Data: 2011-06-12 18:33:35 | |
Autor: MarcinJM | |
Szkrzynia "klowa" | |
W dniu 2011-06-03 21:03, MarcinJM pisze:
Witam No i zrobilem: http://ak-mazurski.pl/?page_id=617 Teraz zlozyc do kupy i zalozyc do auta. Synchronizator musialem dac, ale "lysy". Trzyma on walki zatrzaskow. Aczkolwiek jak na to patrze, to mysle, ze kolo wytrzyma ledwie kilka zmian biegow ;) Moze 5tka dluzej, ale jak zrobie nizsze biegi (najpierw 5 potestuje) to nie wroze zbyt dlugiej przyszlosci. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|
Data: 2011-06-12 23:55:08 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Szkrzynia "klowa" | |
W dniu 2011-06-12 18:33, MarcinJM pisze:
W dniu 2011-06-03 21:03, MarcinJM pisze: No bardzo jestem ciekawy jak to się sprawdzi. Moze 5tka dluzej, ale jak zrobie nizsze biegi (najpierw 5 potestuje) to Ja bym jedynkę najpierw zrobił i trochę poredukował 2->1 ;) |
|
Data: 2011-06-13 07:27:30 | |
Autor: MarcinJM | |
Szkrzynia "klowa" | |
W dniu 2011-06-12 23:55, Tomasz Pyra pisze:
No bardzo jestem ciekawy jak to się sprawdzi. Zasiegnalem opini p. Darka Grzybowskiego, oto co on sadzi, w zasadzie potwierdza moje watpliwosci: "Witam, powiem szczerze że ktoś miał pomysł :) obawiam się jednak że to nie wytrzyma. Teoretycznie system zapinania biegów, jest jak najbardziej prawidłowy i podobny do skrzyni kłowej. Niestety materiał, wielkość oraz ilość tych "kłów" w/g mnie, nie daje szans temu rozwiązaniu na przetrwanie. Może kilka razy uda się wrzucić bieg bez sprzęgła, ale wystarczy jedno nie precyzyjne wsadzenie biegu i "kły" zostaną ogolone. Poza tym, przewiduję w związku z ilością tych "kłów", problemy w wsadzaniem biegów. W WRC nr 103 (lub na mojej stronie w MEDIA) jest mój artykuł o skrzyni kłowej, możesz zobaczyć jak wyglądają prawdziwe kły. Oczywiście w SC są inne moce i momenty ale i tak to chyba nie wytrzyma. Czy ktoś już próbował używać takiego rozwiązania ? " -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|