Szlachciura się bawi

Data: 2010-12-27 18:13:22
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
Data: 2010-12-27 18:35:55
Autor: Grzegorz Z.
Szlachciura się bawi
rAzor napisał:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8872923,Prezydent_Komorowski_juz_w_Wisle__Powita_tam_Nowy.html A tymczasem VAT i ceny paliw rosną.

A ty gdzie się bawić będziesz?

Bo ja w Sopocie.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-27 17:38:58
Autor: White Power
Szlachciura się bawi
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):

Bo ja w Sopocie.

Uważaj bo lód jest kruchy, ale ta kruchość może każdemu na zdrowie wyjść.

Data: 2010-12-27 19:29:58
Autor: Grzegorz Z.
Szlachciura się bawi
White Power napisał:

Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):

Bo ja w Sopocie.

Uważaj bo lód jest kruchy, ale ta kruchość może każdemu na zdrowie wyjść.

Wierzę że wszyscy prawdziwi trójmiejscy wolacy będą wtedy po kumunii więc
nic mi się złego nie przytrafi.

Data: 2010-12-27 19:36:16
Autor: raff
Szlachciura się bawi

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:rohbn98heffm.1ul9m49kajxmt$.dlg40tude.net...
White Power napisał:

[...]

Uwazaj na wieloryby.

R.

Data: 2010-12-27 10:59:34
Autor: DJ MC Donald Musk
Szlachciura się bawi
On 27 Gru, 19:36, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote in messagenews:rohbn98heffm.1ul9m49kajxmt$.dlg40tude.net...

> Wierzę że wszyscy prawdziwi trójmiejscy wolacy będą wtedy po kumunii więc
> nic mi się złego nie przytrafi.

Uwazaj na wieloryby.

R.

Spoko, bedzie zarl kryla w wisle :-)

Data: 2010-12-27 22:10:25
Autor: Azor jest pedałem
Szlachciura się bawi

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1watavhbmaevr$.l055xn1twepl.dlg40tude.net...
rAzor napisał:

[...]

Kundel będzie się bawił tam gdzie spożywał wigilijną kolację. Tzn. w piwnicy. Ma szlaban na tv i wychodzenie z domu.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-27 18:52:59
Autor: Panslavista
Szlachciura się bawi

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ifahfh$1im$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8872923,Prezydent_Komorowski_juz_w_Wisle__Powita_tam_Nowy.html
A tymczasem VAT i ceny paliw rosną.
-- Sátoraljaújhely

Nie szchciura tylko ciura...

Data: 2010-12-27 18:54:30
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
Darz bór! Użytkownik... he he - Panslavista raczył napisać:

Potomek targowiczan. Tfy!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 19:00:18
Autor: D. J. MC Donald Musk
Szlachciura się bawi

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:ifajsl$8g6$9news.onet.pl...
[...]

No ale....kryla chyba podadza...
Czekamy na menu!

Data: 2010-12-27 20:03:46
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Kaszaloty nie żreją kryla. To drapieżniki.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 20:01:02
Autor: Panslavista
Szlachciura się bawi

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ifajsl$8g6$9news.onet.pl...
[...]

Hm, cała Twoja wiedza pochodzi od parchów - Targowica miała ocalić monarchię w Koronie przed jakobinami - parchatym prekursorem parchatego komunizmu.
Teraz waleń - to bej, jest tylko kontynuatorem mysli parchawców...
Taki chocholi zaklęty krąg.

Data: 2010-12-27 20:02:21
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
[...]

Rozwiń.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 20:46:58
Autor: Panslavista
Szlachciura się bawi

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ifanrs$mr7$3news.onet.pl...
[...]

Nie wiesz kim byli jakobini? Masoneria, Rewolucja Francuska, Statua Wolności w Usiech, symbole na dolcach itd.

Data: 2010-12-27 20:50:22
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
[...]

Rozwiń, a nie pierdol mi tu kartkami z encyklopedii.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 21:55:11
Autor: Panslavista
Szlachciura się bawi

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ifaqlt$1oj$2news.onet.pl...
[...]

Se odpuść, albo weź korepetycje - Tuskły to histeryk... :-))))))))))))))

Data: 2010-12-28 01:01:20
Autor: Jaksa
ciura się bawi

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d18fd32$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> --
> Sátoraljaújhely

Se odpuść, albo weź korepetycje - Tuskły to histeryk... :-))))))))))))))

Chyba bym wolał już masona, niźli Moskala.

Aczkolwiek, nie ukrywam, obu najchętniej widziałbym
nadzianych na hak rzeźniczy.

Jaksa

Data: 2010-12-28 04:30:57
Autor: Panslavista
ciura się bawi

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:ifb9a0$rpv$7news.eternal-september.org...

> [...]

Chyba bym wolał już masona, niźli Moskala.

Aczkolwiek, nie ukrywam, obu najchętniej widziałbym

Nie jesteś Polakiem - Słowianinem?

Data: 2010-12-31 01:00:27
Autor: Jaksa
ciura się bawi

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d1959f5$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
>
> Chyba bym wolał już masona, niźli Moskala.
>
> Aczkolwiek, nie ukrywam, obu najchętniej widziałbym

Jestem Polakiem, Aryjczykiem. Słowiańskość nie powoduje
u mnie jakiś specjalnych wzruszeń. Zanim nas dotknęła
cywilizacja chrześcijańska, byliśmy tylko bydłem, dzielącym
się żonami i żyjącym w norach ziemnych. Nie mam sentymentu.

A wizja Moskala, a najlepiej wielu, wiszących na rzeźniczych
hakach, wywołuje u mnie takie fale ciepła na sercu.

Jaksa

Data: 2011-01-01 13:23:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
ciura się bawi
piątek, 31 grudnia 2010 01:00. carbon entity 'Jaksa' <Jaksa@podole.pl>

[...]

Eee, byliśmy w tym względzie bardzo postępowi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Earth_house
http://en.wikipedia.org/wiki/Swinging

A wizja Moskala, a najlepiej wielu, wiszących na rzeźniczych
hakach, wywołuje u mnie takie fale ciepła na sercu.

Czy rozróşniasz   M o s k a l a   od  R u s i ???

АРКОНА - Слався Русь
http://www.youtube.com/watch?v=BaP1wDvkA6E

Szlachciura się bawi