Szlaban na szalejące fotoplastykony ???

Data: 2009-04-09 09:08:34
Autor: Budzik
Szlaban na szalejące fotoplastykony ???
Osobnik posiadający mail wuwu0@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Witam
Dostałem coś takiego

http://www.motofakty.pl/artykul/nieoznakowany_radiowoz_nie_pogoni.html

Nadal nie wiem, co o tym myśleć.

ciekawym ile Tomasz L. zaplacił mandatu i ile dostał punktów - kilkukrote przekroczenie predkosci w tak duzej mierze prawdopodobnie powinno skonczyc sie odebraniem prawka.

Czyli co - teraz po zatrzymaniu trzeba prosic o nagranie, coby samemu zlozyc zawiadomienie? Czy moze "piraci" beda sobie d razu przy nas wypisywac po "mandaciku"...? :))))

"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
a każdy geniusz dzieckiem."  Artur Schopenhauer

Data: 2009-04-09 11:14:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

Czyli co - teraz po zatrzymaniu trzeba prosic o nagranie, coby samemu
zlozyc zawiadomienie? Czy moze "piraci" beda sobie d razu przy nas
wypisywac po "mandaciku"...? :))))

Nie omieszkam tematu pociągnać jakby co.
A propos - gdzie się składa zawiadomienie?
Do prokuratury raczej nie, bo to nie przestępstwo.
Na policję? ;-)

Data: 2009-04-09 09:38:32
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Czyli co - teraz po zatrzymaniu trzeba prosic o nagranie, coby samemu
zlozyc zawiadomienie? Czy moze "piraci" beda sobie d razu przy nas
wypisywac po "mandaciku"...? :))))

Nie omieszkam tematu pociągnać jakby co.

ja tez, aczkolwiek ostatnio zwolniłem tak bardzo ze mam nadzieje, iz tak szybko panów nie spotkam,

A propos - gdzie się składa zawiadomienie?

pewnie bezposrednio w radiowozie.
Tylko IMO dobrze najpierw wynegocjowac nizsza stawke mandatu z widełek i jeszcze lepiej sobie to nagrac, bo inaczej przypierdziela w zemscie ile sie da :)

Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.

Data: 2009-04-09 11:15:47
Autor: MarcinJM
Cavallino pisze:
Nie omieszkam tematu pociągnać jakby co.
A propos - gdzie się składa zawiadomienie?
Do prokuratury raczej nie, bo to nie przestępstwo.
Na policję? ;-)

Na miejscu, w radiowozie :)
Taka, teraz panie technika.

MarcinJM