Szlachciura się bawi

Data: 2010-12-27 18:52:59
Autor: Panslavista
Szlachciura się bawi

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ifahfh$1im$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8872923,Prezydent_Komorowski_juz_w_Wisle__Powita_tam_Nowy.html
A tymczasem VAT i ceny paliw rosną.
-- Sátoraljaújhely

Nie szchciura tylko ciura...

Data: 2010-12-27 18:54:30
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
Darz bór! Użytkownik... he he - Panslavista raczył napisać:
--
Sátoraljaújhely

Nie szchciura tylko ciura...

Potomek targowiczan. Tfy!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 19:00:18
Autor: D. J. MC Donald Musk
Szlachciura się bawi

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:ifajsl$8g6$9news.onet.pl...
[...]

No ale....kryla chyba podadza...
Czekamy na menu!

Data: 2010-12-27 20:03:46
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Kaszaloty nie żreją kryla. To drapieżniki.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 20:01:02
Autor: Panslavista
Szlachciura się bawi

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ifajsl$8g6$9news.onet.pl...
[...]

Hm, cała Twoja wiedza pochodzi od parchów - Targowica miała ocalić monarchię w Koronie przed jakobinami - parchatym prekursorem parchatego komunizmu.
Teraz waleń - to bej, jest tylko kontynuatorem mysli parchawców...
Taki chocholi zaklęty krąg.

Data: 2010-12-27 20:02:21
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
[...]

Rozwiń.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 20:46:58
Autor: Panslavista
Szlachciura się bawi

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ifanrs$mr7$3news.onet.pl...
[...]

Nie wiesz kim byli jakobini? Masoneria, Rewolucja Francuska, Statua Wolności w Usiech, symbole na dolcach itd.

Data: 2010-12-27 20:50:22
Autor: rAzor
Szlachciura się bawi
[...]

Rozwiń, a nie pierdol mi tu kartkami z encyklopedii.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 21:55:11
Autor: Panslavista
Szlachciura się bawi

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ifaqlt$1oj$2news.onet.pl...
[...]

Se odpuść, albo weź korepetycje - Tuskły to histeryk... :-))))))))))))))

Data: 2010-12-28 01:01:20
Autor: Jaksa
ciura się bawi

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d18fd32$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> --
> Sátoraljaújhely

Se odpuść, albo weź korepetycje - Tuskły to histeryk... :-))))))))))))))

Chyba bym wolał już masona, niźli Moskala.

Aczkolwiek, nie ukrywam, obu najchętniej widziałbym
nadzianych na hak rzeźniczy.

Jaksa

Data: 2010-12-28 04:30:57
Autor: Panslavista
ciura się bawi

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:ifb9a0$rpv$7news.eternal-september.org...

> [...]

Chyba bym wolał już masona, niźli Moskala.

Aczkolwiek, nie ukrywam, obu najchętniej widziałbym

Nie jesteś Polakiem - Słowianinem?

Data: 2010-12-31 01:00:27
Autor: Jaksa
ciura się bawi

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d1959f5$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
>
> Chyba bym wolał już masona, niźli Moskala.
>
> Aczkolwiek, nie ukrywam, obu najchętniej widziałbym

Jestem Polakiem, Aryjczykiem. Słowiańskość nie powoduje
u mnie jakiś specjalnych wzruszeń. Zanim nas dotknęła
cywilizacja chrześcijańska, byliśmy tylko bydłem, dzielącym
się żonami i żyjącym w norach ziemnych. Nie mam sentymentu.

A wizja Moskala, a najlepiej wielu, wiszących na rzeźniczych
hakach, wywołuje u mnie takie fale ciepła na sercu.

Jaksa

Data: 2011-01-01 13:23:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
ciura się bawi
piątek, 31 grudnia 2010 01:00. carbon entity 'Jaksa' <Jaksa@podole.pl>

[...]

Eee, byliśmy w tym względzie bardzo postępowi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Earth_house
http://en.wikipedia.org/wiki/Swinging

A wizja Moskala, a najlepiej wielu, wiszących na rzeźniczych
hakach, wywołuje u mnie takie fale ciepła na sercu.

Czy rozróşniasz   M o s k a l a   od  R u s i ???

АРКОНА - Слався Русь
http://www.youtube.com/watch?v=BaP1wDvkA6E

Szlachciura się bawi