Ale spróbujê:
1) Agenci Watykanu domagaj± siê posad dla czarnych
2) ¦ednie IQ tych :"rodziców" to najwy¿ej 80%
3) Katole chc± szerzyæ zwoje zabobony!
4) Jak mo¿na chcieæ tumaniæ w³asne dzieci?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2012-02-11 10:00:05
Autor: pluton
Grzegorz Z. straci³ form
1) Agenci Watykanu domagaj± siê posad dla czarnych
2) ¦ednie IQ tych :"rodziców" to najwy¿ej 80%
3) Katole chc± szerzyæ zwoje zabobony!
4) Jak mo¿na chcieæ tumaniæ w³asne dzieci?

Zaczynasz rozumiec. Lepiej pó¿no ni¿ wcale.

Nullification

Data: 2012-02-11 11:19:05
Autor: K.S.
Grzegorz Z. straci³ form
U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh5ak2$9ue$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ty Pluton jak co¶ rymniesz to tylko ramionami wzruszaæ.
Lepiej przygotuj sobie zapas podobnych idiotyzmów na swoje przysz³e wypowiedzi. Hurtem jest zawsze ³atwiej.

Ale nie próbuj zapoznaæ siê z jak±¶ szko³± katolick±, bo grozi ci to strat± zapa³u tfurczego.

Data: 2012-02-11 11:01:53
Autor: Przemys³aw W
[...]

Wspólna cecha: moherowy beret na zindoktrynowanym ³bie.

Przemek

Data: 2012-02-11 11:11:08
Autor: Andrzej Adam Filip
Szkoły katolickie? Prezydent miasta Poznań mówi "nie"
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
Przemysław W napisał:

Prezydent odmawia tworzenia publicznych szkół katolickich, tłumacząc, że kolejne w Poznaniu nie są potrzebne. Rodzice, popierani przez część radnych, protestują.

http://wyborcza.pl/1,75248,11119215,Szkoly_katolickie__Miasto_mowi__nie_.html

Średnia wieku tych "rodziców" to 75 czy może więcej? :)

A Poznań to tak mała wiocha że się kilkuset rodziców chcących
publicznej szkoły katolickiej nie da uzbierać?

Data: 2012-02-11 13:03:12
Autor: ACT
Szko³y katolickie? Prezydent miasta Poznañ mówi "nie"

U¿ytkownik "Andrzej Adam Filip"  napisa³ w wiadomo¶ci news:87zkcpel37.fsf_-_fenix.anfi.homeunix.org...

A Poznañ to tak ma³a wiocha ¿e siê kilkuset rodziców chc±cych
publicznej szko³y katolickiej nie da uzbieraæ?

Podejrzewam, ze chcacych szkoly to sie znajdzie. Ale chcacych dac z wlasnej kieszeni na szkole nie znajdziesz na zlozenie jednej klasy.
Przeciez oni wszyscy sa nauczeni, ze panstwo nie ma, ale panstwo da, bo to kosciol jest.
A tu wa³a. Normalnie dwoma rekami i dwoma nogasmi bym glosowal na takiego prezydenta.

Szko³y katolickie? Miasto mówi "nie"