Szlachta się bawi...

Data: 2012-11-01 12:00:18
Autor: wiLQ
Szlachta się bawi...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Harden - 80M$/5y.
No brainer. Po to go sciągnęli więc nie ma co sie rozpisywać bez
potrzeby.

A do tego ten pierwszy mecz tak na powitanie... miodzio ;-)

2. Curry - 44M$/4y
IMHO kontrakt ma szanse być bardzo dobrą inwestycją. Ba - postawiłem
swój cały sezon w kiperze właśnie na to. ;-)

Debiut byl bolesny, huh?

4. Taj Gibson - 38M$/4y
Kontrakt zacznie wyglądać lepiej gdy Gibson będzie grał dłużej niż 20
mpg (czyli zapewne po amnestii Boozera).

Raczej wczesniej tzn po kontuzji ktoregos wysokiego.

5. DeRozan - 41-46M$/4y
Whaaaaaat??? Widzę, że do Kanady jeszcze nie dotarły newsy o nowym
CBA.

Lub zdrowy rozsadek... lub jakakolwiek sensowna ocena zawodnikow ;-)

WS/48=0.05
PER=12.8
ORtg=100
DRtg=108
Jakby na to nie patrzeć Derozan jest zawodnikiem znacznie poniżej
przeciętnej (tak w NBA jak i na pozycji).
Żeby nie powiedzieć że jest po prostu słabiakiem i leszczem.
Czy naprawdę zeszłoroczne 17 ppg zrobiło aż tak wielkie wrażenie żeby
dać mu 10M$/y???

Masz jakies inne uzasadnienie? Bo z powyzszego wiemy, ze Raptors z
ZADNYCH innych statsow nie korzystaja. Ewentualnie wciaz sa zakochani w
atletyzmie nawet jesli nijak nie przeklada sie on na koszykowke.
Mocny contender dla najgorszego kontraktu roku obok Jeffa Greena.

Czy ci ludzie naprawdę nie potrafia się uczyć na własnych i cudzych
błędach?

Brali jako podstawe kontrakt Fieldsa? ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-01 04:18:13
Autor: Leszczur
Szlachta się bawi...
On 1 Lis, 11:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> potrzeby.

A do tego ten pierwszy mecz tak na powitanie... miodzio ;-)

Rzeczywiście całkiem niezły ;-)

> 2. Curry - 44M$/4y
> IMHO kontrakt ma szanse by bardzo dobr inwestycj . Ba - postawi em
> sw j ca y sezon w kiperze w a nie na to. ;-)

Debiut byl bolesny, huh?

Ano był. Mogłem przewidzieć, że półtora tygodnia bez treningów odbije
się na jego gotowości do gry.

> 4. Taj Gibson - 38M$/4y
> Kontrakt zacznie wygl da lepiej gdy Gibson b dzie gra d u ej ni 20
> mpg (czyli zapewne po amnestii Boozera).

Raczej wczesniej tzn po kontuzji ktoregos wysokiego.

Mówisz, że Noah jednak nie jest zdrowy, czy kibicujesz Boozerowi? ;-)

> 5. DeRozan - 41-46M$/4y
> Whaaaaaat??? Widz , e do Kanady jeszcze nie dotar y newsy o nowym
> CBA.

Lub zdrowy rozsadek... lub jakakolwiek sensowna ocena zawodnikow ;-)

Albo rynku. Zawodnik może być swietny, ale przy słabym rynku mozna go
podpisać taniej.
Tutaj jest odwrotnie - dali kupę kasy za zawodnika, którego da się
łatwo zastąpić.

> [...]

atletyzmie nawet jesli nijak nie przeklada sie on na koszykowke.
Mocny contender dla najgorszego kontraktu roku obok Jeffa Greena.

A mnie się wydaje, że już teraz mozna dać im nagrodę. Green też chyba
był podpisany bez rozeznania strategicznego, ale w jego przypadku może
było ryzyko że odejdzie jako FA. DeRozan w najgorszym razie byłby RFA
i jakoś nie wierzę, że ktokolwiek dałby mu nawet 70% tego co Raptors.

> Czy ci ludzie naprawd nie potrafia si uczy na w asnych i cudzych
> b dach?

Brali jako podstawe kontrakt Fieldsa? ;-)

A może Hedo?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-01 12:36:24
Autor: wiLQ
Szlachta się bawi...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Raczej wczesniej tzn po kontuzji ktoregos wysokiego.

Mówisz, że Noah jednak nie jest zdrowy, czy kibicujesz Boozerowi? ;-)

Zdecydowanie Boozerowi ;-)

> Lub zdrowy rozsadek... lub jakakolwiek sensowna ocena zawodnikow ;-)

Albo rynku.

Innymi slowy wszystko zawiodlo. Nie rozumiem jak nikt w tej organizacji
sie nie rzucil przed GMa z rozdartymi szatami i krzykiem "nieeeeee!" ;-)

> [...]

A mnie się wydaje, że już teraz mozna dać im nagrodę. Green też chyba
był podpisany bez rozeznania strategicznego, ale w jego przypadku może

No i?

DeRozan w najgorszym razie byłby RFA
i jakoś nie wierzę, że ktokolwiek dałby mu nawet 70% tego co Raptors.

A gdyby dal to ich strata... IMHO to kontrakt godny zwolnienia GMa.

Data: 2012-11-01 04:45:07
Autor: Leszczur
Szlachta się bawi...
On 1 Lis, 12:36, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> M wisz, e Noah jednak nie jest zdrowy, czy kibicujesz Boozerowi? ;-)

Zdecydowanie Boozerowi ;-)

:D

> Albo rynku.

Innymi slowy wszystko zawiodlo. Nie rozumiem jak nikt w tej organizacji
sie nie rzucil przed GMa z rozdartymi szatami i krzykiem "nieeeeee!" ;-)

Wydaje mi się, że Kanadyjczycy nie mają rejtanowskich tradycji.
Widocznie nie bez podstawy Amaerykanie mają ich za bandę głupców.

> A mnie si wydaje, e ju teraz mozna da im nagrod . Green te chyba
> by podpisany bez rozeznania strategicznego, ale w jego przypadku mo e
> by o ryzyko e odejdzie jako FA.

No i?

No i rozumiem przynajmniej powód dla którego klepnęli taki kontrakt.
Ba - jesli preseason miałby nam w czymkolwiek pomóc, to Greena może
nawet dałoby się bronić.

> DeRozan w najgorszym razie by by RFA
> i jako nie wierz , e ktokolwiek da by mu nawet 70% tego co Raptors.

A gdyby dal to ich strata... IMHO to kontrakt godny zwolnienia GMa.

Dając 10M$/y już teraz widocznie wierzą, że będzie warty więcej.. GM na
pewno powinien za to pójść na zieloną trawkę.

Pozdro

L'e-szczur

Szlachta się bawi...