Szlachetni z Pis

Data: 2018-05-23 08:40:18
Autor: Pieniądze i Stołki
Szlachetni z Pis
http://wyborcza.pl/7,75968,23278624,emerytura-dla-matek-szlachetny-pomysl-pis-na-wpedzenie-zus.html

"Każda kobieta, która urodzi i wychowa przynajmniej czwórkę dzieci, będzie miała prawo do emerytury minimalnej - ogłoszono w sobotę na konwencji PiS. Świadczenie uzyskają kobiety, które nigdy nie pracowały, i te, które pracowały, ale zbyt krótko, by wypracować kapitał potrzebny do wypłaty najniższej emerytury."

"Kiedy Polska zbankrutuje, pieniędzy nie będzie nie tylko na emerytury dla matek, ale również dla reszty Polaków. Trzeba będzie ciąć emerytury, ograniczać przywileje, w najlepszym wypadku zrezygnować z ich corocznej waloryzacji."

Pójdziecie na taczki!

CL

Data: 2018-05-23 08:17:47
Autor: Zenek Kapelinder
Szlachetni z Pis
Jak na razie na taczce wyborczej jest nowosmieszna a zlodziejska pelo stoi nad przepascia i zamierza zrobic zdecydowany krok do przodu.

Data: 2018-05-23 22:12:26
Autor: Presidente de San Escobar
Szlachetni z Pis
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak na razie na taczce wyborczej jest nowosmieszna a zlodziejska pelo stoi nad przepascia i zamierza zrobic zdecydowany krok do przodu.

ty chyba czytasz jakieś zenkowe sondaże z goebbelsa tvp :DDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-23 22:51:53
Autor: stevep
Szlachetni z Pis
Jak na razie na taczce wyborczej jest nowosmieszna a zlodziejska pelo stoi nad przepascia i zamierza zrobic zdecydowany krok do przodu.

Ty lemingu już lecisz w przepaść.

--
stevep

Data: 2018-05-23 14:20:58
Autor: Zenek Kapelinder
Szlachetni z Pis
Chwilowo z wygranymi trzymam. To ty masz przejebane jak chlop w kieleckim.

Data: 2018-05-24 20:52:05
Autor: stevep
Szlachetni z Pis
Chwilowo z wygranymi trzymam. To ty masz przejebane jak chlop w kieleckim.

Nie sztuka tak trzymać, a wygrane bywają chwilowe.

--
stevep

Data: 2018-05-24 12:16:34
Autor: Zenek Kapelinder
Szlachetni z Pis
Masz szanse to zmienic. Umrzyj na stojaco, najlepiej sie podpal przed siedziba PIS.

Data: 2018-05-26 03:28:11
Autor: stevep
Szlachetni z Pis
Masz szanse to zmienic. Umrzyj na stojaco, najlepiej sie podpal przed siedziba PIS.

Pocałuj mnie w dupę przymule.

--
stevep

Data: 2018-05-25 06:57:25
Autor: jacekbialy80
Szlachetni z Pis
     -- - "Kiedy Polska zbankrutuje, pieniędzy nie będzie nie tylko na emerytury dla matek, ale również dla reszty Polaków. Trzeba będzie ciąć emerytury -- -

Nu, już obcieli emerytury...   Ale ubekom!  Buuuuuu ha-ha!
Teraz ubeki straszą końcem świata...   Buuuuuuuuuuuu ha-ha !!!
Mam rację towarzyszu Piszczyk?
_kolektyw

Data: 2018-05-25 21:55:22
Autor: Presidente de San Escobar
Szlachetni z Pis
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

[...]

nic się nie martw, po zmianie wieku emerytalnego dług urósł z 4 do 5 bl złotych
na pewno samo się spłaci :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

[...]