Szkrzynia "klowa"

Data: 2011-06-03 22:48:25
Autor: Kuba \(aka cita\)
Szkrzynia "klowa"

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:isbb7f$q52$1news.onet.pl...
Witam
Tak mnie naszlo wczoraj, zeby zrobic pseudo klowa skrzynie.
Chce zmodyfikowac kola zebate skrzyni i przesuwke mniej wiecej tak:
http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/06/biegi_1024_x_768.jpg
i oczywiscie wywalic synchronizator.

Jak sadzicie, rozsypie sie od razu, czy troche pojezdzi?
Na razie dalem do przerobienia przesuwke i kolo 5 biegu, bo 5tke moge zamontowac do SC bez wyciagania skrzyni no i moment na tym biegu jest najmniejszy.

Pierwsze pytanie to - z jakich materiałów są te koła, drugie pytanie, a w zasadzie wątpliwość - nie bardzo wiem, czy ten stożkowy kształ przekroju sie sprawdzi..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Szkrzynia "klowa"